Anders is de silverdome nog beschikbaar 
Ja ze hebben gewoon zelf geregeld dat het zou gebeuren. En nu wordt het in de Silverdome gehoudenwrote:Anders is de silverdome nog beschikbaar
Ja ze hebben gewoon zelf geregeld dat het zou gebeuren. En nu wordt het in de Silverdome gehoudenwrote:Anders is de silverdome nog beschikbaar
Ja ik kom uit Delftwrote:Zat jij ook niet in Delft?wrote:Ik ging ff een kwibus regelen richting Maassilo, eerst dachten we van die bus gaan we nooit volkrijgen!![]()
Nou nu al 2 bussen moeten bestellen, met in totaal 92 mensen rampestampers richting Maassilo!!
Hmm was even in de war met het Ziggodomewrote:Och nee, niet de Silverdome he, als het zover komt. Lekker in de sauna zitten kan goedkoper.
Silverdome heeft een nieuw airco systeem en die schijnt erg goed te werken, laatst was er een concert en iedereen die eerst klaagde over de hitte hadden het soms zlefs koud.wrote:Och nee, niet de Silverdome he, als het zover komt. Lekker in de sauna zitten kan goedkoper.
Genres: classics, club, house, latin.wrote:Negen gewonden bij vechtpartij Maassilo
6 november 2011
Tijdens een feest in de Maassilo in Rotterdam is in de nacht van zaterdag op zondag een grote vechtpartij uitgebroken. Dat heeft de politie zondagmiddag desgevraagd aan RTV Rijnmond laten weten.
Rond half vier gingen twee groepen van in totaal ruim 50 man met elkaar op de vuist. Waarom is niet duidelijk
Negen mensen raakten gewond, vooral omdat er met flessen werd gegooid. De meesten liepen snijwonden op. Eén slachtoffer had een slagaderlijke bloeding.
Ook buiten de Maassilo was het nog een tijdje onrustig. De politie heeft de twee groepen uit elkaar gehaald. Er is niemand aangehouden.
bron http://www.rijnmond.nl
De bussen zitten al vol dan zeker? :pwrote:Ja ik kom uit Delftwrote:Zat jij ook niet in Delft?wrote:Ik ging ff een kwibus regelen richting Maassilo, eerst dachten we van die bus gaan we nooit volkrijgen!![]()
Nou nu al 2 bussen moeten bestellen, met in totaal 92 mensen rampestampers richting Maassilo!!
Zal eerder een groep lijpe mocro's en anti's zijn geweestwrote:Zeker van dat Jersey Shore volk, jammer dat sommige mensen het altijd moeten verpesten voor de anderen
Jou had ik ook op qbase gesproken, toch?wrote:Aanwezig
Ik kom uit de lier, heb je nog een paar plekken over?wrote:Ik ging ff een kwibus regelen richting Maassilo, eerst dachten we van die bus gaan we nooit volkrijgen!![]()
haha koningsbenamingwrote:Jersey Shore volk
Hier moest een reactie van Bram op komen.wrote:haha koningsbenamingwrote:Jersey Shore volk
Yeahh buddyyywrote:Hier moest een reactie van Bram op komen.wrote:haha koningsbenamingwrote:Jersey Shore volk
Dikke avatar ook zeg.wrote:Yeahh buddyyywrote:Hier moest een reactie van Bram op komen.wrote: haha koningsbenaming