Waar komt die tt vandaan dan?
View on Facebook
Interview Warface, Adaro en E-Force.
Denk zelf ook niet dat 't uit gaat verkopen. Al denk ik dat B2S hier niet veel aan had kunnen verbeteren qua line-up + timetable. De grote artiesten/publiekstrekkers alla RR, Warface, Rebelion, Delete/E-Force staan er. Verder gewoon een aantrekkelijk concept (raw is nou eenmaal nog steeds behoorlijk populair) met ook wat out-of-the box namen en lange setjes om de wat meer kritische luisteraars ook te trekken. Zijn toch gewoon teveel feesten tegenwoordig 'vrees' ik.wrote:Ondanks dat de line-up echt heel goud is, vraag ik mij echt af of dit gaat uitverkopen. B2S feesten lopen nou niet echt goed storm de laatste tijd. Het feit dat CRAFT afgelast is zou wel een drijfveer kunnen zijn om dan hier naartoe te gaan.
wrote:Waar komt die tt vandaan dan?
wrote:Woov app, was er ook vrij verbaasd over dat dit er al stond eerlijk gezegd
Hoop dat er wel voldoende animo is, want met dit feest heeft b2s verre van de plank misgeslagen inderdaad. Prima verfrissende aanvulling ten opzichte van de overkill aan feesten. Hoop voor dit concept dat het gewoon rond de 85% uitverkoopt, zodat het eventueel kan voortbestaan en er ook sowieso voldoende ruimte is.wrote:Denk zelf ook niet dat 't uit gaat verkopen. Al denk ik dat B2S hier niet veel aan had kunnen verbeteren qua line-up + timetable. De grote artiesten/publiekstrekkers alla RR, Warface, Rebelion, Delete/E-Force staan er. Verder gewoon een aantrekkelijk concept (raw is nou eenmaal nog steeds behoorlijk populair) met ook wat out-of-the box namen en lange setjes om de wat meer kritische luisteraars ook te trekken. Zijn toch gewoon teveel feesten tegenwoordig 'vrees' ik.wrote:Ondanks dat de line-up echt heel goud is, vraag ik mij echt af of dit gaat uitverkopen. B2S feesten lopen nou niet echt goed storm de laatste tijd. Het feit dat CRAFT afgelast is zou wel een drijfveer kunnen zijn om dan hier naartoe te gaan.
En kermis Wijdeneswrote:Verdomme. Loudfest is tegelijk met de q-dance vrijwilligersdag
Dit dus! Zullen sowieso veel liefhebbers staan bij de namen die ik wil gaan zien. Het gros van het volk staat bij de grotere namen namelijk.wrote:Hoop dat er wel voldoende animo is, want met dit feest heeft b2s verre van de plank misgeslagen inderdaad. Prima verfrissende aanvulling ten opzichte van de overkill aan feesten. Hoop voor dit concept dat het gewoon rond de 85% uitverkoopt, zodat het eventueel kan voortbestaan en er ook sowieso voldoende ruimte is.wrote:Denk zelf ook niet dat 't uit gaat verkopen. Al denk ik dat B2S hier niet veel aan had kunnen verbeteren qua line-up + timetable. De grote artiesten/publiekstrekkers alla RR, Warface, Rebelion, Delete/E-Force staan er. Verder gewoon een aantrekkelijk concept (raw is nou eenmaal nog steeds behoorlijk populair) met ook wat out-of-the box namen en lange setjes om de wat meer kritische luisteraars ook te trekken. Zijn toch gewoon teveel feesten tegenwoordig 'vrees' ik.wrote:Ondanks dat de line-up echt heel goud is, vraag ik mij echt af of dit gaat uitverkopen. B2S feesten lopen nou niet echt goed storm de laatste tijd. Het feit dat CRAFT afgelast is zou wel een drijfveer kunnen zijn om dan hier naartoe te gaan.
Gewoon meer eigen platenwrote:Moet ik eerlijk zeggen dat ik wel benieuwd ben hoe Radical's 1,5 uur setje eruit zal zien.
Dit is ook mijn verwachting, ja. :')wrote:Gewoon meer eigen platenwrote:Moet ik eerlijk zeggen dat ik wel benieuwd ben hoe Radical's 1,5 uur setje eruit zal zien.
Pattern 2wrote:Radical die anderhalf uur draait, draait ook wel eens wat van andere artiesten. Wat mij opvalt is dat hij dan vaak een hardere klassieker uit de kast trekt, wat op zich niet verkeerd is.
Ja en dan oude Brennan & Heart platen of x2x deepack remix. Oude spoontech platen ook leuk, vazard - musicbox of delete - D. 2,5 uur spoontech afsluiter word een grote klaplong sessie waarschijnlijk. Met alvast een nominatie voor set van de eeuwwrote:Die hardere klassiekers kun je bij D-Verze & Radiance wel genoeg verwachten denk ik
Zeg, ik vind het al spannend genoeg die 2,5u (bedoel, wie zegt me dat ik het zo lang vol hou zonder te pissen, om over de rest maar te zwijgen), ga jij er ook nog extra druk op leggen, haha :pwrote:Met alvast een nominatie voor set van de eeuw
Dat wordt een mobiel toilet meenemen dan of dixie op het podiumwrote:Zeg, ik vind het al spannend genoeg die 2,5u (bedoel, wie zegt me dat ik het zo lang vol hou zonder te pissen, om over de rest maar te zwijgen), ga jij er ook nog extra druk op leggen, haha :pwrote:Met alvast een nominatie voor set van de eeuw
p.s. Wordt mooi![]()
Je staat gelukkig ook niet in je eentje achter de draaitafels, ff snel rennen naar de dixi moet kunnenwrote:(bedoel, wie zegt me dat ik het zo lang vol hou zonder te pissen, om over de rest maar te zwijgen)