Duimen op droog weer. Met ze alle binnen staan wordt een heel krap namelijk.wrote:zin is erin
Zou de kaartverkoop beetje goed gaan?
Duimen op droog weer. Met ze alle binnen staan wordt een heel krap namelijk.wrote:zin is erin
Ben ik ook erg benieuwd naar, ik denk het wel aangezien het aantal Hardstyle liefhebbers tegenover het aantal Hardstyle feesten in deze regio best een verschil is denk ik dat er best wat mensen komen.wrote:Duimen op droog weer. Met ze alle binnen staan wordt een heel krap namelijk.wrote:zin is erin
Ja dat zeker, op mijn fb gaat 310 vrienden erheenwrote:Ben ik ook erg benieuwd naar, ik denk het wel aangezien het aantal Hardstyle liefhebbers tegenover het aantal Hardstyle feesten in deze regio best een verschil is denk ik dat er best wat mensen komen.wrote:Duimen op droog weer. Met ze alle binnen staan wordt een heel krap namelijk.wrote:zin is erin
Erg benieuwd naar Freakshow
900 "vrienden"wrote:Hoeveel fb vrienden heb jij wel niet?
Is wel goed te doen met ov maar dan ben ik er maar 5 uurwrote:Dit wordt een misschien eerst namelijk naar Scheveningen- Katwijk is denk wel goed te doen met ov .
Hoe werkt dat dan precies? Bijv. als ik eerst een biertje neem en daarna cola wilwrote:Die bekers doen ze altijd daariedereen bekertjes zoeken op de grond
![]()
Baal ik ook vanwrote:Freakshow zelfde tijd als D-Verze
Idee komt niet vanuit B2S kan ik jullie melden. Altijd bij feesten bij Lijm&Cultuur hanteren ze deze "milieuvriendelijke" manier. Wat helemaaaaaal klote is.wrote:Wtf? Wat een waardeloos systeem, ik hoef echt niet de heletijd met een bekertje in m'n klauwen te staanen als je dan een rondje haalt moet je eerst een rondje bekers ophalen? En als je twee biertjes wilt, moet je dan telkens twee bekertje bij je houden?
Vind het echt een heel onzinnig idee...
Lekker kettingdrinken.wrote:Wtf? Wat een waardeloos systeem, ik hoef echt niet de heletijd met een bekertje in m'n klauwen te staanen als je dan een rondje haalt moet je eerst een rondje bekers ophalen? En als je twee biertjes wilt, moet je dan telkens twee bekertje bij je houden?
Vind het echt een heel onzinnig idee...
Inderdaad. Beetje als een hardstyle feest op gras of op een schots en scheve ondergrond. Of te veel mensen op een te kleine ruimte gepropt. Of een spekgladde ondergrond. Werkt allemaal niet zo goed met hardstyle.wrote:Nou weetje, ik ga zelf niet eens, maar ik zit me nu al op te naaien om dat systeem haha. Voor mij is het feest al meteen een no-go als ik deze locatie zie staan vanaf nu. Ik lust nog wel eens een biertje op een feest namelijk.