Hele week mooi weer behalve zaterdag 
Mwah ik zie gewoon 17 graden en droog staan. Dat is beter dan deze warmtewrote:Hele week mooi weer behalve zaterdag
Mwah ik zie gewoon 17 graden en droog staan. Dat is beter dan deze warmtewrote:Hele week mooi weer behalve zaterdag
Dikke prima! Weer zoals vandaag en morgen hoeft voor mij echt niet op een festivalwrote:Mwah ik zie gewoon 17 graden en droog staan. Dat is beter dan deze warmtewrote:Hele week mooi weer behalve zaterdag
Heb toen de halve dag in de schaduw gezeten omdat ik het echt niet trok, pas rond 6 uur kwam ik een beetje tot leven. Echt zonde van je feest zoiets.wrote:Ik herinner mij Dominator 3 jaar geleden. Toen was het denk ik 35°C in een brandende zon. Was wel leuk om bij de Raw even in het water te gaan snoeien.
Decibel paar jaar terug ook... Wat een ellende was dat met bekant 40 graden lopen snoeien. Mensen verklaarden mij voor gekwrote:Heb toen de halve dag in de schaduw gezeten omdat ik het echt niet trok, pas rond 6 uur kwam ik een beetje tot leven. Echt zonde van je feest zoiets.wrote:Ik herinner mij Dominator 3 jaar geleden. Toen was het denk ik 35°C in een brandende zon. Was wel leuk om bij de Raw even in het water te gaan snoeien.
En terecht dat ze dat doen.wrote:Decibel paar jaar terug ook... Wat een ellende was dat met bekant 40 graden lopen snoeien. Mensen verklaarden mij voor gekwrote:Heb toen de halve dag in de schaduw gezeten omdat ik het echt niet trok, pas rond 6 uur kwam ik een beetje tot leven. Echt zonde van je feest zoiets.wrote:Ik herinner mij Dominator 3 jaar geleden. Toen was het denk ik 35°C in een brandende zon. Was wel leuk om bij de Raw even in het water te gaan snoeien.
Zowel met Decibel als Dominator meegemaakt en nooit meer. De eerst volgende keer dat die temperaturen worden voorspelt verkoop ik mijn kaartjewrote:Heb toen de halve dag in de schaduw gezeten omdat ik het echt niet trok, pas rond 6 uur kwam ik een beetje tot leven. Echt zonde van je feest zoiets.wrote:Ik herinner mij Dominator 3 jaar geleden. Toen was het denk ik 35°C in een brandende zon. Was wel leuk om bij de Raw even in het water te gaan snoeien.
Het is natuurlijk in de haven waar de wind aardig waait... Maar ik ben al blij dat het droog iswrote:Weersverwachting al aanzienlijk verbeterd gelukkig.
RT, ginger hel was datwrote:Heb toen de halve dag in de schaduw gezeten omdat ik het echt niet trok, pas rond 6 uur kwam ik een beetje tot leven. Echt zonde van je feest zoiets.wrote:Ik herinner mij Dominator 3 jaar geleden. Toen was het denk ik 35°C in een brandende zon. Was wel leuk om bij de Raw even in het water te gaan snoeien.
Heb toen helft van de dag in de early tent gestaan. Met een beetje wind erbij was dat nog goed uit te houden. Wel belachelijk heet natuurlijk, maar in ieder geval niet die brandende zon op je knar.wrote:RT, ginger hel was datwrote:Heb toen de halve dag in de schaduw gezeten omdat ik het echt niet trok, pas rond 6 uur kwam ik een beetje tot leven. Echt zonde van je feest zoiets.wrote:Ik herinner mij Dominator 3 jaar geleden. Toen was het denk ik 35°C in een brandende zon. Was wel leuk om bij de Raw even in het water te gaan snoeien.
Zelfde hier, heb het gevoel dat het een hele mooie gaat worden.wrote: Man lang geleden dat ik zo uitgekeken heb naar een feestje.
In de OP staat het verkeerd. Volgens: http://www.hardnews.nl/loudfest-verrast ... timetable/ klopt het namelijk welwrote:Het lijkt nu net of Livid hier Dock 2 en 3 door elkaar gooit?
https://www.facebook.com/events/1682832 ... 308064345/
wrote:Ik zou hier zo graag bij zijn
Ik ook niet, godver ik houd het bijna niet meer. Ik denk dat ik veel met m'n handen in het haar ga zitten en AAAHHH ga roepenwrote:Zelfde hier, heb het gevoel dat het een hele mooie gaat worden.wrote: Man lang geleden dat ik zo uitgekeken heb naar een feestje.
Ik denk dat we een praatgroep moeten oprichten voor dit soort problemen...wrote:Ik ook niet, godver ik houd het bijna niet meer. Ik denk dat ik veel met m'n handen in het haar ga zitten en AAAHHH ga roepenwrote:Zelfde hier, heb het gevoel dat het een hele mooie gaat worden.wrote: Man lang geleden dat ik zo uitgekeken heb naar een feestje.
Dit wordt 'm ook voor mij! Hopelijk op tijd binnen voor het begin van The Geminizers / laatste half uurtje van MYST. Ontzettend veel zin in!wrote:
13:00 - 14:30 = MYST (Area 1)
14:30 - 16:00 = The Geminizers (Area 2)
16:00 - 17:30 = Psyched (Area 3)
17:30 - 18:30 = Delete (Area 2)
18:30 - 19:00 = B-Front (Area 1)
19:00 - 20:30 = Chris One (Area 3)
20:30 - 23:00 = Radiance & D-Verze (Area 3)
Ik heb zo'n idee dat half hardtraxx dezelfde timetable heeftwrote:Dit wordt 'm ook voor mij! Hopelijk op tijd binnen voor het begin van The Geminizers / laatste half uurtje van MYST. Ontzettend veel zin in!wrote:
13:00 - 14:30 = MYST (Area 1)
14:30 - 16:00 = The Geminizers (Area 2)
16:00 - 17:30 = Psyched (Area 3)
17:30 - 18:30 = Delete (Area 2)
18:30 - 19:00 = B-Front (Area 1)
19:00 - 20:30 = Chris One (Area 3)
20:30 - 23:00 = Radiance & D-Verze (Area 3)
Als het net zo gezellig wordt als bij Genox op Rebirth dan ga ik mooi weer tegen een of andere pilaar lopen spauwenwrote:Hahaha inderdaad! Alleen maar mooi natuurlijk.Als iedereen zich dan linksvoor verzameld kan het een mooie dag worden!