Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Laboratory: The Port Of Distress
Datum: 23-10-2015
Tijd: 20.30-03.00
Locatie: Daglicht, Holten
Leeftijd: 18+
Stijlen: Hardstyle, Raw Hardstyle, Hardcore
Ticketprijs: 5 Euro. (Binnenkort te koop bij member/Parvuz/)
Facebook: https://www.facebook.com/official.laboratory
Partyflock: http://partyflock.nl/party/302413:Laboratory

Line up:
- Sjammienators
- Convexa
- Hypnose
- Parvuz & Just In Bass
- The Arsonist
- Esthetic
Mc The Arsonist
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is een feestje wat ik samen met een paar vrienden organiseer. We organiseren het puur omdat we het leuk vinden om te doen. Maar wel zo professioneel mogelijk, ondanks het ontbreken van grote financiële middelen. (We zijn nog op zoek naar een suikeroom...)

Uiteraard zou het mooi zijn ook een aantal HT'ers te verwelkomen. Laar maar weten of je wil komen. Bij mij kunnen kaarten geregeld worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 18:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Dit is een feestje wat ik samen met een paar vrienden organiseer. We organiseren het puur omdat we het leuk vinden om te doen. Maar wel zo professioneel mogelijk, ondanks het ontbreken van grote financiële middelen. (We zijn nog op zoek naar een suikeroom...)

Uiteraard zou het mooi zijn ook een aantal HT'ers te verwelkomen. Laar maar weten of je wil komen. Bij mij kunnen kaarten geregeld worden.


Hoezo niet gewoon een ticketscript?
Daarnaast te ver rijden en geen goede line-up (komt door de financiële middelen) dus zal zelf niet aanwezig zijn.
Veel succes met het organiseren van dit evenement en ik hoop voor je dat dit door zal groeien naar grotere evenementen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Hoezo niet gewoon een ticketscript?
Daarnaast te ver rijden en geen goede line-up (komt door de financiële middelen) dus zal zelf niet aanwezig zijn.
Veel succes met het organiseren van dit evenement en ik hoop voor je dat dit door zal groeien naar grotere evenementen. :thumbup:

Eigenlijk wouden we alleen aan de deur kaartverkoop doen zeg maar. Maar in overleg met de locatie toch besloten kaarten te laten drukken om te verkopen vooraf. We richten ons vooral op bekenden en mensen uit Holten en omgeving. Vandaar dat we nog niet echt bezig zijn met ticketscript of iets dergelijks.

De reden dat ik dit toch op Hardtraxx zet is om wellicht die paar HT'ers die hier wel uit de buurt komen toch te informeren over dat het er is en misschien wel geinig is om te komen kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik in Nederland was wellicht een kijkje komen nemen, wel vet dat je dit zo hebt neergezet. Succes met de verkoop! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 18:52 
 
Hardtraxx Elite

Jaaaa zin in :D Zou leuk zijn als er wat HT'ers zouden komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 16:16 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Gaan er een mooi avondje van maken dacht ik zo :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja, er zijn geen kluisjes...

Wel kapstokken. En bier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Jaaaa zin in :D Zou leuk zijn als er wat HT'ers zouden komen!

Hmmmm wie weet kom ik wel even supporten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 17:28 
 

Parvuz schreef:
Oja, er zijn geen kluisjes...

Wel kapstokken. En bier.

Mag hier je shirt uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Parvuz schreef:
Oja, er zijn geen kluisjes...

Wel kapstokken. En bier.

Mag hier je shirt uit?

Als je voldoet aan 1 van de 2 eisen wel.

1. Je hebt een hemt aan onder je shirt.
2. Je bent een vrouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er hier ook honden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hemd spel je met een d niet een t..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Parvuz schreef:
Oja, er zijn geen kluisjes...

Wel kapstokken. En bier.

Mag hier je shirt uit?

aaaaaaah
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 23:57 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
bloemkool schreef:
Parvuz schreef:
Oja, er zijn geen kluisjes...

Wel kapstokken. En bier.

Mag hier je shirt uit?

Als je voldoet aan 1 van de 2 eisen wel.

1. Je hebt een hemt aan onder je shirt.
2. Je bent een vrouw.


Niet eens hemdt kunnen spellen...
Kan je nou helemaal niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe spelling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ligt wel redelijk in de buurt, maar even kijken of ik kan. En kijken of er mensjes met mij mee willen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 12:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goed geregeld, lekker dichtbij. Eem kiekn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 12:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stanlesz schreef:
Ligt wel redelijk in de buurt, maar even kijken of ik kan. En kijken of er mensjes met mij mee willen ^^


Duif is that you?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
stanlesz schreef:
Ligt wel redelijk in de buurt, maar even kijken of ik kan. En kijken of er mensjes met mij mee willen ^^


Duif is that you?


Lol haha, wie ben jij dan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kameraad van Drehy de Lunje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Kameraad van Drehy de Lunje :thumbsup:


Oh god Daan. Waarom weet jij dan in godsnaam dat ze me duif noemen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 13:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Algemeen bekend in de Hof van Twente :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 13:58 
 

:lol:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten