Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 17:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Voor slechts vijf pintjes naar Last World op 2 Juli

Vorig jaar heeft iedereen zijn ultieme bestemming gevonden bij Last World – Final destination of the harder styles. Op zaterdag 2 juli zal zich in het Kristalpark in Lommel wederom een unieke dimensie openen voor alle liefhebbers van de hardere dancestijlen. Op dit industriële terrein omgeven door windmolens zal onder donderend muzikaal geweld, volledig los van het aardse leven, weer een nieuwe beschaving opstaan. Het is tijd voor Last World - Final destination of the harder styles: The Rising.

Last World: The Rising

Alles wat nodig is om een nieuwe beschaving te laten opstaan, is aanwezig op Last World. Megalocatie, duister decor, geluidsontheffing – dus het wordt weer knallen – en een hele batterij aan artiesten. Meer dan zeventig (!) artiesten zullen dé ultieme onaardse dance-dimensie voor de addicts van harde stijlen creëren. Deze worden verspreid over acht stages, waarbij elke area uiteraard zijn eigen stijl herbergt en zijn eigen zinderende, beukende wereldje creëert. Wie herinnert zich de Goldmine van vorig jaar nog? Die zeecontainer waar geen track te gek of te raar was om gedraaid te worden? Deze zal herrijzen en je kunt hier dus weer stampen met humor! Naast jump-, hardstyle- en hardcore-stages vinden retro en classics ook hun bestemming op Last World, en wel in de Bonzai-area, die eerder dit jaar ook al aanwezig was op het Daydream Festival. En voor degenen met minder eelt op hun ziel of voor wie lijf en leden even in een andere, beschaafdere dimensie wil laten vertoeven: er is dit keer ook een allround dance-area, de Green Garden.

Early bird-actie bepaalt je lotsbestemming
Ben je een addict van de hardere stijlen dan is Last World niet alleen je final destination maar ook je lotsbestemming. En met de early bird-actie ontkom je niet aan je lot: met twee tickets voor de prijs van één ben jij samen met vriend of vriendin een bevoorrecht getuige van dé ultieme dance-dimensie! Dus als je snel bent dan koop je voor slechts € 9,75 (excl fee) een kaartje….. 5 pintjes kosten meer. Er zijn slechts 2000 van deze duo-tickets verkrijgbaar en zijn eenvoudig te bemachtigen via www.lastworld.be. Nu alleen online beschikbaar, maar vanaf 14 mei ook gewoon via de bekende regionale verkoopkanalen. Wees er snel bij, want voor deze actie geldt op=op. Als Last World je lotsbestemming is, dan wil je natuurlijk als eerste weten wie en wat je lot bepaalt. Via Facebook, Twitter, Netlog en/of Hyves ben je als eerste op de hoogte van de line-up en al het andere nieuws rondom de herrijzenis van de Final destination of the harder styles. Bovendien zijn er via deze kanalen diverse prijzen te winnen, zodat je alvast in de juiste sferen komt!

Anthem Last World door The Pitcher
Kun je niet wachten en wil je alvast een voorproefje van wat je allemaal te wachten staat? Beluister dan het anthem dat door The Pitcher speciaal voor Last World is gemaakt: ‘The Rising’. Deze track wordt binnenkort via alle bekende kanalen gereleased en laat je vast proeven van de onaardse dimensie die je gaat binnentreden op 2 juli 2011 bij Last World - Final destination of the harder styles: The Rising.

Dan rest er nu nog maar één ding, namelijk te zorgen dat jij een van de 2000 kaarten zo snel mogelijk in je bezit krijgt. Ga naar www.lastworld.be voor kaarten en meer informatie.
De eerste 2000 duo kaarten kosten slechts € 19,50 (excl. Fee), de minimale leeftijd is 16 jaar.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

Naice! Van het weekend even wat tickets halen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 20:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Teka B @ May 05, 2011 11:16 am schreef:
realdjghost @ May 05, 2011 08:01 am schreef:
FRESH BEATS aanwezig !

Yeah Yeah Yeah !!!!! more info soon AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Ziet er naar uit dat er een 'HEEEE-HOOO'-stage komt! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 20:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

juist... een matjes-area. maakt niet uit. daar ben ik toch niet te vinden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

Was vorig jaar ook al .. ze stonden aan de andere kant dus daar had je geen problemen mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardStyler schreef:
Ziet er naar uit dat er een 'HEEEE-HOOO'-stage komt! ;)

Waar maak je je druk om? Heb er nooit echt last van gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 21:48 
 

Vorig jaar probeerden wij als het goed is nog een heee-hooo te starten, maar was ons niet gelukt in de Hard Nature tent :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 23:02 
 

stefaneke schreef:
Vorig jaar probeerden wij als het goed is nog een heee-hooo te starten, maar was ons niet gelukt in de Hard Nature tent :P.

nekschot :x

ik haaaaat die momentjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 23:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
HardStyler schreef:
Ziet er naar uit dat er een 'HEEEE-HOOO'-stage komt! ;)

Waar maak je je druk om? Heb er nooit echt last van gehad.

Maak me nergens druk om, ben juist blij dat er één stage is waar al dat volk heen gaat.
Zolang er maar geen gemengde (jump & hardstyle) stages zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 23:47 
 
Hardtraxxer

HardStyler schreef:
Khadber schreef:
HardStyler schreef:
Ziet er naar uit dat er een 'HEEEE-HOOO'-stage komt! ;)

Waar maak je je druk om? Heb er nooit echt last van gehad.

Maak me nergens druk om, ben juist blij dat er één stage is waar al dat volk heen gaat.
Zolang er maar geen gemengde (jump & hardstyle) stages zijn.


Vorig jaar met ansarat was er een hs&hc stage en een jump&hs stage liep perfect in elkaar over de ene begon met hs en eindigde met hc en de andere stage begon met jump en eindigde met hs. Weinig last van de jump gehad ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Vorig jaar probeerden wij als het goed is nog een heee-hooo te starten, maar was ons niet gelukt in de Hard Nature tent :P.


Dan stond ik toen niet bij jou, anders zou ik je afmeppen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 14:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

en terecht. die HEE-HOO'ers moeten oprotten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
en terecht. die HEE-HOO'ers moeten oprotten..


hoo rustig, degene die ermee beginnen zijn de schuldige :huh: , heb je ze ooit meegemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
RobertV schreef:
en terecht. die HEE-HOO'ers moeten oprotten..


hoo rustig, degene die ermee beginnen zijn de schuldige :huh: , heb je ze ooit meegemaakt?

gelukkig niet. op filmpjes zien is al erg genoeg. waarom zouden degene die ermee beginnen de enige schuldigen zijn? de rest roept net zo hard mee..
feli btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 18:10 
 
Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
gelukkig niet. op filmpjes zien is al erg genoeg. waarom zouden degene die ermee beginnen de enige schuldigen zijn? de rest roept net zo hard mee..

Dat denk jij maar, er zijn zat mensen die het strontvervelend vinden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 18:53 
 

Timmer schreef:
stefaneke schreef:
Vorig jaar probeerden wij als het goed is nog een heee-hooo te starten, maar was ons niet gelukt in de Hard Nature tent :P.


Dan stond ik toen niet bij jou, anders zou ik je afmeppen :huh:


Was met shag :P (of was het op ansarat?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 16:15 
 
Hardtraxxer

net kaarten gekocht, voor 11 euro ps kan ik dit niet voorbij laten gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

Dit weekend niet gaan kijken voor kaarten :mad: Zo snel mogelijk eens doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Timmer schreef:
stefaneke schreef:
Vorig jaar probeerden wij als het goed is nog een heee-hooo te starten, maar was ons niet gelukt in de Hard Nature tent :P.


Dan stond ik toen niet bij jou, anders zou ik je afmeppen :huh:


Was met shag :P (of was het op ansarat?)

hou je bek, als je bewijs hebt pleeg ik zelfmoord :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 16:39 
 

DJ ShaG schreef:
hou je bek, als je bewijs hebt pleeg ik zelfmoord :P


Haha, ik weet het zeker! Mag dan misschien wel niet serieus bedoeld zijn maar ik heb wel herinneringen dat wij op zekere momenten op z'n bels op en neer bewogen :P

BTW, nu even kaartjes bestellen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 16:44 
 

Ok, tickets besteld. Ik kan nu dus met één ticket met 2 personen binnenwandelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
RobertV schreef:
gelukkig niet. op filmpjes zien is al erg genoeg. waarom zouden degene die ermee beginnen de enige schuldigen zijn? de rest roept net zo hard mee..

Dat denk jij maar, er zijn zat mensen die het strontvervelend vinden ;)

Zoals ik, word daar egt gwn ziek van :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
DJ ShaG schreef:
hou je bek, als je bewijs hebt pleeg ik zelfmoord :P


Haha, ik weet het zeker! Mag dan misschien wel niet serieus bedoeld zijn maar ik heb wel herinneringen dat wij op zekere momenten op z'n bels op en neer bewogen :P


Ik was zo zat als iets, dat wel... Je kon mij zo opvegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ok, tickets besteld. Ik kan nu dus met één ticket met 2 personen binnenwandelen?

Dat wil ik ook even weten.
Want je krijgt dus maar 1 ticket...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 13:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Het antwoord op een veelgestelde vraag: je kan met één ticket met twee personen binnenwandelen!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten