Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Loudness

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Ik trek mezelf hierbij terug :) Heb al een ander shirt die ik die avond aan moet trekken
G
b-ram wrote:Ik trek mezelf hierbij terug :) Heb al een ander shirt die ik die avond aan moet trekken
:thumbup:
Hardtraxx Addict
1239 posts member since 2010
last seen Nov 2022
stefaneke wrote: Hopen dat er wat mensen uit haghorst gaan. Ik wil er ook heen!
jij moet mee. PUNT :thumbup:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Hard Twins wrote:
stefaneke wrote: Hopen dat er wat mensen uit haghorst gaan. Ik wil er ook heen!
jij moet mee. PUNT :thumbup:
Hoe gaan jullie dan? (als ik vragen mag)
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
toch niet aanwezig.

kuttentamenrooster :cry:
G
pecola-tje wrote:toch niet aanwezig.

kuttentamenrooster :cry:
:cry:
ik nu wel 100% zeker :D [eerst niet helemaal, maar nu wel]
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Heb je misschien nog een maattabel voor de regular fit? Volgens mij zijn de eerder geposte de slimfit-tabellen. Begin nu toch te twijfelen tussen L of XL.
C
Je zou een T-shirt sectie aan moeten maken man
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Op verzoek weggehaald :)
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
KSwoosh wrote:
Pete wrote:
Loudness shirt [url=https://hardtraxx.com/feesten/loudness-10-12-2011-maassilo-rotterdam-t18568-600.html#p710811]zwart[/url] of [url=https://hardtraxx.com/feesten/loudness-10-12-2011-maassilo-rotterdam-t18568-650.html#p711980]grijs[/url] of [url=https://hardtraxx.com/feesten/loudness-10-12-2011-maassilo-rotterdam-t18568-725.html#p717900]andere kleurtjes[/url] wrote: Deadline: 10 November
El Mare - Normaal M Zwart
patrickjeb - Normaal M Zwart
p-stylez - (SlimFit M) laat het nog weten. waarschijnlijk donker grijs
PNXRMX - Normaal M donkergrijs
Guido - Normaal XL zwart
Joooorrit - SlimFit L
Ox_Ite - Normaal L
Pete - Slimfit M Rood
THArdstyler - Slimfit S Zwart
Ruubiie- Normaal L Zwart
count me in! :D
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
edit, kut dubbelpost :thumbdown:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Ik ging ff een kwibus regelen richting Maassilo, eerst dachten we van die bus gaan we nooit volkrijgen! >.<
Nou nu al 2 bussen moeten bestellen, met in totaal 92 mensen rampestampers richting Maassilo!! :lol:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Kevin-Raw wrote:Ik ging ff een kwibus regelen richting Maassilo, eerst dachten we van die bus gaan we nooit volkrijgen! >.<
Nou nu al 2 bussen moeten bestellen, met in totaal 92 mensen rampestampers richting Maassilo!! :lol:
En je woont nog zo dichtbij xd
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Chukkels wrote:
Kevin-Raw wrote:Ik ging ff een kwibus regelen richting Maassilo, eerst dachten we van die bus gaan we nooit volkrijgen! >.<

hahaha! Gewoon super die bus, lekker zuipen, muziek keihard, lasers. De bus rijd een half uur om :$ . Dus ff beetje inkomen in de bus. Met de OV zou ik ook 8eu kwijt zijn. Nu 5 euro meer. En heb je al dat gezeik niet dat je op de 1e metro moet wachten op de terug weg.
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Wow, dat is wel iets anders dan alleen erheen rijden :/
KSwoosh wrote:
Pete wrote:
Loudness shirt [url=https://hardtraxx.com/feesten/loudness-10-12-2011-maassilo-rotterdam-t18568-600.html#p710811]zwart[/url] of [url=https://hardtraxx.com/feesten/loudness-10-12-2011-maassilo-rotterdam-t18568-650.html#p711980]grijs[/url] of [url=https://hardtraxx.com/feesten/loudness-10-12-2011-maassilo-rotterdam-t18568-725.html#p717900]andere kleurtjes[/url] wrote: Deadline: 10 November
El Mare - Normaal M Zwart
patrickjeb - Normaal M Zwart
p-stylez - (SlimFit M) laat het nog weten. waarschijnlijk donker grijs
PNXRMX - Normaal M donkergrijs
Guido - Normaal XL zwart
Joooorrit - SlimFit L
Ox_Ite - Normaal M Zwart
Pete - Slimfit M Rood
THArdstyler - Slimfit S Zwart
Ruubiie- Normaal L Zwart
Kan ik dit nog veranderen, heb namelijk eenzelfde t-shirt en blijkt dat een medium perfect zit..
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ox_Ite wrote:Kan ik dit nog veranderen, heb namelijk eenzelfde t-shirt en blijkt dat een medium perfect zit..
Welke datum is het en welke datum is de deadline? :P
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
patrickjeb wrote:
Ox_Ite wrote:Kan ik dit nog veranderen, heb namelijk eenzelfde t-shirt en blijkt dat een medium perfect zit..
Welke datum is het en welke datum is de deadline? :P
Ja, maar ik ken dat, dan komen ze af van: Ja sorry had het niet meer gezien.
Dan sta ik daar xd
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
Zat jij ook niet in Delft?
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Kevin-Raw wrote:
Chukkels wrote:

hahaha! Gewoon super die bus, lekker zuipen, muziek keihard, lasers. De bus rijd een half uur om :$ . Dus ff beetje inkomen in de bus. Met de OV zou ik ook 8eu kwijt zijn. Nu 5 euro meer. En heb je al dat gezeik niet dat je op de 1e metro moet wachten op de terug weg.
True, sowieso lachen met de bus. Ik moet ook ooit nog een keer een Kwibus ervaring meemaken. Evenals een GTP bus ervaring :P
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Morgen even 3 kaarten halen.
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Ik hoop niet dat ze Maassilo gaan sluiten naar aanleiding van die steekpartij gister.
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Kettingzaag wrote:Ik hoop niet dat ze Maassilo gaan sluiten naar aanleiding van die steekpartij gister.
Vertel?
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Negen gewonden bij vechtpartij Maassilo
6 november 2011

Tijdens een feest in de Maassilo in Rotterdam is in de nacht van zaterdag op zondag een grote vechtpartij uitgebroken. Dat heeft de politie zondagmiddag desgevraagd aan RTV Rijnmond laten weten.
Rond half vier gingen twee groepen van in totaal ruim 50 man met elkaar op de vuist. Waarom is niet duidelijk
Negen mensen raakten gewond, vooral omdat er met flessen werd gegooid. De meesten liepen snijwonden op. Eén slachtoffer had een slagaderlijke bloeding.
Ook buiten de Maassilo was het nog een tijdje onrustig. De politie heeft de twee groepen uit elkaar gehaald. Er is niemand aangehouden.

bron www.rijnmond.nl
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Aboutaleb zal dr wel weer moeilijk over gaan doen ben ik bang ja.
T
dawasiknie wrote:Aboutaleb zal dr wel weer moeilijk over gaan doen ben ik bang ja.
Nu maar hopen dat het door zal gaan.