Meer geluk dan mij. Doe even een pinsir voor me ok.wrote:Vrij gekregen dus aanwezig!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
wrote:Klaplongwrote:Maaien!wrote:Vrij gekregen dus aanwezig!
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Aanwezig. Ben benieuwd naar deze locatie 
wrote:Meer geluk dan mij. Doe even een pinsir voor me ok.wrote:Vrij gekregen dus aanwezig!
Ik moet werken dat weekend. Heb aan al mijn collega's gevraagd en niemand kan wisselen. Verlof nemen gaat niet omdat we in het weekend maar met net genoeg mensen staan per ploeg. Ik heb daarstraks wel gezien dat dit het laatste weekend is dat ik moet werken tot begin september. Ik was eerst ook nog genaaid met Fatality en Defqon. Die heb ik gelukkig kunnen fixen.wrote:wrote:Meer geluk dan mij. Doe even een pinsir voor me ok.wrote:Vrij gekregen dus aanwezig!Waarom ben je er niet bij?
Heuhuehuehue Defqon weekend intratuin sessies houden dan hahawrote:Ik moet werken dat weekend. Heb aan al mijn collega's gevraagd en niemand kan wisselen. Verlof nemen gaat niet omdat we in het weekend maar met net genoeg mensen staan per ploeg. Ik heb daarstraks wel gezien dat dit het laatste weekend is dat ik moet werken tot begin september. Ik was eerst ook nog genaaid met Fatality en Defqon. Die heb ik gelukkig kunnen fixen.
Dit komt ondertussen ook alweer dichtbij. Best godverdomme zin in godverdomme.
Noisekick draait een 5 hour solo set op de vierde area hoorde ik. Die schijnt dan gewoon achter de booth zn leuter uit zn broek te halen.
wrote:Dit komt ondertussen ook alweer dichtbij. Best godverdomme zin in godverdomme.
IMMORTALITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wrote:Oudere tracks van The Machine zoals Better World, Renaissance of Audiobot zijn ook welkom.
DIE OOK JA!!!!!!! grwrote:IMMORTALITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wrote:Oudere tracks van The Machine zoals Better World, Renaissance of Audiobot zijn ook welkom.
wrote:wrote:Dit komt ondertussen ook alweer dichtbij. Best godverdomme zin in godverdomme.
Ik ben nu trouwens kaartjes kopen he, maar ik vind 37 euro wel vrij veel eigenlijk, of ligt dat aan mij?
Je hebt dan wel een b2s-kwaliteit feest met 3 area's. Voor Loudness Klokgebouw betaal je ook 35 euro en dat is een uur korter.wrote:Ik ben nu trouwens kaartjes kopen he, maar ik vind 37 euro wel vrij veel eigenlijk, of ligt dat aan mij?
Voor deze namen (+1,5 uurs setjes - waarvoor hulde), een festival met 3 area's wat overigens 10 uur duurt vind ik €37 best meevallen eerlijk gezegdwrote:Ik ben nu trouwens kaartjes kopen he, maar ik vind 37 euro wel vrij veel eigenlijk, of ligt dat aan mij?
Eens met het bovenstaande ja, vind het juist wel een redelijke prijs.
wrote:vind het juist wel een redelijke prijs.
Eens met bovenstaande. Waar ergens zie je Chris One, The Geminizers en Psyched nou tegenwoordig nog draaien? 
Partij zin in dit feestje, deze fissa wordt goeieeee
Precies die artiesten kosten de organisatie geen drol.wrote:Eens met bovenstaande. Waar ergens zie je Chris One, The Geminizers en Psyched nou tegenwoordig nog draaien?
Wel eens met Paul verder, voor hetzelfde geld (of minder) sta je ook op een Intents, Rebirth, Dream Village etc. Festivals met veel meer aankleding en duurdere line-ups.
Last edited by MelvinFR on , edited 1 time in total.
Letterlijk al deze festivals zijn exclusief servicekosten al duurder dan Loudfest.wrote:Precies die artiesten kosten de organisatie geen drol.wrote:Eens met bovenstaande. Waar ergens zie je Chris One, The Geminizers en Psyched nou tegenwoordig nog draaien?
Wel eens met Paul verder, voor hetzelfde geld (of minder) sta je ook op een Intents, Rebirth, Dream Village etc. Festivals met veel meer aankleding en duurdere line-ups.
Who was there
Nobody has said they're going yet.