Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 16:08 
 

SL8492 schreef:
+ Geluid bij TC stage
Het geluid was trouwens dik in orde, vrij hard (ong 110 decibel) en erg zuiver.

Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 16:30 
 
Hardtraxxer

Was hier nog nooit geweest maar wat een leuk festival zeg. Was sowieso aangenaam verast toen ik zag hoe klein het was. Ik ben een beetje klaar met die mega festivals waar je 15 min moet lopen om naar een andere stage te gaan. Doe mij maar gewoon lekker klein, alles overzichtelijk en dicht bij elkaar in de buurt. Was dus al een pluspunt. :thumbup: Hele dag in de Theracords tent gehangen. Heerlijk sfeertje daar en wat ging het voorin lekker los. Bij AVIO zelfs nog verschillende polonaises langs zien komen. Heerlijk! Vond alle setjes eigenlijk wel lekker maar Phrantic vs Blackburn sprong er wel tussenuit. Ook AVIO vond ik wel vet. Jammer van de hitte, je ging echt kapot in die tent als je losging maar goed, het weer kan de organisatie niets aan doen. Lees iets over vechtpartijen maar ik heb gelukkig niets gezien. Kortom: super vette dag gehad. Theracords :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 16:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha hoe accuraat zal dat zijn denk je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 18:39 
 
Hardtraxxer

Geluid vond ik echt fenomenaal voor ons belgen landje, want laatste feestjes op eigen bodem waren echt bedroevend geluids-wise ( RR/TMS in cherrymoon , bassleader )

Beetje laat binnen door de trechter vorming aan de ingang maar toch nog goed uurtje van openings set kunnen meepakken ( lost in dreams (L) )
en daarna hele dag in de tent enkel bij Takanka/Tuneboy breaks genomen en wat gaan eten/exploren.

Zeer leuke sets en goeie sfeer maar f*ckings warm in die tent, meermaals naar buiten gewandelt om even op adem te komen ( zeker na Thera :D )
Inkom was cheap maar alles (behalve vodka redbull) was duur ( 10euro parking :/ )

Die kerel van avio (met zen avio shirt) stond overgens zo hard te genieten/losgaan tijdens het draaien , was echt prachtig om te zien :loving:

Vriendin kreeg nog wat bier over haar tijdens de laatste 10min dus wat vroegtijdig naar huis, kon met moeite nog vooruit dus veel maakte het niet uit ^^

Jammer van die 2 "vechtpartijen" maar hebben ons zeker dik geamuseerd, zelf men vriendin die voor 1x aan deze gerne live waagde :P
op naar 4de x op rij!

Oh dacht ook nog iemand dat ik wavolizer was :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
toffe gast is die Bart zeg :D kreeg nog een biertje van hem en zou er hem ook een geven maar daar ben ik niet meer aan toegekomen, die krijg je nog van mij ;)

Haha, komt goed. Was leuk je te ontmoeten! Ja, jij ook Jules! :D

Kort samengevat wat dit feest betreft.
Thera draaide voor mij de set en track van de dag.. Trespassing (Live mix) (L)
Heerlijk hoe hij tekeer gaat zowel voor als achter de decks. En dan met zijn happy face dat knopje indrukken. Haha, topper!

Minpunten kan ik niet geven. Had me ENORM Vermaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 21:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt vet feest! Misschien vond ik dit nog wel leuker dan Wish vorige week.

In de middag op de main/hardcore gestaan, en 's avonds Thera, E-force en Titan vs Degos en Re-done meegepakt

Overdag na de set van Slim Shore was er nog een huwelijksaanzoek, de belg kwam met zijn zwabberende kaak het podium op, was wel grappig om te zien.
En heb ook 1x gezien dat er iemand was geslagen, een meisje nota bene. Al had ze dit wel verdiend, dom kind. Was tijdens de set van Arkaine als ik me niet vergis. Was daar toen beland door miscommunicatie, zouden daar wachten op vrienden die uiteindelijk niet kwamen. En dat was tijdens Blackburn & Phrantic :cry: Wat achteraf aan de reacties te zien dus een bazensetje was.

Ook nog Tommyknocker gezien en 's avonds bij Thera Live/ E-force / Titan vs Degos & Re-Done gestaan. Man wat was dat knallen :thumbsup: Echt op en top vermaakt. Naar mijn idee hing er gewoon een goede sfeer, stond dan ook vooral helemaal vooraan tegen het hek.

Verder ook nog rond half 2 bij de foodcorner een meisje afgevoerd zien worden per brancard, zat helemaal geen beweging meer in.

+Theracords stage vanaf Thera Live tot 't eind
+main zag er leuk uit
+Kleinschalig festival, dus alles lekker dicht bij elkaar
Edit: ++ Geluid, was dik in orde! Blij dat ik mijn oordoppen bij had, als moest ik ze op het einde vaak opnieuw aandrukken omdat ze eruit gleden (door transpiratie?)


-Water wat al heel vroeg op was bij de toiletten
-DV8 en Da Syndrome hadden ze beter om kunnen wisselen, Dv8 wist zich tijdens de laatste anderhalfuur geen raad meer met Titan vs Degos & Re-done leek het wel, en beeldde ook uit dat ie naar huis wou gaan :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 21:33 
 

bRt_ schreef:
SL8492 schreef:
toffe gast is die Bart zeg :D kreeg nog een biertje van hem en zou er hem ook een geven maar daar ben ik niet meer aan toegekomen, die krijg je nog van mij ;)

Haha, komt goed. Was leuk je te ontmoeten! Ja, jij ook Jules! :D

Kort samengevat wat dit feest betreft.
Thera draaide voor mij de set en track van de dag.. Trespassing (Live mix) (L)
Heerlijk hoe hij tekeer gaat zowel voor als achter de decks. En dan met zijn happy face dat knopje indrukken. Haha, topper!

Minpunten kan ik niet geven. Had me ENORM Vermaakt!


Ik begin van belgen te houden :$

vreemde taal, gezellige mensen en de sfeer hangt bij de vlamen er al in voordat het feest begonnen is maar aan de snelwegen mogen ze wel iets doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We kwamen halverwege bij Geck-o binnen die een leuk setje draaide, Assquake is live veel leuker dan thuis! Daarna het terrein verkennen om vervolgens het eerste half uurtje van Kold Konexion mee te pakken maar man wat mixt hij traag zeg (net zoals Luna overigens), verder had een leuke platen keuze met veel tot alleen maar MiM platen, ook nog Copies Are Faking dat was een leuke verrassing. :D Daarna Prefix & Density die voor mij 1 van de 2 beste sets de dag draaiden, platen als Masters, Sloopvergunning, Soundwaves, Eternal Bliss, Tanya, Firepower, Shreek, Bringing the Funk (origineel) waren zo vet. :worship: Ze sloten wel af met een nieuwe plaat van hun maar die heel erg vet was op de pitchkicks na.. Volgens Prefix zou de titel daarvan nog even geheim blijven.
Toen even gezeten, gegeten en weer wat stages af geweest. Bij de house stage was een hele relaxte sfeer. Het was inmiddels al weer tijd voor Phrantic vs Blackburn. Wat kunnen die mannen losgaan. :worship: Samen met P&D de beste set van de dag. Stay Alert, Open Your Mind, X-Rated (Phrantic edit), In Your What, The Zero Hour, The Hard Way en hun nieuwe platen deden het erg goed. Had eigenlijk nog wel Contact willen horen, maar goed je kunt niet alles hebben. We zijn toen even de rest gaan zoeken en toen kwamen we uiteindelijk bij de mainstage uit waar Anagenetic bezig was. Vermakelijk setje maar niet heel veel bijzonders. Toen weer naar de TC stage voor Thera live, bazige set met veel edits, teases en dans moves van Thera. :D Ik had wel liever het origineel van Do the Happy Face wil horen.
Citaat:
maar goed je kunt niet alles hebben
Weer even gezeten en naar de mainstage voor 3 Empty Heads, was ook vermakelijk. Natuurlijk altijd leuk om Audiofreq bezig te zien. :) D&R vs Titan was een gave set. Ze draaiden oa Remember Me, Born to Fight, Demon in Me, Connected, Mr. Willy, Funky Shit remix (Die kicks :loving: ), This Mind, Euphoria ( :loving: ), The Purest, Fatality, Fade to Black, Dark Symphony, Justice 4 All, Out of Control en Formula edit. De rest komen zo even niet in me op. De rest was er helaas doorheen dus de laatste 20 min toen Thera erbij kwam heb ik moeten missen.

+ en - punten:

++ setjes in het algemeen
+ sfeer TC stage
+ geluid
+ drukte
+ sfeer andere stages
+ laag VDK gehalte

+- plasbandje, liever gratis wc gebruik maar toch beter dan bijv. elke keer 50 cent betalen :')
+- sfeer main, in het begin was het best wel prut maar steeds later op de dag ook veel beter

- hitte TC stage
- stage aankleding
- soms raar volk (misschien iets te maken met België? :P )

Verder alleen hoi gezegd tegen SL8492 want dat was de enigste van wie ik weet hoe hij eruit ziet/zag. :P

Ik heb dus echt een vet feest gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geniaal feest was dit! Hele dag in de Theracords area gestaan, en wat werd er geniaal gedraaid :D . Hier kun je mijn verslag lezen https://partyflock.nl/report/12908:Last_World_Festival :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 22:31 
 
Hardtraxxer

Aristo schreef:
Overdag na de set van Slim Shore was er nog een huwelijksaanzoek, de belg kwam met zijn zwabberende kaak het podium op, was wel grappig om te zien.

Whahaha en Da syndrome die dan roept "Je kan me boeken". :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 22:36 
 
Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
Ik begin van belgen te houden :$
vreemde taal, gezellige mensen en de sfeer hangt bij de vlamen er al in voordat het feest begonnen is maar aan de snelwegen mogen ze wel iets doen :P

Haha, mooi om dat te horen! :D

Wat die snelwegen betreft, je bent er geraakt. Dus zo slecht zullen ze wel niet zijn lijkt me! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 00:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Man man man.....
Wat een dik feest.

Een van mijn beste festivals ever.

Helemaal uit mijn plaat gegaan, maar gvd wat zijn mijn benen moe....









Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 01:06 
 
Artiest

Heerlijk publiek om voor te draaien hier, lekker enthousiast ^^

TL van mijn 30min live act:
01. Geck-o - Oh!
02. Thilo & Evanti - Because We Can (Geck-o Remix)
03. Geck-o - All Night (Pretty Fly Edit)
04. Buraka Som Sistema - Hangover (Geck-o Bootleg)
05. Geck-o - Broken Glass
06. Geck-o - Tribal Dance
07. Geck-e - Body Flow
08. Geck-e - Unison
09. Geck-o - AHA
10. Geck-o & Blackburn - Gert en Samson
11. Excision ft Messinian - X-Rated (Geck-o & Phrantic vs Space Laces Bootleg)
12. Geck-o - Assquake (How Low Can You Go / The Quack Edit)
13. Geck-o - Space Jam
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 02:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

12. Geck-o - Assquake (How Low Can You Go / The Quack Edit) (L)

Zo vet he...

Maar goh, wat was het warm daar binnen.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 12:17 
 

Geck-o schreef:
10. Geck-o & Blackburn - Gert en Samson


:worship:

ik heb me kapot gelachen xd

wtf is deze plaat?

komt deze nog een keer uit of was t een eenmalige track voor livesets? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 12:22 
 
Hardtraxx Elite

Geck-o schreef:
Heerlijk publiek om voor te draaien hier, lekker enthousiast ^^

TL van mijn 30min live act:
01. Geck-o - Oh!
02. Thilo & Evanti - Because We Can (Geck-o Remix)
03. Geck-o - All Night (Pretty Fly Edit)
04. Buraka Som Sistema - Hangover (Geck-o Bootleg)
05. Geck-o - Broken Glass
06. Geck-o - Tribal Dance
07. Geck-e - Body Flow
08. Geck-e - Unison
09. Geck-o - AHA
10. Geck-o & Blackburn - Gert en Samson
11. Excision ft Messinian - X-Rated (Geck-o & Phrantic vs Space Laces Bootleg)
12. Geck-o - Assquake (How Low Can You Go / The Quack Edit)
13. Geck-o - Space Jam


Ik wil deze hebben hebben! :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 12:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje gehad! Wat laat aanwezig omdat we een prepartytje hadden georganiseerd en dit toch top beviel (DJ set mee, drank, zwembad).. maar om 17:30 waren we dan toch binnen. Veeeeeel in TC gestaan, heerlijke setjes gehoord van Prefix & Density, E-Force en Degos & Re-Done vs. Titan! Ook Thera Live was genieten.. lekker een track opzettenen voor op het podium mee gaan knallen xd Heerlijke dude.

Verder enkel Onthafloorx gezien, verder ken ik echt nog niemand hier maar komt vast in de toekomst ;)

Flink genoten iig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 08:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik was voor de 3de keer aanwezig dit jaar en het was wederom is chill feestje. Goede sfeer, lekker weer en aardige setjes. Ik heb de hele dag op de main gestaan doordat ik met vrienden was die niet zo vaak naar hardstyle feesten gaan.
Doordat het van te voren zo gezellig was pas om half 6 aanwezig. Kold Konexion was op dat moment aan het draaien, maar hierbij viel het vooral op dat hij nogal langzaam mixte. Dit kwam de sfeer en energie niet ten goede.

Vervolgens Slim Shore, hij draaide een lekker euforisch setje met o.a. Follow Me & This Is Who We Are.
Arkaine vond ik niet zo heel bijzonder. Een aantal lekker zweverige platen die altijd lekker gaan met wat zon en een biertje. Maar geen uitschieters naar ik me kan herinneren.

Donkey Rollers daarentegen knalde er lekker op. Met platen als D.O.N.K.E.Y., Der Rammaschine en Voice Of Conscience (waarbij er volgens mij 12342 bierhoudertjes de lucht in gingen) zat de sfeer er goed in.
Anagenetic draaide zo als elk jaar weer een heerlijk harder setje. O.a. Octavius Augustus (Zany Remix), Crucifix en Thrill Of The Kill.

Nadeel was dat hierna A-Lusion LIVE stond. Doordat Anagenetic zo relatief hard draaide was ik bang dat zijn setje flink tegen zou gaan vallen. Maar door enkele Live Edits met Anti-Climax viel dit behoorlijk mee. Make Up Your Mind, Too Close (2013 Edit) en Music in You (2013 Edit) deden het behoorlijk goed voor mij.
Vervolgens Technoboy, hij werd vergezeld door Tuneboy en Audiofreq (die overigens niet in de line up stond, aangename verrassing dus..) Aardig setje met o.a. The Record Breaking, Symbols (waar het publiek behoorlijk los op ging) Alleen jammer dat ze dan platen als I Want Your Love en Afrika gaan draaien na The Record Breaking.

Als laatste Mental Theo & Charlie Lownoise. Hier baalde ik echt van tijdens hun set. De standaard happy hardcore hitjes zoals altijd.. Laat dan bijvoorbeeld een E-Force afsluiten. Maargoed als het altijd hardcore moet zijn geef ik duidelijk de voorkeur aan bijvoorbeeld Rob & Mc Joe die in 2011 afsloten.
Al met al een super feest. Ondanks de niet altijd geweldige setjes was het gewoon super gezellig met onze groep maar ook met andere mensen. Volgend jaar gewoon weer aanwezig.

+ Sfeer (geen vechtpartijen gezien en echt een gezellige dag gehad met iedereen)
+ Geluid was goed te doen
+ Het was niet super druk, waardoor je ook de ruimte had om lekker los te gaan.
+ Het weer (perfect weer voor een dagje mainstage)

- Aankleding Mainstage. Ik vond hem vorig jaar vetter (had dus dit jaar wel wat meer verwacht)
- Aantal matige setjes (Vooral de afsluiter)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JB1991 schreef:

Donkey Rollers daarentegen knalde er lekker op. Met platen als D.O.N.K.E.Y., Der Rammaschine en Voice Of Conscience (waarbij er volgens mij 12342 bierhoudertjes de lucht in gingen) zat de sfeer er goed in.


Haha, ja dat was een geweldig kippevel-moment met die kartonnen bierhoudertjes.
Toevallig heeft mijn neef dit moment vastgelegd op film...

Check..

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 12:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Ook 5 hardtraxxers ontmoet. Theon, henkshenk, Qz. een of andere Jordi/Jordy (ben zn username ff kwijt :P) en bRt_

Ik ben dus Qz. én Jordy. :P

Bijna het hele feest in de TC tent gestaan. Klapte er lekker op.

Ook nog een tijdje bij de jump gestaan. Dat was zo belachelijk dat het leuk was. De meest kansloze top 40 deuntjes en dan van die blijo jumpstyle. :lol: Ik vind die bassline wel best lekker eigenlijk, dus ik vermaakte me goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
SL8492 schreef:
Ook 5 hardtraxxers ontmoet. Theon, henkshenk, Qz. een of andere Jordi/Jordy (ben zn username ff kwijt :P) en bRt_

Ik ben dus Qz. én Jordy. :P

Bijna het hele feest in de TC tent gestaan. Klapte er lekker op.

Ook nog een tijdje bij de jump gestaan. Dat was zo belachelijk dat het leuk was. De meest kansloze top 40 deuntjes en dan van die blijo jumpstyle. :lol: Ik vind die bassline wel best lekker eigenlijk, dus ik vermaakte me goed.


Machtige jumpmoves had je ook :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 18:34 
 
Hardtraxx Elite

De Mc in de theracords stage trouwens die alsmaar inviel, moest zo lachen met z'n artiestennamen die hij verkeerd uitsprak, prachtig,
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 20:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
De Mc in de theracords stage trouwens die alsmaar inviel, moest zo lachen met z'n artiestennamen die hij verkeerd uitsprak, prachtig,

En dat ie ook Phrantic en Blackburn al wilde afkondigen tijdens de break van The Hard Way. Het vetste stuk moest nog komen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 20:45 
 

Mc J-CBS!!! In da house!!!
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten