Past

Loudfest

Time
–
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Davidoff wrote:Het is nog allerminst zeker dat dit feest doorgaat als ik onderstaande brief lees.
http://ris.delft.nl/document.php?m=1&fi ... =0&c=51451
Kort samen gevat: B2S heeft het te laat aangevraagd en ze hebben te weinig politiemacht beschikbaar.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Te laat je vergunning aanvragen, amateuristisch voor een organisatie als b2s.
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 19 days ago
SAIN7 wrote:
Davidoff wrote:Het is nog allerminst zeker dat dit feest doorgaat als ik onderstaande brief lees.
http://ris.delft.nl/document.php?m=1&fi ... =0&c=51451
Kort samen gevat: B2S heeft het te laat aangevraagd en ze hebben te weinig politiemacht beschikbaar.
beetje kort door de bocht niet, er schijnt dus verkeerd gecommuniceerd te zijn tussen de partijen Lijm & Cultuur en B2S.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 28 days ago
Misschien wilt En-er-Gy er wel staan
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Teveel risico's aan dit gabberfeest..... Er hing indd op loudness een grimmige agressieve sfeer bij hardstyle mafia
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Pipa wrote:Teveel risico's aan dit gabberfeest..... Er hing indd op loudness een grimmige agressieve sfeer bij hardstyle mafia
:lol:
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Pff ben benieuwd hoe dit af gaat lopen....
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 12 hours ago
DJ_Tim wrote:Pff ben benieuwd hoe dit af gaat lopen....
Als het niet doorgaat hoop ik dat het afloopt in een rechtszaak, zeggen dat een feest een verhoogd risco heeft omdat het een "gabberfeest" is of zou zijn, dat kan toch niet? :lol: Argument van niks imo
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Is toch altijd bij Hardstyle en hardcore feesten?
Hardtraxxer
685 posts member since 2015
TiMOTHYb wrote:Is toch altijd bij Hardstyle en hardcore feesten?
En bij bijeenkomsten van voetbalsupporters, motorrijders, allochtone jongeren en weet ik het wat voor minderheden met een reputatie. Daar gaat een rechtszaak weinig verandering in brengen, vooroordelen hou je altijd.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Bouke wrote:
En bij bijeenkomsten van voetbalsupporters, motorrijders, allochtone jongeren en weet ik het wat voor minderheden met een reputatie. Daar gaat een rechtszaak weinig verandering in brengen, vooroordelen hou je altijd.
Zijn dat vooroordelen dan? K kan me best voorstellen dat statistisch gezien het drugsgebruik een stuk hoger ligt dan in bijv de house of techno scene.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 26 days ago
DJ_Tim wrote:
Bouke wrote:
Zijn dat vooroordelen dan? K kan me best voorstellen dat statistisch gezien het drugsgebruik een stuk hoger ligt dan in bijv de house of techno scene.
:lol: :lol: :lol:

Je bent duidelijk nooit op een house of techno feest geweest als je dit ''beweerd'' ;)
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Percentage drugsgebruik zal op een technofeest niet veel schelen denk, alleen kunnen de mensen op een technofeest er veel beter mee omgaan. :P
Hardtraxxer
504 posts member since 2013
last seen May 2018
chas1n wrote:Percentage drugsgebruik zal op een technofeest niet veel schelen denk, alleen kunnen de mensen op een technofeest er veel beter mee omgaan. :P
Dit idd!
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
In nieuwe b2s television praten jason Payne & dark pact over loudfest dat het wel gewoon doorgaat
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 14 hours ago
provehito wrote:In nieuwe b2s television praten jason Payne & dark pact over loudfest dat het wel gewoon doorgaat
Is een interview van 10 juli

https://www.facebook.com/jasonpayneoffi ... permPage=1
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
Aanwezig!

Is bijna om de hoek, dus moet wel!
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Wel verschrikkelijk veel zin hier in! Ben benieuwd of dit uitverkocht raakt.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 13 days ago
Twijfel nog, heb dan ook een festival in ons dorp. Niet met zo'n dikke line-up natuurlijk, maar wel een stuk makkelijker te bereiken, goedkoper én veel bekenden.
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Toch maar kaartjes gekocht :thumbsup: vette lineup met een aantal namen die ik nog niet live heb meegemaakt :cool:
G
Denk dat ik hier wel een kaartje voor ga halen, lekker dichtbij en benieuwd naar de locatie.
Vooral nieuwe artiesten kijken en ben echt benieuwd hoe Freakshow is.
Eerste x live meemaken, thuis vind ik het niet zo, maar live schijnt vet te zijn. :thumbsup:
Last edited by Guest on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 19 days ago
Bloemetjesgordijn wrote:Denk dat ik hier wel een kaartje voor ga halen, lekker dichtbij en benieuwd naar de locatie.
Vooral nieuwe artiesten kijken en ben echt benieuwd hoe Freaqshow is.
Eerste x live meemaken, thuis vind ik het niet zo, maar live schijnt vet te zijn. :thumbsup:
Freakshow* :innocent:
G
Distinctive wrote:
Bloemetjesgordijn wrote:Denk dat ik hier wel een kaartje voor ga halen, lekker dichtbij en benieuwd naar de locatie.
Vooral nieuwe artiesten kijken en ben echt benieuwd hoe Freaqshow is.
Freakshow* :innocent:
:x xd :x
A
zin is erin :yay:

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026