Ga jij ook, Dakkie? 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
A
Heel blij dat ze nog kaarten verkopen zaterdag, zeker even halen 
Oh ja?wrote:Heel blij dat ze nog kaarten verkopen zaterdag, zeker even halen
Ja, jij hoeft het trouwens niet te doenwrote:Oh ja?wrote:Heel blij dat ze nog kaarten verkopen zaterdag, zeker even halen
Aaah kijk aanwrote:Ja, jij hoeft het trouwens niet te doenwrote:Oh ja?wrote:Heel blij dat ze nog kaarten verkopen zaterdag, zeker even halenLars haalt ze
Geloof het welwrote:Ga jij ook, Dakkie?
T
Hardtraxxer
77 posts member since 2010
last seen Jul 2014
Voor de liefhebbers: wie een poster wil winnen, moet ff ons gezichtsboek checken 
A
Chill, kan ik jou ook eens een keer diep in de ogen kijkenwrote:Geloof het welwrote:Ga jij ook, Dakkie?
Wat een lekker beest is het ook hé.wrote:Chill, kan ik jou ook eens een keer diep in de ogen kijkenwrote:Geloof het welwrote:Ga jij ook, Dakkie?
Tevens zwoelwrote:Chill, kan ik jou ook eens een keer diep in de ogen kijkenwrote:Geloof het welwrote:Ga jij ook, Dakkie?
Lukt niet als ie 'de grijs' doet...wrote:Chill, kan ik jou ook eens een keer diep in de ogen kijkenwrote:Geloof het welwrote:Ga jij ook, Dakkie?
A
Ik hou wel van een uitdaging
YEAH heel misschien gaat dit toch nog door voor mij 
A
Niet meer naar de Matrixx?wrote:YEAH heel misschien gaat dit toch nog door voor mij
1000x liever hierheen, maar het probleem is dat m'n hele groep en iedereen uit de buurt al naar XX gaat, dus ik ga in m'n eentje dan 
B
Hardtraxx Newbie
46 posts member since 2012
last seen Nov 2014
Zin in!!! 
Laat die jongen winnen die de poster als douchegordijn wil gebruiken!wrote:Voor de liefhebbers: wie een poster wil winnen, moet ff ons gezichtsboek checken
A
Logisch. Reis je langs Nijmegen/Arnhem?wrote:1000x liever hierheen, maar het probleem is dat m'n hele groep en iedereen uit de buurt al naar XX gaat, dus ik ga in m'n eentje dan
Nijmegen kom ik sowieso langs als ik met de trein ga, maar ik probeer op de één of andere manier vervoer te fixen of een partybus ofzo. MBO krijgt geen OV kaart dus voor mij is het nogal duur...
S
Samen met een maat van me zaterdag nog proberen kaartjes te scoren
.
G
Helemaal de pan uitwrote:Ga jij ook, Dakkie?
A
Ik heb wel OV, maar die werkt alleen doordeweeks. Ik ga mooi treinenwrote:Nijmegen kom ik sowieso langs als ik met de trein ga, maar ik probeer op de één of andere manier vervoer te fixen of een partybus ofzo. MBO krijgt geen OV kaart dus voor mij is het nogal duur...
Ik zie het nog wel, als er echt geen andere mogelijkheid is ik ook.
Edit: Als m'n pa niet moeilijk gaat doen 200% aanwezig, treinen vanaf Venlo.
Edit: Als m'n pa niet moeilijk gaat doen 200% aanwezig, treinen vanaf Venlo.
wrote: Als m'n pa niet moeilijk gaat doen 200% aanwezig

Who was there
Nobody has said they're going yet.