Omdat ik alleen ben en me verveel....wrote:Waarom post je op een feest op Hardtraxx?
Nee tuurlijk niet, dacht meld het even, sorry hoor
Omdat ik alleen ben en me verveel....wrote:Waarom post je op een feest op Hardtraxx?
Ik vond het mooi kut om je bekers bij je te houden. Je kon wel praktisch een gratis feest hebben omdat veel mensen alsnog van alles weg gooiden. Er was door dit systeem wel weinig rotzooi moet ik zeggen.wrote:Hoe verliep dat bandjes/credit gebeuren? En die bekers?
Je kon je beker ook weer inleveren zonder iets te halenwrote:Ik vond het mooi kut om je bekers bij je te houden. Je kon wel praktisch een gratis feest hebben omdat veel mensen alsnog van alles weg gooiden. Er was door dit systeem wel weinig rotzooi moet ik zeggen.wrote:Hoe verliep dat bandjes/credit gebeuren? En die bekers?
Koningwrote:wrote:wrote: B-front die even phrantic road warrior draait, wat een held
Klopt, maar je hebt niet altijd zin om naar een bar te lopen.wrote:
Je kon je beker ook weer inleveren zonder iets te halen
B-front die even phrantic road warrior draait, wat een held
Ik had 1 keer dat ik drinken bestelde, leverde een oude beker in.wrote:Hoe verliep dat bandjes/credit gebeuren? En die bekers?
wrote:was een goed feestje, ook genoten van het draaien en heerlijk om mensen los te zien gaan op onze tracks
Dit is wat wij gedraaid hebben:
01. Freakshow - When Winter Comes
02. D-Verze - Darkening Contrasts (Testmix)
03. Delete - Fast Lane
04. Malice & Adventum - Concentr8
05. Vazard - Who I Really Am
06. D-Verze & Mind Dimension - Deep Blue
07. Sasha F & Rooler - Number 23
08. Dj Thera - Therafied
09. Vazard - Feel Immortal
10. Geck-o - Smasher (D-Verze DelEdit)
11. D-Verze - Enlightening Contrasts
12. Vazard & Delete - The End
13. Density - Specymen (D-Verze Remix)
14. Main Concern - Gravity (Mind Dimension Remix)
15. Wavolizer - Done (Fancy Edit)
16. D-Verze - The Cycle (Loudfest Edit)
17. Lenny Dee - Fuckin' Hostile (The Outside Agency Remix)
18. Sei2ure - Informer
19. Ophidian & Ruffneck - So Many Sacrifices
Lekkere tracklist, jammer dat ik er niet bij waswrote:was een goed feestje, ook genoten van het draaien en heerlijk om mensen los te zien gaan op onze tracks
Het was echt een dilemma of voor jullie of voor Freakshow te gaan, uiteindelijk voor Freakshow gekozen, maar had dit eigenlijk ook niet mogen/willen missenwrote:was een goed feestje, ook genoten van het draaien en heerlijk om mensen los te zien gaan op onze tracks
01. Freakshow - When Winter Comes
02. D-Verze - Darkening Contrasts (Testmix)
03. Delete - Fast Lane
04. Malice & Adventum - Concentr8
05. Vazard - Who I Really Am
06. D-Verze & Mind Dimension - Deep Blue
07. Sasha F & Rooler - Number 23
08. Dj Thera - Therafied
09. Vazard - Feel Immortal
10. Geck-o - Smasher (D-Verze DelEdit)
11. D-Verze - Enlightening Contrasts
12. Vazard & Delete - The End
13. Density - Specymen (D-Verze Remix)
14. Main Concern - Gravity (Mind Dimension Remix)
15. Wavolizer - Done (Fancy Edit)
16. D-Verze - The Cycle (Loudfest Edit)
17. Lenny Dee - Fuckin' Hostile (The Outside Agency Remix)
18. Sei2ure - Informer
19. Ophidian & Ruffneck - So Many Sacrifices
Niet helemaal meegemaakt, maar het deel wat ik heb meegekregen was heel vet! Sfeer zat er al goed inwrote:Goed genoten gister! Thnx voor alle gezelligheid iedereen![]()
Hieronder onze tl van gister:
Tracklist
De hele Free EP uiteraard, paar nieuwe tracks zoals de collab met Infirium die ook ff de stage op kwam en nog een hoop dikke Hardstyle mafia platen. Ik heb alles gehoord wat ik wilde horen behalve Grande Revenche.wrote:Hoe was Freakshow en wat hebben ze allemaal gedraaid