Ik trek mezelf hierbij terug
Heb al een ander shirt die ik die avond aan moet trekken
wrote:Ik trek mezelf hierbij terugHeb al een ander shirt die ik die avond aan moet trekken
wrote:Ik trek mezelf hierbij terugHeb al een ander shirt die ik die avond aan moet trekken
jij moet mee. PUNTwrote: Hopen dat er wat mensen uit haghorst gaan. Ik wil er ook heen!
Hoe gaan jullie dan? (als ik vragen mag)wrote:jij moet mee. PUNTwrote: Hopen dat er wat mensen uit haghorst gaan. Ik wil er ook heen!
wrote:toch niet aanwezig.
kuttentamenrooster
count me in!wrote:wrote:wrote: Deadline: 10 November
El Mare - Normaal M Zwart
patrickjeb - Normaal M Zwart
p-stylez - (SlimFit M) laat het nog weten. waarschijnlijk donker grijs
PNXRMX - Normaal M donkergrijs
Guido - Normaal XL zwart
Joooorrit - SlimFit L
Ox_Ite - Normaal L
Pete - Slimfit M Rood
THArdstyler - Slimfit S Zwart
Ruubiie- Normaal L Zwart
En je woont nog zo dichtbijwrote:Ik ging ff een kwibus regelen richting Maassilo, eerst dachten we van die bus gaan we nooit volkrijgen!![]()
Nou nu al 2 bussen moeten bestellen, met in totaal 92 mensen rampestampers richting Maassilo!!
wrote:En je woont nog zo dichtbijwrote:Ik ging ff een kwibus regelen richting Maassilo, eerst dachten we van die bus gaan we nooit volkrijgen!![]()
Nou nu al 2 bussen moeten bestellen, met in totaal 92 mensen rampestampers richting Maassilo!!
Wow, dat is wel iets anders dan alleen erheen rijdenwrote:Ik ging ff een kwibus regelen richting Maassilo, eerst dachten we van die bus gaan we nooit volkrijgen!![]()
Kan ik dit nog veranderen, heb namelijk eenzelfde t-shirt en blijkt dat een medium perfect zit..wrote:wrote:wrote: Deadline: 10 November
El Mare - Normaal M Zwart
patrickjeb - Normaal M Zwart
p-stylez - (SlimFit M) laat het nog weten. waarschijnlijk donker grijs
PNXRMX - Normaal M donkergrijs
Guido - Normaal XL zwart
Joooorrit - SlimFit L
Ox_Ite - Normaal M Zwart
Pete - Slimfit M Rood
THArdstyler - Slimfit S Zwart
Ruubiie- Normaal L Zwart
Welke datum is het en welke datum is de deadline?wrote:Kan ik dit nog veranderen, heb namelijk eenzelfde t-shirt en blijkt dat een medium perfect zit..
Ja, maar ik ken dat, dan komen ze af van: Ja sorry had het niet meer gezien.wrote:Welke datum is het en welke datum is de deadline?wrote:Kan ik dit nog veranderen, heb namelijk eenzelfde t-shirt en blijkt dat een medium perfect zit..
Zat jij ook niet in Delft?wrote:Ik ging ff een kwibus regelen richting Maassilo, eerst dachten we van die bus gaan we nooit volkrijgen!![]()
True, sowieso lachen met de bus. Ik moet ook ooit nog een keer een Kwibus ervaring meemaken. Evenals een GTP bus ervaringwrote:wrote:En je woont nog zo dichtbijwrote:Ik ging ff een kwibus regelen richting Maassilo, eerst dachten we van die bus gaan we nooit volkrijgen!![]()
hahaha! Gewoon super die bus, lekker zuipen, muziek keihard, lasers. De bus rijd een half uur om. Dus ff beetje inkomen in de bus. Met de OV zou ik ook 8eu kwijt zijn. Nu 5 euro meer. En heb je al dat gezeik niet dat je op de 1e metro moet wachten op de terug weg.
Vertel?wrote:Ik hoop niet dat ze Maassilo gaan sluiten naar aanleiding van die steekpartij gister.
Nu maar hopen dat het door zal gaan.wrote:Aboutaleb zal dr wel weer moeilijk over gaan doen ben ik bang ja.