Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Indy schreef:
Hahaha inderdaad! Alleen maar mooi natuurlijk. :D Als iedereen zich dan linksvoor verzameld kan het een mooie dag worden! :lol:


Als het net zo gezellig wordt als bij Genox op Rebirth dan ga ik mooi weer tegen een of andere pilaar lopen spauwen :lol:

Nog steeds blij dat ik dat heb mogen meemaken. Helicaze die op de grond lach van het lachen staat ook nog op mn netvlies :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Hekzitter schreef:
Indy schreef:
Hahaha inderdaad! Alleen maar mooi natuurlijk. :D Als iedereen zich dan linksvoor verzameld kan het een mooie dag worden! :lol:


Als het net zo gezellig wordt als bij Genox op Rebirth dan ga ik mooi weer tegen een of andere pilaar lopen spauwen :lol:

Nog steeds blij dat ik dat heb mogen meemaken. Helicaze die op de grond lach van het lachen staat ook nog op mn netvlies :lol:


Was overigens blij dat dat er uit was :lol: Kon daarna het tempo qua bier drinken weer lichtelijk opvoeren. De dag erna was wel next level kut. Maarja wel een van de betere weekend feestjes was dat haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 11:35 
 
Hardtraxxer

Indy schreef:
MelvinFR schreef:

13:00 - 14:30 = MYST (Area 1)
14:30 - 16:00 = The Geminizers (Area 2)
16:00 - 17:30 = Psyched (Area 3)
17:30 - 18:30 = Delete (Area 2)
18:30 - 19:00 = B-Front (Area 1)
19:00 - 20:30 = Chris One (Area 3)
20:30 - 23:00 = Radiance & D-Verze (Area 3)


Dit wordt 'm ook voor mij! Hopelijk op tijd binnen voor het begin van The Geminizers / laatste half uurtje van MYST. Ontzettend veel zin in! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan er nog mensen vanuit Loudfest door naar Wish Come True?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Gaan er nog mensen vanuit Loudfest door naar Wish Come True?


Als we met z'n alleen een wandeltocht organiseren ben ik erbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was van plan rond 10 uur de pendelbus te pakken en dan lekker met de trein naar utrecht, maar een stukje lopen kan ook geen kwaad joh xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Gaan er nog mensen vanuit Loudfest door naar Wish Come True?

Jammer dat het zo laat is afgelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 16:10 
 
Hardtraxxer

Ik heb ook het gevoel dat dit een erg vet en gezellig feestje (met veel HT'ers) gaat worden! Tot morgen allemaal :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot morgen allemaal!

Joey schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Tot morgen allemaal!

Joey schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen mooi en wel 13:00 aanwezig? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Iedereen mooi en wel 13:00 aanwezig? :D


Uiteraard! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Iedereen mooi en wel 13:00 aanwezig? :D

13:00 bij dat busstation vind ik wel mooi. Als we dan met zn allen een tijd afspreken kunnen we tegelijkertijd met de pendelbus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
13:00 bij dat busstation vind ik wel mooi. Als we dan met zn allen een tijd afspreken kunnen we tegelijkertijd met de pendelbus xd


Dan sta je om 14:00 pas ready in die zaal. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

12:38 aankomst op Zuidplein is de planning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
12:38 aankomst op Zuidplein is de planning.


Hee gezellig! , pakken volgens mij dezelfde trein. Vanuit waar komen jullie? Anders meeting in de trein?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Joey schreef:
12:38 aankomst op Zuidplein is de planning.


Hee gezellig! , pakken volgens mij dezelfde trein. Vanuit waar komen jullie? Anders meeting in de trein?

Deze hebben wij: http://9292.nl/reisadvies/station-sasse ... 05-20T1238
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Hekzitter schreef:
Joey schreef:
12:38 aankomst op Zuidplein is de planning.


Hee gezellig! , pakken volgens mij dezelfde trein. Vanuit waar komen jullie? Anders meeting in de trein?

Deze hebben wij: http://9292.nl/reisadvies/station-sasse ... 05-20T1238

Laat maar :lol: volledig andere richting. Wij komen vanuit Tilburg namelijk, maar komen ongeveer zelfde tijd op station zuid aan. Maar zien jullie daar op het station waarschijnlijk wel joh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan ben ik er ook rond 12:35 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 20:31 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Iedereen mooi en wel 13:00 aanwezig? :D

Yes yes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 21:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nog nooit zo hard getwijfeld om te gaan...
Eerst gingen we met een groepje van 6. Vorig weekend kreeg ik te horen dat een goede kennis van me vriendin haar ouders overleden was aan kanker wat er zat aan te komen. Is die begrafenis morgen middag om half 1 en daar wil ik toch wel naartoe om hun te steunen. Besloot dan om in me eentje achterop te komen. Kreeg ik halfweg deze week het bericht dat 1 van de mensen die met ons meeging (Een hele goeie vriend van de vrienden met wie ik ging) om een einde aan zijn leven te maken. Echt verschrikkelijk nieuws... Mijn vrienden hebben besloten wat ik erg respecteer om niet meer te gaan en dat snap ik wel. Ikzelf kende deze jongen niet heel erg maar het feit dat hij normaal meeging is wel een beetje raar... + het feit dat ik eerst een begrafenis heb vroeg op de middag en sowiso pas net tegen 4uur hoop binnen te zijn. Kaartjes waren al verkocht omdat ik eerst had besloten om ook niet meer te gaan maar nu twijfel ik toch weer gigantisch hard omdat die area 3 toch echt wel bijzonder is... WAT MOET IK DOEN??????!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Nog nooit zo hard getwijfeld om te gaan...
Eerst gingen we met een groepje van 6. Vorig weekend kreeg ik te horen dat een goede kennis van me vriendin haar ouders overleden was aan kanker wat er zat aan te komen. Is die begrafenis morgen middag om half 1 en daar wil ik toch wel naartoe om hun te steunen. Besloot dan om in me eentje achterop te komen. Kreeg ik halfweg deze week het bericht dat 1 van de mensen die met ons meeging (Een hele goeie vriend van de vrienden met wie ik ging) om een einde aan zijn leven te maken. Echt verschrikkelijk nieuws... Mijn vrienden hebben besloten wat ik erg respecteer om niet meer te gaan en dat snap ik wel. Ikzelf kende deze jongen niet heel erg maar het feit dat hij normaal meeging is wel een beetje raar... + het feit dat ik eerst een begrafenis heb vroeg op de middag en sowiso pas net tegen 4uur hoop binnen te zijn. Kaartjes waren al verkocht omdat ik eerst had besloten om ook niet meer te gaan maar nu twijfel ik toch weer gigantisch hard omdat die area 3 toch echt wel bijzonder is... WAT MOET IK DOEN??????!!!!!!!!


Woow Jezus dat is wel echt next level heftig... in zo'n geval zou ik niet meer gaan. Je vriendin heeft op zo'n moment misschien wel steun nodig en hetzelfde geld voor je vrienden. Zo'n feestje komt vanzelf wel een keer lijkt me. Sterkte in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 22:19 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Lowrenz schreef:
Nog nooit zo hard getwijfeld om te gaan...
Eerst gingen we met een groepje van 6. Vorig weekend kreeg ik te horen dat een goede kennis van me vriendin haar ouders overleden was aan kanker wat er zat aan te komen. Is die begrafenis morgen middag om half 1 en daar wil ik toch wel naartoe om hun te steunen. Besloot dan om in me eentje achterop te komen. Kreeg ik halfweg deze week het bericht dat 1 van de mensen die met ons meeging (Een hele goeie vriend van de vrienden met wie ik ging) om een einde aan zijn leven te maken. Echt verschrikkelijk nieuws... Mijn vrienden hebben besloten wat ik erg respecteer om niet meer te gaan en dat snap ik wel. Ikzelf kende deze jongen niet heel erg maar het feit dat hij normaal meeging is wel een beetje raar... + het feit dat ik eerst een begrafenis heb vroeg op de middag en sowiso pas net tegen 4uur hoop binnen te zijn. Kaartjes waren al verkocht omdat ik eerst had besloten om ook niet meer te gaan maar nu twijfel ik toch weer gigantisch hard omdat die area 3 toch echt wel bijzonder is... WAT MOET IK DOEN??????!!!!!!!!


Woow Jezus dat is wel echt next level heftig... in zo'n geval zou ik niet meer gaan. Je vriendin heeft op zo'n moment misschien wel steun nodig en hetzelfde geld voor je vrienden. Zo'n feestje komt vanzelf wel een keer lijkt me. Sterkte in ieder geval!

Ik sluit me hier helemaal bij aan! Feestjes zijn er altijd nog. Heel veel sterkte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel beetje in dubio wat betreft the geminizers en phuture noize. Ik verwacht eigenlijk wel dat PN met nieuw materiaal komt en daarnaast ook een erg dikke set neer kan zetten
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten