Zeker leuke lineup, en ook zeker kaarten halen 
Toch maar even een kaartje scorenn
deepack vs a²wrote:Tatanka vs Zatox
![]()
![]()
![]()
HARD!!
bij mij ook ja...begint eigenlijk toch wel te kriebelen!wrote:hmmm twijfel twijfel ...
idd, omdat de line-up zo dik is.. maar mn gelddddwrote:bij mij ook ja...begint eigenlijk toch wel te kriebelen!wrote:hmmm twijfel twijfel ...
Indd!! Dat probleem heb ik ook een beetje...maar is kijken wat ik na carnaval nog over heb en dan ff feestjes selecterenwrote:idd, omdat de line-up zo dik is.. maar mn gelddddwrote:bij mij ook ja...begint eigenlijk toch wel te kriebelen!wrote:hmmm twijfel twijfel ...![]()
carnaval moet ook nog he
Maar ik wil eigenlijk ook nog InQontrol en Great Zany Show...dus dat wordt dan toch kiezen denk ikwrote:Ik doe gewoon carnaval en knockout!En daarna is't geld ook wel zo'n beetje op
Twijfel? Hoe kan je aan zo'n line-up twijfelen?wrote:hmmm twijfel twijfel ...
Aan de line-up twijfel ik niet hoor, maar aan mn pormonnee hahawrote:Twijfel? Hoe kan je aan zo'n line-up twijfelen?wrote:hmmm twijfel twijfel ...
Je leeft maar 1x, Hup bij baantje er bij en Gas er opwrote:Aan de line-up twijfel ik niet hoor, maar aan mn pormonnee hahawrote:Twijfel? Hoe kan je aan zo'n line-up twijfelen?wrote:hmmm twijfel twijfel ...