Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 19:06 

Hardtraxx Elite

Robster schreef:
Mike-O schreef:
Word gezellig een avondje aan de bar een biertje drinken, lekker achtergrondmuziekje erbij enzo..:D

Dat zal geen achtergrondmuziek worden :D het bier springt daar spontaan uit je beker van het geluid

Eerste keer Factory010, dus ik ben benieuwd. Heb er speciaal m'n oordoppen voor gekocht na het horen dat het geluid er hard aan toe gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 10:20 

Hardtraxxer

Ja ik neem ze ook weer mee.Op thrillogy was ik ze vergeten.Toch wel spijt van gehad de dag erna.En in de maassilo knalt het altijd extreem hard.Nou weet ik niet of het in de factory ook zo is,maar ga er vanuit van wel.En maar goed ook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 14:48 

Hardtraxx Veteran

Brilletje en oordopjes mee dus. Wordt leuk! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 16:46 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Brilletje en oordopjes mee dus. Wordt leuk! :beer:

Zal die verrekte dingen ook maar weer eens meenemen (oordopjes). Laatste tijd echter nooit zin om ze in te doen :/ En mijn gehoor is er al zwaar op aan het achteruit gaan merkende aan de piep die na elk feest langer blijft doorgaan. Maar damn nog een maand wachten :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 18:23 

Hardtraxx Addict

Die Max Enforcer - Loudness (B-Front 2010 Mix) klinkt wel lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 23:02 

Hardtraxxer

helaas uitverkocht :( jammer dat ik niet wist dat het snel ging met de kaartjes.. dit was een leuk tussendoortje geweest. maar er waren te veel factoren waardoor we miss niet heen konden dus zouden we wat later de kaartjes halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 23:35 

Hardtraxx Elite

Ik krijg nu alleen maar meer zin in de act van Zatox! Ik wil die nieuwe van de r3bels live horen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 23:44 

Hardtraxxer

Jopsem schreef:
helaas uitverkocht :( jammer dat ik niet wist dat het snel ging met de kaartjes.. dit was een leuk tussendoortje geweest. maar er waren te veel factoren waardoor we miss niet heen konden dus zouden we wat later de kaartjes halen.

een leuk tussendoortje? o.O
dit word juist hét feest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 01:08 

Donateur

Tel schreef:
Ik krijg nu alleen maar meer zin in de act van Zatox! Ik wil die nieuwe van de r3bels live horen :yay:

Bach draait op het dakterras anders ook wel een gruwelijke remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 12:32 

Hardtraxxer

eMule schreef:
Jopsem schreef:

Idd ik ga liever hierheen dan naar Qlimax (qua lineup/prijsverhouding) :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 23:32 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Tel schreef:

Bach draait op het dakterras anders ook wel een gruwelijke remix.

Going Maximalus :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 12:27 

Hardtraxxer

Jopsem schreef:

De capaciteit is niet hoog hier geloof ik dus dan is het ook niet verwonderlijk dat het met zo'n line up juist snel gaat. Wat had ik hier trouwens graag heen gewild, waarom moet mijn hardstyle maat nu juist die dag jarig zijn? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 13:58 

Hardtraxx Veteran

Nja, je had natuurlijk ook voor zijn verjaardag tickets kunnen bestellen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 14:26 

Hardtraxxer

SanderM schreef:
Nja, je had natuurlijk ook voor zijn verjaardag tickets kunnen bestellen :P

Waarschijnlijk heeft hij dan een verjaardag te vieren. :P Bovendien heb ik hem wel gevraagd om heen te gaan maar hij wilde de verjaardag per se op zijn dag vieren. Volgend jaar beter. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 15:48 

Jopsem schreef:

dat dus :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 16:51 

Hardtraxxer

spijtig dat ik er nie bij kan zijn :cry:
echt dikke line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 17:16 

Hardtraxx Addict

roelius schreef:
spijtig dat ik er nie bij kan zijn :cry:
echt dikke line-up

Idd Roelius, ik zen aanwazig ze! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 21:29 

Hardtraxxer

eMule schreef:
Jopsem schreef:

Een tussendoortje in de zin van niet ver van te voren in de agenda hebben staan :P Het kan ook bijna niet anders dat dit hét feest word met deze line-up :D ... naja er staan hier ook al te veel feestjes in de agenda voor december :P (je kan niet alles :( )
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 21:31 

Donateur

ow wat heb ik hier zin in!! :slow: duurt alleen nog een maandje! :(

En ik moet nog aan 1 kaartje zien te komen voor me maat, weet echt niemand iemand die nog een kaartje heeft :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 13:04 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:

En ik moet nog aan 1 kaartje zien te komen voor me maat, weet echt niemand iemand die nog een kaartje heeft :D

Heel misschien gaan wij er 1tje overhebben maar weet nog niet wat ik er dan mee ga doen. Ofwel voor een mooie winst verkopen ofwel iemand anders meesleuren uit onze vriendenkring. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 13:06 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:

Heel misschien gaan wij er 1tje overhebben maar weet nog niet wat ik er dan mee ga doen. Ofwel voor een mooie winst verkopen ofwel iemand anders meesleuren uit onze vriendenkring. :P

:list: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 13:10 

Hardtraxx Elite

DarkBeatz schreef:
Piaaa schreef:
Kaarten niet binnen.
Heb ervoor gekozen naar een besloten feest van Beethoven te gaan, dat rustige trekt me toch net wat meer :cool:

Kun je even een link geven, bij nader inzien lijkt me dat toch ook veel vetter! Iemand 3 Loudness kaartjes kopen @ 15eur het stuk?

Hoeveel reacties ik al heb gehad van mensen die mijn kaartjes voor Loudness willen kopen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 19:22 

Hardtraxx Veteran

Heb nog steeds hoop dat Chris One laat op de avond staat. En voor diegene die nog steeds zeggen dat hij vroeg zou moeten draaien, omdat hij nog geen 18 is. Doet er niet toe! Hij wordt namelijk 29 november 18 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 19:23 

Donateur

Deeltjesversneller schreef:
Iemand hier uit Nijmegen waar ik mee kan carpoolen? :innocent:

Zal tzt wel kijken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 19:25 

Hardtraxx Veteran

Milán schreef:
Deeltjesversneller schreef:
Iemand hier uit Nijmegen waar ik mee kan carpoolen? :innocent:

Zal tzt wel kijken ;)

Ik moet ook even wat mensen fixen die opstappen op het station van Zwolle, moet anders ook alleen :P
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten