Geen idee of ik nog andere HT'ers heb gezien bij freakshow, ik stond in ieder geval vooraan te genieten 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
Mooie dag gehad!
Freakshow was idd heel baas
Tussendoor ook even snel naar D-verze gelopen was ook heel baas was! 
G
Hardtraxxer
102 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Ik was die gast met die grijze Fusion trui. Dwerg zeg maar.wrote:Geen idee of ik nog andere HT'ers heb gezien bij freakshow, ik stond in ieder geval vooraan te genieten
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Ik stond het eerste half uur rechtsvooraan bij Freakshow, daarna naar D-Verze gegaan.wrote:Geen idee of ik nog andere HT'ers heb gezien bij freakshow, ik stond in ieder geval vooraan te genieten
Had een zwart-wit gestreept t-shirt aan
Ik had een lang wit vest aan, stond beetje links in het midden bij Freakshowwrote:Geen idee of ik nog andere HT'ers heb gezien bij freakshow, ik stond in ieder geval vooraan te genieten
G
Hardtraxxer
102 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Ah jou heb ik vooraan bij D-Verze gezien!wrote:Ik stond het eerste half uur rechtsvooraan bij Freakshow, daarna naar D-Verze gegaan.wrote:Geen idee of ik nog andere HT'ers heb gezien bij freakshow, ik stond in ieder geval vooraan te genieten
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Dat is heel goed mogelijk hahawrote:Ah jou heb ik vooraan bij D-Verze gezien!wrote:Ik stond het eerste half uur rechtsvooraan bij Freakshow, daarna naar D-Verze gegaan.wrote:Geen idee of ik nog andere HT'ers heb gezien bij freakshow, ik stond in ieder geval vooraan te genieten
Jou heb ik volgens mij wel gezien ja, ik had mn qapital shirt aanwrote:Ik had een lang wit vest aan, stond beetje links in het midden bij Freakshowwrote:Geen idee of ik nog andere HT'ers heb gezien bij freakshow, ik stond in ieder geval vooraan te genieten
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Jullie hebben dus de ekte Rawmon gezien. 
Zonde dat ik dit heb moeten missen. Wat. Een. Lijst.wrote:Loudfest was insane! grin-emoticon So many of you coming up to me through the day, just crazy..
A lot of you also asked about the tracklist, so here it is:
01. Mystake - Let Me Cry (Embrionyc Remix)
02. Sa.Vee.Oh - Loophole (Infirium Edit)
03. Rainer K - My Name Is Music (Danny V Remix)
04. Warmduscher - Slow It (DJ Neo Remix)
05. Head Protection - Theme From Ignashov (Infirium Edit)
06. DJ Tom X Vs. Warmduscher - Cocaine (Bush Remix) (Infirium Edit)
07. Deepack - Here’s Johnny (Infirium Cut)
08. Thalamus - Flash Forward (In Qontrol Anthem 2006) (Infirium Edit)
09. DJ Thera - Serotonin (Infirium Cut)
10. Louk + Busho - The Warning (Sa.Vee.Oh Remix) (Infirium Cut)
11. Ultraform - I Feel (Infirium Edit)
12. Embrionyc - Very Far Away
13. Vazard - Guitars On Acid
14. DJ Thera Ft. Yuna-X - It’s A Fine Day
15. Tatanka Project - Tripods Attack (Infirium Cut)
16. The Hose - Magma (Paco Ezzemoto Remix)
17. Zany & DV8 - The Anthem + Pink Floyd - Hey You (Infirium Live Tool)
18. Infirium & D-Verze Ft. Yuna-X - Disappeared (Album Mix)
19. Tuneboy - Eins Zwei Telefunken
20. Digital Abuse - WTF (Infirium Cut)
21. K-Traxx - Straight On 2007 (Tuneboy Wackie Remix)
22. Hardstyle Mafia - Far Away From Home
23. Infirium - Then Before Once More
24. Embrionyc - A Wall Of Mirrors
25. Vazard - Zimmersion (Infirium Edit)
26. The Machine - Times Like These
27. Hardstyle Mafia & Yuna-X - Sound Of Victory
28. Infirium & Septyme - Recovery
29. Crypsis & Chain Reaction - Before The Storm (Infirium Rekick Mix)
30. Vazard - The Orange Tree (Infirium Remix)
31. Donkey Rollers - Voice Of Conscience (Original Mix)
32. Infirium - Arcs On Gliese 581 c (WIP)
33. Sasha F - Did You Hear (Infirium’s 5 Finger Death Punch Edit)
34. Hardstyle Mafia, Infirium & Yuna-X - Angel Spells
35. Zany - Animated Audio (Infirium Rekick Edit)
36. The Machine - Renaissance
37. Radiance - Transcend
38. A-Lusion - The First Sound
39. Geck-o - Assquake
I also joined Freakshow on stage for a little bit grin-emoticon and here’s the tracklist from that:
01. Hardstyle Mafia, Infirium & Yuna-X - Angel Spells
02. Infirium - Arcs On Gliese 581 c (WIP)
My arms and legs still hurt, so you know it was a pretty good day! tongue-emoticon
Dat was inderdaad een heerlijke set, het was alleen zo rustig en ik was m'n punthoofd nog aan het wegdrinken dus losgaan zat er nog niet in.
Gezellig was het ook zeker, even nog gemeet met Paul en Dylan
.
Gezellig was het ook zeker, even nog gemeet met Paul en Dylan
Wtf heeft hij er ook een edit van gemaakt :O godverdomme kut dat ik die dan gemist heb want ik was toen wel al binnenwrote:Vazard - Zimmersion (Infirium Edit)
Was zeker gezellig, zeker tijdens B-Front hahawrote:Gezellig was het ook zeker, even nog gemeet met Paul en Dylan .
Wat een set van B-front
Virus, Neophobia, Road Warrior, Victims of the same world, Compressed Thoughts (helaas na intro al uitgemixt) en alle nieuwe pareltjes!! Ik heb genoten

https://nl.surveymonkey.com/r/Loudfest
Loudfest enquete, bij de eerste vraag hoe je op de hoogte van het feest kwam kan je Hardtraxx kiezen, ik denk dat dit aanvinken alleen maar positieve gevolgen kan hebben voor dit forum
Loudfest enquete, bij de eerste vraag hoe je op de hoogte van het feest kwam kan je Hardtraxx kiezen, ik denk dat dit aanvinken alleen maar positieve gevolgen kan hebben voor dit forum
A
Ziek feest, combinatie oude+nieuwe nummers(ook nog Different Kind Of Therapy
) en gezelligheid maakte het goed feest
Misschien iets meer verschillends eten en dan zou het perfect zijn
en het geluid bij D-Verze was huilen
Zoals?wrote:https://nl.surveymonkey.com/r/Loudfest
jaa dat vraag ik me nu ook af. Meer adverteerders, meer geld, Misschien dat ze dan in die bovenste balk ''Nieuws'' en ''Interviews'' en ''Video's'' en ''Reviews'' weg kunnen halen en daar ipv Nieuws het WJD topic kunnen linken en daar het DJ/Producer corner neer kunnen zetten en drugs offtopic. Weet ik veelwrote:Zoals?wrote:https://nl.surveymonkey.com/r/Loudfest
Misschien kan iemand er dan ook voor zorgen dat je niet iedere keer een s weg moet halen als je een youtube link wil insluiten
Ja dit is zo schijtvervelend, dit is toch nog geen 3 minuten werk?wrote:
Misschien kan iemand er dan ook voor zorgen dat je niet iedere keer een s weg moet halen als je een youtube link wil insluiten
WatOokErgVervelendIs,IsWanneerIemandEenHeelLangWoord,OfUrl,OfEenHeleLangeZinTyptEnDanDePaginaUitgerektWordt,VolgensMijKanDatEigenlijkOokBestMakkelijkVerholpenWorden.
B
Hopen dat we snel op de volgende pagina zijn dan
Wat heeft het aanvinken van Hardtraxx in die enquete dan voor positieve gevolgen voor dit forum?wrote:jaa dat vraag ik me nu ook af. Meer adverteerders, meer geld, Misschien dat ze dan in die bovenste balk ''Nieuws'' en ''Interviews'' en ''Video's'' en ''Reviews'' weg kunnen halen en daar ipv Nieuws het WJD topic kunnen linken en daar het DJ/Producer corner neer kunnen zetten en drugs offtopic. Weet ik veelwrote:Zoals?wrote:https://nl.surveymonkey.com/r/Loudfest
Al die dingen die jij aangeeft hebben niks directs te maken met het wel of niet aanvinken in die enquete in mijn ogen namelijk
En waarom zou je op de hoofdpagina willen linken naar topics zoals het WJD-topic, waar ook regelmatig n hoop zooi tussen zit dat niet onder "nieuws" valt..wat is daar de toegevoegde waarde van voor deze site? En ik zie het nut al helemaal niet om direct te linken naar DJ/producer corner of drugs offtopic.
Valt nog mee dit.wrote:Hopen dat we snel op de volgende pagina zijn dan
B
In m'n browser wel, telefoon is t wel rukwrote:Valt nog mee dit.wrote:Hopen dat we snel op de volgende pagina zijn dan