Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 15:38 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 20:21 
 
Hardtraxx Elite

Zojuist een kaartje gekocht. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 08:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

► Last City Mainstage ◄

Noisecontrollers
Ran-D
Frequencerz
Mark With a KDJ Isaac
Evil Activities
Outbreak
Lowriderz_Official
Galactic_Music
Hosted by Mc Apster

► Concrete Canyon hosted by Theracords ◄

Dj Thera
E-Force
Endymion
Degos & Re-Done
Phuture Noize presents Phuture Propaganda LIVE
Prefix & Density
Alphaverb (Official)
Blackburn
Intractable One
Psyched
Project Exile vs Dj K96
Aeros
Ecstatic
Hosted by MC Livid & MC Tellem

► Black Rock Desert hosted by Neophyte Records ◄

Neophyte
Tha Playah
Nosferatu
Tieum
Panic
Furyan
DJ Icha
Synthax
Hosted by MC Diesel

► Volcano Valley hosted by MILF ◄

DJ Pavo & Zany
Ruthless
Dr Phunk
Dozer & The DizZorder
MILF Inc. Residents
Francois
Demoniak vs Bestien
Akyra
Hosted by Mc Buddha Music
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 17:24 
 

Econz schreef:
► hosted by MILF ◄

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Econz schreef:
► hosted by MILF ◄

:lol:

MILF = Dozer & The DizZorder
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 17:17 
 

Niet meer aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 11:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wel dus boeie
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 11:47 
 
Hardtraxx Newbie

Ticket Last World te koop, normale kosten 28 euro met fee, voor 25 euro mag je kaart overkopen! Bij interesse kun je mailen naar [email protected].
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 16:47 
 
Hardtraxx Newbie

Thera die al om 14:00 moet draaien, wat een tegenvaller..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PerryPSV schreef:
Thera die al om 14:00 moet draaien, wat een tegenvaller..

Dussss gewoon om 14uur aanwezig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 21:46 
 
Hardtraxx Newbie

Helicaze schreef:
PerryPSV schreef:
Thera die al om 14:00 moet draaien, wat een tegenvaller..

Dussss gewoon om 14uur aanwezig :cool:

Helaaaas ben ik afhankelijk van een bus die me daar naar toe brengt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartjes op I'm in gewonnen dus waarschijnlijk wel aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NickDB schreef:
Kaartjes op I'm in gewonnen dus waarschijnlijk wel aanwezig :thumbsup:


Kaarverkoop gaat dus niet al te denderend. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook kaartjes gewonnen, maar gaan waarschijnlijk toch niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zelfde als vorig jaar, 3 dagen van te voren alles op im in dumpen :lol: Iedereen die ik vorig jaar binnen zag komen checkte in met Imin. Desalniettemin ook kaartjes gewonnen en misschien aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aan alle mensen die op de mainstage zijn tijdens Noisecontrollers: willen jullie de remix van Let me see ya even filmen. Alvast bedankt. Groetjes en een fijne dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

PerryPSV schreef:
Thera die al om 14:00 moet draaien, wat een tegenvaller..

Behoorlijk.. :x

Tevens de enige set die ik echt wou horen.. toch maar wat proberen te regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 09:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tot straks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 09:53 
 
Hardtraxx Elite

Heel veel zin in, waarschijnlijk rond 14:00 binnen dus mooi even naar Thera. :D :D
Draag een wit met donkerblauw (hipster) Chasin T-shirt, spreek me gerust aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 11:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zwart shirt grijze broek blauwe airmax, mexicaan, geen taam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top dagje gehad! Leuke gevarieerde setjes gehoord, en het weer zat ook mee.

Mijn verslag staat hier online:

http://partyflock.nl/report/13097:Last-World
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 12:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

De aftermovie van onze area :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 17:07 
 
Hardtraxx Elite

Sta ik toch weer even mooi op met mn schoenen. :lol: (2:05)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
Sta ik toch weer even mooi op met mn schoenen. :lol: (2:05)


Zie hier 3 Ht leden :lol:. Van links naar rechts: Peperkoek-Tijntjuh120- TimoGhijsens xd
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten