Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 01:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima aftermovietje.

Alleen wel triest, dat meissie @ 1.55 ofzo die blonde,
Die werd echt wel 5 min gefilmd door die gast :')

Je zag echt fokking duidelijk dattie alleen maar meidties op de camera wou hebben, fapperdefapfapfap.
Maargoed opzich nog weinig te zien @ filmpje, maar toch ik vond het maar een beeetje jammer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 09:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha waarom dat dan, zo bijzonder is ze niet eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Chukkels schreef:
Ook vet dat Bob Solutio & The I's - The Cry draaide! Wanneer komt die uit?


Solutio & The I's kennende; 2013 ofzo. Zo zonde dat die platen van hun maar niet released worden. :mad:


Geduld is een schone zaak :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 13:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk er net pas aan, maar toen ik op een gegeven moment een keer naar rechts keek zag ik twee mensen die bij één iemand op zijn schouders zaten, had ik ook nog nooit gezien :lol:. Was linksvoor het podium ergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Qlimax werd iemand 5 tot 10 minuten gefilmt, wij stonden ernaast kneitershard te knallen met ze alle. Denk dat dat op de DVD komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 14:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 14:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha, aftermovie niet gehaald, filmpje van Crypsis wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Denk er net pas aan, maar toen ik op een gegeven moment een keer naar rechts keek zag ik twee mensen die bij één iemand op zijn schouders zaten, had ik ook nog nooit gezien :lol:. Was linksvoor het podium ergens.

Jaa idd was best wel grappig om te zien, al zou ik niet graag die onderste zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 16:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

mezeke schreef:
Joykill schreef:
Denk er net pas aan, maar toen ik op een gegeven moment een keer naar rechts keek zag ik twee mensen die bij één iemand op zijn schouders zaten, had ik ook nog nooit gezien :lol:. Was linksvoor het podium ergens.

Jaa idd was best wel grappig om te zien, al zou ik niet graag die onderste zijn :P


Klopt dat deden ze een stuk of 5 keer, en steeds kwam die beveiliging er gelijk aan rennen om ze naar beneden te halen.. Hoorde trouwens dat de beveiliging nog probeerde om Da Syndrome eruit te gooien? :D Was verder echt een SUPER dik feest, sfeer, line up, locatie, alles was heerlijk! Voor mij het feestje van het jaar in ieder geval! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 16:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

was ook ff vergeten om hier wat neer te kwakken voor het feest... sorry jongens, daardoor heb ik ook de meeting gemist.. :$

Maar wat was dit toch een vet feest! :woot:
Mijn hardste indoor event van 2010! :worship: (in NL)
Ben een paar tegengekomen waaronder G1LL en RobertV, PNXRMX.
Heb nog tijd staan lullen met AVIO, ook supervet ( ze komen 8jan alweer bij beatbusters xD )

B2S :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 16:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Door die chick met dat rode hempje ofzo @ 2:17 in de aftermovie van B2S ben ik nog uitgelachen, omdat ik op het verkeerde moment begon met stampen haha :lol:


haha had ik ook 2x op Loudness! :D Stond ik ook ff voor lul :P

oja en Dawasiknie is er ook goed in, ik was aan het filmen bij hysteria en bij fusion, en bij beide heb ik kunnen vastlegge dat Daan mist stapt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Korey schreef:
mezeke schreef:
Joykill schreef:
Denk er net pas aan, maar toen ik op een gegeven moment een keer naar rechts keek zag ik twee mensen die bij één iemand op zijn schouders zaten, had ik ook nog nooit gezien :lol:. Was linksvoor het podium ergens.

Jaa idd was best wel grappig om te zien, al zou ik niet graag die onderste zijn :P

Hoorde trouwens dat de beveiliging nog probeerde om Da Syndrome eruit te gooien? :D

Was aan het roken... :P Achter de stage xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
[youtube]crypsis video[/youtube]

Hahaha vet, een maat van me zit dus én in de aftermovie van Loudness én hierin (0.43)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Korey schreef:
Hoorde trouwens dat de beveiliging nog probeerde om Da Syndrome eruit te gooien? :D

Was aan het roken... :P Achter de stage xd

ja nadeel aan zo'n klein feest is dat de security echt om de 2 minuten wel naast je voorbij leek te lopen.. verder gewoon TOP :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:


Welke track is dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SanderM schreef:
wootum schreef:


Welke track is dat?


Crypsis - Nackt, staat ook gewoon in de beschrijving trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SanderM schreef:
Welke track is dat?

Crypsis - Nackt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 18:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Heb nog even creatief gedaan, had tijd over voor een wallpapertje:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Korey schreef:
Heb nog even creatief gedaan, had tijd over voor een wallpapertje:

Afbeelding

Niiiice! Kun je em nog rekken tot HD (1920x1080)? Zonder blokjes :P Dan wordt dat me nieuwe achtergrond.

Wie is trouwens de middelste persoon op deze foto:
Afbeelding

Hing de eerste helft van de avond om mijn vriendin heen maar had geen idee wie het was terwijl mijn vriendin dacht dat ik em kende xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Korey schreef:
Heb nog even creatief gedaan, had tijd over voor een wallpapertje:

Afbeelding

Vet :thumbup:

Wel wat te groot voor mijn laptop, maar heb m nu wel als achtergrond :D


@ maarten, dat is Sjaak, maat van Beuntie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Hing de eerste helft van de avond om mijn vriendin heen maar had geen idee wie het was terwijl mijn vriendin dacht dat ik em kende xd


Zwaar irritant ventje. Ging ook een beetje aan mijn vriendin hangen terwijl het duidelijk was gemaakt dat ze bezet was. Heeft later wel z'n excuses aangeboden ongeveer toen ik m weer tegenkwam, en heb ze maar geaccepteerd. Weet niet of die gast te veel had gezopen of teveel pilletjes had geslikt, maar wat minder zou ook mogen de volgende keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
maarten1410 schreef:
Hing de eerste helft van de avond om mijn vriendin heen maar had geen idee wie het was terwijl mijn vriendin dacht dat ik em kende xd


Zwaar irritant ventje. Ging ook een beetje aan mijn vriendin hangen terwijl het duidelijk was gemaakt dat ze bezet was. Heeft later wel z'n excuses aangeboden ongeveer toen ik m weer tegenkwam, en heb ze maar geaccepteerd. Weet niet of die gast te veel had gezopen of teveel pilletjes had geslikt, maar wat minder zou ook mogen de volgende keer.


Hij was aardig bezopen ;)

welkom/newbie-t11761.html dit is hem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 19:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
was ook ff vergeten om hier wat neer te kwakken voor het feest... sorry jongens, daardoor heb ik ook de meeting gemist.. :$

Maar wat was dit toch een vet feest! :woot:
Mijn hardste indoor event van 2010! :worship: (in NL)
Ben een paar tegengekomen waaronder G1LL en RobertV, PNXRMX.
Heb nog tijd staan lullen met AVIO, ook supervet ( ze komen 8jan alweer bij beatbusters xD )

B2S :thumbup:

Owja? Ben je mij tegengekomen? Was het maar zo :P Ik was niet aanwazig hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja daar was ik idd toen bij ja.Toen ik jullie naar de eetkraam had gebracht die er niet was.Weet nog dat ik me even klote voelde over dat eten als jullie op dat moment.Alleen al omdat ik julllie het hele end had meegenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

camiloPW schreef:
Chill, weer een filmpje van crypsis, ik vind het altijd wel relax dat hij nog een fimpje heeft.

en Hier zie je wel echt iedereen los gaan.

Crypsis heeft altijd super aftermovies :thumbsup:
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten