Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:38 
 
Hardtraxx Newbie

Iedereen die echt klaagt over het geluid, jullie mogen blij zijn dat jullie er dan niet waren tijdens het begin van Fatal Inc., het geluid werd dan nog wat getest en het kon echt veel harder.

Goed mijn report:

Fatal Inc.: Leuke platenkeuze, Outside the box, Thera's GZ anthem, leuk leuk maar het draaien was opzich wat minder, te veel teasen (van claps) en de overgangen waren altijd snel (2e climax, voor outro) en dus onaanhoorbaar. Maarja zo wordt tek altijd gemixt dus...

Dweazle: Keek erg uit naar deze set want zijn set op 2Dangerous in 2009 vind ik een van de beste sets! Hij liet wat van zijn eigen werk horen en daar hoopte ik net op!

Kevin Kaos: Kijkte ook wel uit naar deze set omdat ik nog geen set van hem gehoord had, hij draaide erg goed en gooide er nog eens WTF (Nieuwe Edit) erin, paar mensen keken mij aan omdat ik WTF meeriep en vervolgens los ging.. achja :D op Qontinent zeker weer checken!

Digital Punk: Zeer strak mixwerk, vooral albumtracks, aangename set!

Chris One: Miste zijn bitcrusher remix, maar Act of Rage blijft knallen :D voor de rest tiptop inorde.

Kodex: De eerste helft spijtig genoeg moeten missen omdat ik gaan eten was, daardoor ook waarschijnlijk zijn pounding senses bootleg gemist. Maar wat een set was dat :drool: Veel interactie met het publiek, strak gemixt en hard.

Bioweapon Live: Samen met Ran-D waarschijnlijk het toppunt van publiek, maar ging goed los, sfeer was er weldegelijk mensen! Memento remix midintro stond iedereen los te gaan!

Ran-D: Heb de eerste tracks maar meegemaakt, was voorspelbaar, Feel My Fire, Rebirth, Future Shock, Let it Go (wat overigs wel een harde track is) Volgende keer toch maar skippen.

Zany: Omdat ik dus van Ran-D ben weggegaan, deze man dan maar gecheckt, Pwoap Live Edit eindelijk gehoord. Sommige mensen stonden er van wanneer komt die kick er nou in :D

Josh & Wesz: Wat een gruwelijke set was dat zeg, de ene anticlimax na de andere, zo moet het gewoon, hun nieuwe knalt ook gewoon hoor, pitchkicks in de anti? niets van aantrekken!

Frequencerz: Alsook een erg goede set, toppunt denk ik The Punishment (L)

Crypsis: Draaide verrassend The Future en To The Top (die Ran-D ook al gedraaid had), naar het einde van deze set was het 1 en al duister en hard.

AVIO: Waren weer helden zoals gewoonlijk, was op weg naar buiten toen ze plots Bombs Away erop gooien, ik ging terug al stampend naar voor.

Rob & MC Joe: Niet te veel meer van meegemaakt omdat AVIO 20 minuten langer doorgingen en ik niet tot het einde bleeft, maar leek een goede set met mix tussen early & nieuwere hardcore. Pessa Pessa!

Samenvatting: Was een erg goed festival, goede sets, goed geluid (overal), sfeer was ook zeker top (mini sitdown tijdens de 3e keer dat magic werd gedraaid), maar wel spijtig dus van veel dubbeltjes, al vond ik het zeker niet erg om Trapped 2x te horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:04 
 
Hardtraxx Newbie

Dutch Master



Teka-b

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

was geniaal! :woot:

Weinig volk in het begin, maar het liep overal snel vol. Dikke sets, vooral dan van Zany, The Pitcher & Kasparov!
The r3bels hadden onze dag goed gestart met knalsetje! En even met ScopeDj, Digital Punk en Kodex gesproken
Geluid stond wel extreem hard! Zeker in de canyon, heb nog filmpje gemaakt van water op die tonnen die bij elke Kick 15 cm omhoog springt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

junkyard_sam schreef:
Geluid stond wel extreem hard! Zeker in de canyon, heb nog filmpje gemaakt van water op die tonnen die bij elke Kick 15 cm omhoog springt :D

Kan ik goed geloven, paar vrienden die er geweest zijn hebben nu nog steeds een last van een piep in hun oor. :lol:

Tijd voor oordoeppen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 15:48 
 
Hardtraxxer

Ik was er maar ff.
Ground Force heeft wel een goei setje neergelegd.
The R3bels hebben mij iets of wat teleurgesteld. Paar keer een mix foutje en dan nog zo schuchter achter de decks staan. Als je met 2 staat, moet zeker 1 van de 2 volledig uit zn dak gaan. Bleef ik op dat opzich wel op mn honger zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Pitcher lekker setje. :cool: Afsluiting van Rob was owk goeie. :woot: Alleen The R3bels gemist helaas omdat dat zo vroeg was :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 02:45 
 
Hardtraxx Newbie

In de Canyon en op de main hoorde ik een lekker nummer:
move it to the left, move it to the right..
Weet iemand hoe dit nummer heet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joshmannn schreef:
In de Canyon en op de main hoorde ik een lekker nummer:
move it to the left, move it to the right..
Weet iemand hoe dit nummer heet?

Zany & Pavo - Orgasmo denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja, iemand sprak me tijdens Kevin Kaos (?) aan in de concrete canyon, wie was dat ook al weer? naam vergeten :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 17:21 
 
Hardtraxx Newbie

Roebén schreef:
Ohja, iemand sprak me tijdens Kevin Kaos (?) aan in de concrete canyon, wie was dat ook al weer? naam vergeten :innocent:


Zal ik geweest zijn denk ik! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fragje schreef:
Roebén schreef:
Ohja, iemand sprak me tijdens Kevin Kaos (?) aan in de concrete canyon, wie was dat ook al weer? naam vergeten :innocent:


Zal ik geweest zijn denk ik! :thumbup:

Ooh, oke , verstond het ook niet zo goed daar met dat geluid xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

joshmannn schreef:
In de Canyon en op de main hoorde ik een lekker nummer:
move it to the left, move it to the right..
Weet iemand hoe dit nummer heet?


De keer toen ik het hoorde was bij Frequencerz in the Canyon en dat is een mashup van al die oude liedjes.
Orgazmo, S.E.X., ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helya schreef:
joshmannn schreef:
In de Canyon en op de main hoorde ik een lekker nummer:
move it to the left, move it to the right..
Weet iemand hoe dit nummer heet?


De keer toen ik het hoorde was bij Frequencerz in the Canyon en dat is een mashup van al die oude liedjes.
Orgazmo, S.E.X., ...

Freqs en Zany draaiden die ook op Wish. Die vocal komt sowieso in Pavo & Zany - Orgasmo voor. (over oude beukhits gesproken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Helya schreef:
joshmannn schreef:
In de Canyon en op de main hoorde ik een lekker nummer:
move it to the left, move it to the right..
Weet iemand hoe dit nummer heet?


De keer toen ik het hoorde was bij Frequencerz in the Canyon en dat is een mashup van al die oude liedjes.
Orgazmo, S.E.X., ...

Freqs en Zany draaiden die ook op Wish. Die vocal komt sowieso in Pavo & Zany - Orgasmo voor. (over oude beukhits gesproken)


Jha, wat een mashup is dat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten