Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2017 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

Waar komt die tt vandaan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2017 18:22 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/officialloudne ... 287661747/

Interview Warface, Adaro en E-Force.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2017 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ondanks dat de line-up echt heel goud is, vraag ik mij echt af of dit gaat uitverkopen. B2S feesten lopen nou niet echt goed storm de laatste tijd. Het feit dat CRAFT afgelast is zou wel een drijfveer kunnen zijn om dan hier naartoe te gaan.


Denk zelf ook niet dat 't uit gaat verkopen. Al denk ik dat B2S hier niet veel aan had kunnen verbeteren qua line-up + timetable. De grote artiesten/publiekstrekkers alla RR, Warface, Rebelion, Delete/E-Force staan er. Verder gewoon een aantrekkelijk concept (raw is nou eenmaal nog steeds behoorlijk populair) met ook wat out-of-the box namen en lange setjes om de wat meer kritische luisteraars ook te trekken. Zijn toch gewoon teveel feesten tegenwoordig 'vrees' ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2017 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Waar komt die tt vandaan dan?


HarderDanBiem schreef:
Woov app, was er ook vrij verbaasd over dat dit er al stond eerlijk gezegd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2017 20:10 
 
Hardtraxxer

Verdomme. Loudfest is tegelijk met de q-dance vrijwilligersdag :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2017 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Hekzitter schreef:
Ondanks dat de line-up echt heel goud is, vraag ik mij echt af of dit gaat uitverkopen. B2S feesten lopen nou niet echt goed storm de laatste tijd. Het feit dat CRAFT afgelast is zou wel een drijfveer kunnen zijn om dan hier naartoe te gaan.


Denk zelf ook niet dat 't uit gaat verkopen. Al denk ik dat B2S hier niet veel aan had kunnen verbeteren qua line-up + timetable. De grote artiesten/publiekstrekkers alla RR, Warface, Rebelion, Delete/E-Force staan er. Verder gewoon een aantrekkelijk concept (raw is nou eenmaal nog steeds behoorlijk populair) met ook wat out-of-the box namen en lange setjes om de wat meer kritische luisteraars ook te trekken. Zijn toch gewoon teveel feesten tegenwoordig 'vrees' ik.


Hoop dat er wel voldoende animo is, want met dit feest heeft b2s verre van de plank misgeslagen inderdaad. Prima verfrissende aanvulling ten opzichte van de overkill aan feesten. Hoop voor dit concept dat het gewoon rond de 85% uitverkoopt, zodat het eventueel kan voortbestaan en er ook sowieso voldoende ruimte is. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2017 22:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Crashee schreef:
Verdomme. Loudfest is tegelijk met de q-dance vrijwilligersdag :cry:


En kermis Wijdenes :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2017 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Naad schreef:
Hekzitter schreef:
Ondanks dat de line-up echt heel goud is, vraag ik mij echt af of dit gaat uitverkopen. B2S feesten lopen nou niet echt goed storm de laatste tijd. Het feit dat CRAFT afgelast is zou wel een drijfveer kunnen zijn om dan hier naartoe te gaan.


Denk zelf ook niet dat 't uit gaat verkopen. Al denk ik dat B2S hier niet veel aan had kunnen verbeteren qua line-up + timetable. De grote artiesten/publiekstrekkers alla RR, Warface, Rebelion, Delete/E-Force staan er. Verder gewoon een aantrekkelijk concept (raw is nou eenmaal nog steeds behoorlijk populair) met ook wat out-of-the box namen en lange setjes om de wat meer kritische luisteraars ook te trekken. Zijn toch gewoon teveel feesten tegenwoordig 'vrees' ik.


Hoop dat er wel voldoende animo is, want met dit feest heeft b2s verre van de plank misgeslagen inderdaad. Prima verfrissende aanvulling ten opzichte van de overkill aan feesten. Hoop voor dit concept dat het gewoon rond de 85% uitverkoopt, zodat het eventueel kan voortbestaan en er ook sowieso voldoende ruimte is. ^^


Dit dus! Zullen sowieso veel liefhebbers staan bij de namen die ik wil gaan zien. Het gros van het volk staat bij de grotere namen namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2017 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1,5 uur setjes zeer nice.

Als ik ga ziet mijn timetable er zo uit, wat voor de rest natuurlijk helemaal geen ene reet boeit.

13.00-14.30 - MYST
14.30-16.00 - Phuture Noize
16.00-17.00 - Psyched (of misschien tot 17.30, ligt aan het setje :evil: )
17.00-18.30 - Delete
19.00-20.30 - Chris One/Warface
20.30-23.00 - D-Verze & Radiance

Moet ik eerlijk zeggen dat ik wel benieuwd ben hoe Radical's 1,5 uur setje eruit zal zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2017 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Moet ik eerlijk zeggen dat ik wel benieuwd ben hoe Radical's 1,5 uur setje eruit zal zien.


Gewoon meer eigen platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2017 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
TSFH schreef:
Moet ik eerlijk zeggen dat ik wel benieuwd ben hoe Radical's 1,5 uur setje eruit zal zien.


Gewoon meer eigen platen

Dit is ook mijn verwachting, ja. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2017 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hem 1 keer anderhalf uur zien draaien. Was wel 3 maanden voor zijn album release van The One Man Army, maar ik kan me niet herinneren dat hier een nummer in zat dat niet van hem was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2017 15:13 
 
Hardtraxx Veteran

Radical die anderhalf uur draait, draait ook wel eens wat van andere artiesten. Wat mij opvalt is dat hij dan vaak een hardere klassieker uit de kast trekt, wat op zich niet verkeerd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2017 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Radical die anderhalf uur draait, draait ook wel eens wat van andere artiesten. Wat mij opvalt is dat hij dan vaak een hardere klassieker uit de kast trekt, wat op zich niet verkeerd is.


Pattern 2 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2017 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die hardere klassiekers kun je bij D-Verze & Radiance wel genoeg verwachten denk ik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2017 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Die hardere klassiekers kun je bij D-Verze & Radiance wel genoeg verwachten denk ik :thumbsup:


Ja en dan oude Brennan & Heart platen of x2x deepack remix. Oude spoontech platen ook leuk, vazard - musicbox of delete - D. 2,5 uur spoontech afsluiter word een grote klaplong sessie waarschijnlijk. Met alvast een nominatie voor set van de eeuw :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2017 20:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Met alvast een nominatie voor set van de eeuw :D


Zeg, ik vind het al spannend genoeg die 2,5u (bedoel, wie zegt me dat ik het zo lang vol hou zonder te pissen, om over de rest maar te zwijgen), ga jij er ook nog extra druk op leggen, haha :p

p.s. Wordt mooi :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2017 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Verze schreef:
Hekzitter schreef:
Met alvast een nominatie voor set van de eeuw :D


Zeg, ik vind het al spannend genoeg die 2,5u (bedoel, wie zegt me dat ik het zo lang vol hou zonder te pissen, om over de rest maar te zwijgen), ga jij er ook nog extra druk op leggen, haha :p

p.s. Wordt mooi :thumbsup:


Dat wordt een mobiel toilet meenemen dan of dixie op het podium :lol:

en overigens heb ik jullie al een paar keer zien draaien en radiance ook dus voor mij is die nominatie al bekend haha.
Kan niet wachten tot de 20e!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2017 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie nieuwe avatar Job :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2017 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Verze schreef:
(bedoel, wie zegt me dat ik het zo lang vol hou zonder te pissen, om over de rest maar te zwijgen)


Je staat gelukkig ook niet in je eentje achter de draaitafels, ff snel rennen naar de dixi moet kunnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2017 02:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de dj's onder ons die meelezen zou ik heel graag Deetox & Delete - Android en Dutch Master - Motion willen horen :$ Originele Lunatick mag ook wel :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2017 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oudere tracks van The Machine zoals Better World, Renaissance of Audiobot zijn ook welkom. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2017 14:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch ook maar een kaartje gekocht. Aanwezig met Lowrenz :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrij gekregen dus aanwezig! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Vrij gekregen dus aanwezig! :yay:


Maaien! :yes:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten