Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

zaterdag 30 mei 2015
14:00 - 01:00

Provinciaal Recreatiedomein Zilvermeer
Zilvermeerlaan 2
2400 Mol (Antwerpen)
Belgium

Genres
early hardcore, hardcore, hardstyle, industrial hardcore, jump, raw hardstyle, terror

Minimumleeftijd
16+

Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.

Tickets:
De ticketverkoop start zaterdag 21 maart om 10h00.
De eerste golf van tickets zal verkocht worden aan € 22,50 (excl fee).

Line-up:
Nog niet bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat ze de datum na al die jaren plots veranderd hebben. Zou hier de reden achter wel willen weten.

Eerste festival (harder styles) festival ooit en sinds de 2de editie alle jaren standaard aanwezig. Zal dit jaar helaas moeten afzeggen. Examens beginnen de week erna. :cry:

Op facebook zijn de eerste reacties ook allesbehalve positief op de nieuwe datum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 17:51 
 
Hardtraxx Elite

Jammer van de datum inderdaad, week er na al intents. Toch proberen aanwezig te zijn, vorig jaar goed vermaakt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die irritatie had ik nou toen het van eind augustus naar begin juli veranderde. Eerste editie was eind augustus, en toen in 2011 ineens tegelijk met WiSH, sindsdien ook nooit meer gegaan helaas, terwijl het best dichtbij is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook tegelijk met Emporium, Megabase, Flying Dutch...
Heel erg ongelukkig gekozen dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 20:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik snap het wel dat ze het naar voren gooien. Emporium en Megabase zijn beide andere regio's waarin ze 'vissen'. Die mensen die vanuit Zuid-Oost Brabant er heen gaan hebben nu toch meer de neiging om dan voor Lommel/Mol te kiezen.

Vorig jaar zat ie week na Wish en week voor Dominator geloof ik. Dit is iets beter.... :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe locatie is het Zilvermeer in Mol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 07:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

10 minuten fietsen, altijd lekker veel ruimte en veel subgenres op dit feest = aanwezig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
https://www.facebook.com/lastworldfesti ... =1&theater
Ook dit jaar weer de Theracords stage :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 17:33 
 
Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:
Theracords stage = aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 23:16 
 
Hardtraxxer

tijntjuh120 schreef:
Cruelty schreef:
Theracords stage = aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 13:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest duurt van 14:00u - 01:00u .

Bron: http://lastworld.be/nl/16/info.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Feest duurt van 14:00u - 01:00u .

Bron: http://lastworld.be/nl/16/info.html


OP aangepast en verduidelijkt met info van hun website. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

Ook aanwezig! :D

De extra kosten zijn ook alweer "bijna" een first wave ticket waard. (3pers)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoppatee! Ticket binnen...

Voor die paar centjes een super festivalletje. :thumbup:
3de keer deze editie....
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met een leuke line-up misschien wel weer naartoe, 2013 geweest en was mooi feestje. Wel verschrikkelijk warm in de tent xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 01:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wil hier graag een keer heer maar Belgie is wat ver vanaf Groningen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bever schreef:
Wil hier graag een keer heer maar Belgie is wat ver vanaf Groningen :/


Ahh joh, is vlak over de grens....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Econz schreef:
Bever schreef:
Wil hier graag een keer heer maar Belgie is wat ver vanaf Groningen :/


Ahh joh, is vlak over de grens....

Dan is het alsnog vrij ver kijk maar eens op google maps
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bever schreef:
Econz schreef:
Bever schreef:
Wil hier graag een keer heer maar Belgie is wat ver vanaf Groningen :/


Ahh joh, is vlak over de grens....

Dan is het alsnog vrij ver kijk maar eens op google maps


Tja....
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 18:43 
 

Tickets binnen :cool:. Vorig jaar erg geslaagd feestje gehad.
Dat de datum veranderd is maakt me niks uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Thera schreef:
I'm insanely proud that we can host our own Theracords area again at this years Last World Festival! And that's not all!

I will be doing an exclusive Theracords CLASSICS set there!!

You don't want to miss this!


Afbeelding

Waarom hebben ze de datum veranderd? :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Theracords Classics set :drool: :drool: .

Uitkijker inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig! (3 in a row :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten