Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stanlesz schreef:
Waarom weet jij dan in godsnaam dat ze me duif noemen? :P


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 21:15 
 

Grim schreef:
stanlesz schreef:
Waarom weet jij dan in godsnaam dat ze me duif noemen? :P


Afbeelding


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 08:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
Grim schreef:
stanlesz schreef:
Waarom weet jij dan in godsnaam dat ze me duif noemen? :P


Afbeelding


:lol:


Vervelende kameraden en hun bijnamen :cry:
Edit: Dat plaatje is omdat ze me nu ongeveer 8 jaar Duif noemen, dus ik ben er redelijk aan gewend.
Echter sta ik er wel van te kijken dat iedereen in een straal van 20 km om mijn dorp heen het ook weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel HT nu ook :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 15:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Yooo snuifduif!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 16:11 
 

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laten we er maar het beste van maken dan toch xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

potverdomme da is rustgevend
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 20:48 
 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver koen waar kijk je naar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartverkoop is begonnen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 15:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Kaartverkoop is begonnen :thumbsup:


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 11:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik durf niet meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 00:10 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

stanlesz schreef:
Ik durf niet meer :P


Maak je geen zorgen, in Holten loopt ook iemand rond met de bijnaam Duif
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 08:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Just In Bass schreef:
stanlesz schreef:
Ik durf niet meer :P


Maak je geen zorgen, in Holten loopt ook iemand rond met de bijnaam Duif


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog HT'ers met belangstelling? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 15:44 
 
Hardtraxx Elite

Bumpie. Mensen die vrijdag zin hebben in een goed feestje. KOMEN :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 01:12 
 
Hardtraxxer

Wat kan ik hier verwachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
Wat kan ik hier verwachten?

Muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 13:11 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
Zephyrus schreef:
Wat kan ik hier verwachten?

Muziek.

Wat voor muziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 13:24 
 

Zephyrus schreef:
Joey schreef:
Zephyrus schreef:
Wat kan ik hier verwachten?

Muziek.

Wat voor muziek?

Wat zou je denken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
Joey schreef:
Zephyrus schreef:
Wat kan ik hier verwachten?

Muziek.

Wat voor muziek?

Even in de OP kijken doet wonderen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 13:41 
 
Hardtraxxer

Hardstyle is tegenwoordig een ruim begrip. Daarom is het wel fijn om een beetje te kunnen weten wat je kunt verwachten, want de namen die er staan ken ik niet.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten