Parvuz schreef:
Dit is een feestje wat ik samen met een paar vrienden organiseer. We organiseren het puur omdat we het leuk vinden om te doen. Maar wel zo professioneel mogelijk, ondanks het ontbreken van grote financiële middelen. (We zijn nog op zoek naar een suikeroom...)
Uiteraard zou het mooi zijn ook een aantal HT'ers te verwelkomen. Laar maar weten of je wil komen. Bij mij kunnen kaarten geregeld worden.
Hoezo niet gewoon een ticketscript?
Daarnaast te ver rijden en geen goede line-up (komt door de financiële middelen) dus zal zelf niet aanwezig zijn.
Veel succes met het organiseren van dit evenement en ik hoop voor je dat dit door zal groeien naar grotere evenementen.
