Veel plezier allemaal! 
Was echt een te vet feest voor weinig geld
Jaja maar het was wel snel gefixt ewrote:Last World was echt![]()
Het geluid was overal echt goed, bij concrete canyon zelfs meestal te hard, wat niet echt goed was voor je oren als je dichtbij stond.
En ja toen alle stroom uitviel tijdens Bioweapon ...![]()
Ze waren ook echt vetwrote:Bioweapon live ziet er toch wel erg vet uit in dat filmpje moet ik zeggen!
Vrienden wouden The Pitcher zien dus hebben we gedurend een half uur daar gestaan. Toen eindelijk naar Crypsis gegaan, had ik je nog zien staan maar toen had ik door dat ik men portefeuille kwijt was geraakt .. Ben toen nog even naar de main gelopen om hem nog te zoeken zonder resultaat natuurlijkwrote: Ohja Brt, waar was je bij Crypsis? :O Stond ik daar alleen(te genieten weliswaar
)
Identiteits - en SISkaart en 20€ (goed dat ik vanaf 13.00 op een aardig tempo ben beginnen tankenwrote:Das kut... veel kwijt?
Viel mij ook op inderdaad, verder was het ook wel jammer dat de stroom was uitgevallen bij de eerste 10 minuten van Bioweapon's setwrote:Van bioweapon was alleen die kale er trouwens, klopt het gerucht misschien toch?
agja, je kont het ook zien als even 5/10 minuten rust voor een knallend half uurtjewrote:Viel mij ook op inderdaad, verder was het ook wel jammer dat de stroom was uitgevallen bij de eerste 10 minuten van Bioweapon's setwrote:Van bioweapon was alleen die kale er trouwens, klopt het gerucht misschien toch?
Haha, ja inderdaadwrote:MC Ruffian verdiende ook wel makkelijk zijn geld moet ik zeggen, die kel heeft bijna geen woord gezegd.
haha klopt!wrote:Haha, ja inderdaadwrote:MC Ruffian verdiende ook wel makkelijk zijn geld moet ik zeggen, die kel heeft bijna geen woord gezegd.![]()
Had je die MC die voor hem kwam trouwens gezien? MC V ofzoiets.. Ik verstond er geen zak van wat ie allemaal zei :p
Avio draaide WTF ook nog, was dikke shit! alle dikste platen van avio kwamen voorbij tijdens hun set.wrote:Ook nog een WTF momentje gehad. Na zowat anderhalf jaar live geen Low-E & Alter Egosz - WTF meer te horen op een feest, gehoord bij Kevin Kaos (nieuwe edit) en 5 minuten later opende anagenetic er mee op de mainstage, heerlijk
Oja; Het geluid mag hardstaan, maar in de concrete canyon ging het er met momenten wel helemaal over (chris one) Deed egt gewoon pijn.