Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Veel plezier allemaal! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 02:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen uitgebreid verslag !
Was echt een te vet feest voor weinig geld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 05:35 
 
Hardtraxx Newbie

Zany [13min HD] NEW DECIBEL ANTHEM 2011

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 05:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was me dit even een goedkoop feesje! :D Volgend jaar opnieuw!
Ohja Brt, waar was je bij Crypsis? :O Stond ik daar alleen :$ (te genieten weliswaar :yay: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 11:43 
 
Hardtraxx Newbie

(Crypsis :I have not seen) ;)

Wasted penguinz



The r3bels

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 12:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Last World was echt :loving:

Het geluid was overal echt goed, bij concrete canyon zelfs meestal te hard, wat niet echt goed was voor je oren als je dichtbij stond.

En ja toen alle stroom uitviel tijdens Bioweapon ... :thumbdown: :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Last World was echt :loving:

Het geluid was overal echt goed, bij concrete canyon zelfs meestal te hard, wat niet echt goed was voor je oren als je dichtbij stond.

En ja toen alle stroom uitviel tijdens Bioweapon ... :thumbdown: :aww:


Jaja maar het was wel snel gefixt e :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:18 
 
Hardtraxx Newbie

Bioweapon live




Second Identity live

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bioweapon live ziet er toch wel erg vet uit in dat filmpje moet ik zeggen! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Bioweapon live ziet er toch wel erg vet uit in dat filmpje moet ik zeggen! :worship:


Ze waren ook echt vet :D
The Heretic enz :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 14:29 
 
Hardtraxx Veteran

Helya schreef:
Ohja Brt, waar was je bij Crypsis? :O Stond ik daar alleen :$ (te genieten weliswaar :yay: )

Vrienden wouden The Pitcher zien dus hebben we gedurend een half uur daar gestaan. Toen eindelijk naar Crypsis gegaan, had ik je nog zien staan maar toen had ik door dat ik men portefeuille kwijt was geraakt .. Ben toen nog even naar de main gelopen om hem nog te zoeken zonder resultaat natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 14:35 
 

Das kut... veel kwijt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
Das kut... veel kwijt?

Identiteits - en SISkaart en 20€ (goed dat ik vanaf 13.00 op een aardig tempo ben beginnen tanken :beer:) Niet zo veel verlies dus. Had gelukkig alles wat ik niet nodig had op voorhand al uit men portefeuille gegooid: rijbewijs, bankkaart, .. dus ben er nog goedkoop vanaf gekomen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was echt wel een leuk feestje, maar er liepen echt teveel vercrackte mensen rond :P
Chicks van net 16 die echt helemaal van te kaart zijn etc.

Crypsis was trouwens de set van de dag voor mij, ging echt iets te hard gewoon :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat heb ik genoten hier zeg! ook nog kennisgemaakt met 'NRGizer'. Maar iemand verstaan met een belgs accent in zo'n luidruchtige omgeving viel toch zwaar tegen, haha.
Bioweapon en AVIO waren toch wel heldig :worship: Van bioweapon was alleen die kale er trouwens, klopt het gerucht misschien toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Digesta. schreef:
Van bioweapon was alleen die kale er trouwens, klopt het gerucht misschien toch?


Viel mij ook op inderdaad, verder was het ook wel jammer dat de stroom was uitgevallen bij de eerste 10 minuten van Bioweapon's set :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Digesta. schreef:
Van bioweapon was alleen die kale er trouwens, klopt het gerucht misschien toch?


Viel mij ook op inderdaad, verder was het ook wel jammer dat de stroom was uitgevallen bij de eerste 10 minuten van Bioweapon's set :(


agja, je kont het ook zien als even 5/10 minuten rust voor een knallend half uurtje :P
wat een geweldige vent die kale! en tekeer dat hij ging. hij trok ook wel veel publiek moet ik zeggen en iedereen ging ook goed los toen. grote van publiek bij de hard nature was ook heel wisselend
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MC Ruffian verdiende ook wel makkelijk zijn geld moet ik zeggen, die kel heeft bijna geen woord gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Digesta. schreef:
MC Ruffian verdiende ook wel makkelijk zijn geld moet ik zeggen, die kel heeft bijna geen woord gezegd.


Haha, ja inderdaad :P
Had je die MC die voor hem kwam trouwens gezien? MC V ofzoiets.. Ik verstond er geen zak van wat ie allemaal zei :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Digesta. schreef:
MC Ruffian verdiende ook wel makkelijk zijn geld moet ik zeggen, die kel heeft bijna geen woord gezegd.


Haha, ja inderdaad :P
Had je die MC die voor hem kwam trouwens gezien? MC V ofzoiets.. Ik verstond er geen zak van wat ie allemaal zei :p


haha klopt!
Ik had trouwens zwart v-hals shirtje aan (waar een zonnebrilletje aan hing) iets donkerdere lange spijkerbroek, we stonden bijna de hele tijd rechtsvooraan bij de concrete canyon. misschien herkennen sommigen me nu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfoe, zwaar tegengevallen dit feest. Om 12 uur binnen, zowat tot 3 uur half 4 egt niets volk, geen sfeer, egt helemaal niets, in de tent nog geen 15 man tot 5 uur ongeveer, egt vreselijk. Op de duur gwn helemaal ingekakt en rond 7 uur terug naar huis vertrokken, we hadden er egt gwn geen zin meer in.
Setje van The R3bels was wel ubervet! Ook Kevin Kaos ging egt hard.
Ook nog een WTF momentje gehad. Na zowat anderhalf jaar live geen Low-E & Alter Egosz - WTF meer te horen op een feest, gehoord bij Kevin Kaos (nieuwe edit) en 5 minuten later opende anagenetic er mee op de mainstage, heerlijk :D

Jaa , redelijk dik tegen gevallen dus dit feest.
Oja; Het geluid mag hardstaan, maar in de concrete canyon ging het er met momenten wel helemaal over (chris one) Deed egt gewoon pijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:45 
 
Hardtraxx Newbie

Chris One




Anagenetic


Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Ook nog een WTF momentje gehad. Na zowat anderhalf jaar live geen Low-E & Alter Egosz - WTF meer te horen op een feest, gehoord bij Kevin Kaos (nieuwe edit) en 5 minuten later opende anagenetic er mee op de mainstage, heerlijk :D
Oja; Het geluid mag hardstaan, maar in de concrete canyon ging het er met momenten wel helemaal over (chris one) Deed egt gewoon pijn.


Avio draaide WTF ook nog, was dikke shit! alle dikste platen van avio kwamen voorbij tijdens hun set. :D over het geluid heb je wel gelijk, ik had zelfs zo'n opmaat gemaakte doppen in en had nog het idee dat mijn oren aan het lijden waren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Avio,Frequencerz en Bioweapon waren mijn helden :loving:
The Pitcher was ook dik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Set van die dag was voor mij ook Crypsis! Wat een lijst was dat :drool:

Ohjha heb ffe met Crypsis gepraat en die zei dat Nackt vertraging oploopt omdat Radical Redemption eerst zijn contract moet tekenen bij MiM.
Doordat er collabs van hun 2 bij opstaan.. Jammer :( Hopen op deze maand toch! :thumbsup:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten