Past

Loudfest

Time
–
Price
€ 32,50
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Waar komt die tt vandaan dan?
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
View on Facebook

Interview Warface, Adaro en E-Force.
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2019
Hekzitter wrote:Ondanks dat de line-up echt heel goud is, vraag ik mij echt af of dit gaat uitverkopen. B2S feesten lopen nou niet echt goed storm de laatste tijd. Het feit dat CRAFT afgelast is zou wel een drijfveer kunnen zijn om dan hier naartoe te gaan.
Denk zelf ook niet dat 't uit gaat verkopen. Al denk ik dat B2S hier niet veel aan had kunnen verbeteren qua line-up + timetable. De grote artiesten/publiekstrekkers alla RR, Warface, Rebelion, Delete/E-Force staan er. Verder gewoon een aantrekkelijk concept (raw is nou eenmaal nog steeds behoorlijk populair) met ook wat out-of-the box namen en lange setjes om de wat meer kritische luisteraars ook te trekken. Zijn toch gewoon teveel feesten tegenwoordig 'vrees' ik.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Duruz wrote:Waar komt die tt vandaan dan?
HarderDanBiem wrote:Woov app, was er ook vrij verbaasd over dat dit er al stond eerlijk gezegd :P
C
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Dec 2019
Verdomme. Loudfest is tegelijk met de q-dance vrijwilligersdag :cry:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Naad wrote:
Hekzitter wrote:Ondanks dat de line-up echt heel goud is, vraag ik mij echt af of dit gaat uitverkopen. B2S feesten lopen nou niet echt goed storm de laatste tijd. Het feit dat CRAFT afgelast is zou wel een drijfveer kunnen zijn om dan hier naartoe te gaan.
Denk zelf ook niet dat 't uit gaat verkopen. Al denk ik dat B2S hier niet veel aan had kunnen verbeteren qua line-up + timetable. De grote artiesten/publiekstrekkers alla RR, Warface, Rebelion, Delete/E-Force staan er. Verder gewoon een aantrekkelijk concept (raw is nou eenmaal nog steeds behoorlijk populair) met ook wat out-of-the box namen en lange setjes om de wat meer kritische luisteraars ook te trekken. Zijn toch gewoon teveel feesten tegenwoordig 'vrees' ik.
Hoop dat er wel voldoende animo is, want met dit feest heeft b2s verre van de plank misgeslagen inderdaad. Prima verfrissende aanvulling ten opzichte van de overkill aan feesten. Hoop voor dit concept dat het gewoon rond de 85% uitverkoopt, zodat het eventueel kan voortbestaan en er ook sowieso voldoende ruimte is. ^^
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Crashee wrote:Verdomme. Loudfest is tegelijk met de q-dance vrijwilligersdag :cry:
En kermis Wijdenes :whistle:
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 1 day ago
chas1n wrote:
Naad wrote:
Hoop dat er wel voldoende animo is, want met dit feest heeft b2s verre van de plank misgeslagen inderdaad. Prima verfrissende aanvulling ten opzichte van de overkill aan feesten. Hoop voor dit concept dat het gewoon rond de 85% uitverkoopt, zodat het eventueel kan voortbestaan en er ook sowieso voldoende ruimte is. ^^
Dit dus! Zullen sowieso veel liefhebbers staan bij de namen die ik wil gaan zien. Het gros van het volk staat bij de grotere namen namelijk.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
1,5 uur setjes zeer nice.

Als ik ga ziet mijn timetable er zo uit, wat voor de rest natuurlijk helemaal geen ene reet boeit.

13.00-14.30 - MYST
14.30-16.00 - Phuture Noize
16.00-17.00 - Psyched (of misschien tot 17.30, ligt aan het setje :evil: )
17.00-18.30 - Delete
19.00-20.30 - Chris One/Warface
20.30-23.00 - D-Verze & Radiance

Moet ik eerlijk zeggen dat ik wel benieuwd ben hoe Radical's 1,5 uur setje eruit zal zien.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 23 days ago
TSFH wrote:Moet ik eerlijk zeggen dat ik wel benieuwd ben hoe Radical's 1,5 uur setje eruit zal zien.
Gewoon meer eigen platen
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
THArdstyler wrote:
TSFH wrote:Moet ik eerlijk zeggen dat ik wel benieuwd ben hoe Radical's 1,5 uur setje eruit zal zien.
Gewoon meer eigen platen
Dit is ook mijn verwachting, ja. :')
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 12 hours ago
Heb hem 1 keer anderhalf uur zien draaien. Was wel 3 maanden voor zijn album release van The One Man Army, maar ik kan me niet herinneren dat hier een nummer in zat dat niet van hem was.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 23 days ago
Radical die anderhalf uur draait, draait ook wel eens wat van andere artiesten. Wat mij opvalt is dat hij dan vaak een hardere klassieker uit de kast trekt, wat op zich niet verkeerd is.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 26 days ago
RTM93 wrote:Radical die anderhalf uur draait, draait ook wel eens wat van andere artiesten. Wat mij opvalt is dat hij dan vaak een hardere klassieker uit de kast trekt, wat op zich niet verkeerd is.
Pattern 2 xd
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 10 days ago
Die hardere klassiekers kun je bij D-Verze & Radiance wel genoeg verwachten denk ik :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Indy wrote:Die hardere klassiekers kun je bij D-Verze & Radiance wel genoeg verwachten denk ik :thumbsup:
Ja en dan oude Brennan & Heart platen of x2x deepack remix. Oude spoontech platen ook leuk, vazard - musicbox of delete - D. 2,5 uur spoontech afsluiter word een grote klaplong sessie waarschijnlijk. Met alvast een nominatie voor set van de eeuw :D
Artiest
629 posts member since 2010
last seen 5 minutes ago
Hekzitter wrote:Met alvast een nominatie voor set van de eeuw :D
Zeg, ik vind het al spannend genoeg die 2,5u (bedoel, wie zegt me dat ik het zo lang vol hou zonder te pissen, om over de rest maar te zwijgen), ga jij er ook nog extra druk op leggen, haha :p

p.s. Wordt mooi :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
D-Verze wrote:
Hekzitter wrote:Met alvast een nominatie voor set van de eeuw :D
Zeg, ik vind het al spannend genoeg die 2,5u (bedoel, wie zegt me dat ik het zo lang vol hou zonder te pissen, om over de rest maar te zwijgen), ga jij er ook nog extra druk op leggen, haha :p

p.s. Wordt mooi :thumbsup:
Dat wordt een mobiel toilet meenemen dan of dixie op het podium :lol:

en overigens heb ik jullie al een paar keer zien draaien en radiance ook dus voor mij is die nominatie al bekend haha.
Kan niet wachten tot de 20e!
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 22 days ago
Mooie nieuwe avatar Job :D
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
D-Verze wrote:(bedoel, wie zegt me dat ik het zo lang vol hou zonder te pissen, om over de rest maar te zwijgen)
Je staat gelukkig ook niet in je eentje achter de draaitafels, ff snel rennen naar de dixi moet kunnen :P
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Voor de dj's onder ons die meelezen zou ik heel graag Deetox & Delete - Android en Dutch Master - Motion willen horen :$ Originele Lunatick mag ook wel :innocent:
Hardtraxxer
850 posts member since 2016
last seen May 2018
Oudere tracks van The Machine zoals Better World, Renaissance of Audiobot zijn ook welkom. :whistle:
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Toch ook maar een kaartje gekocht. Aanwezig met Lowrenz :beer:
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Vrij gekregen dus aanwezig! :yay:
Hardtraxxer
850 posts member since 2016
last seen May 2018
Indy wrote:Vrij gekregen dus aanwezig! :yay: