Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KINGS OF CORE FESTIVAL, HET GROOTSTE HARDERE STIJLEN FESTIVAL VAN HET NOORDEN VERHUIST 27 JUNI NAAR GRONINGEN

Zaterdag 27 juni vindt de grote verhuizing plaats van Kings of Core Festival naar de hoofdstad van het Noorden, Groningen. Na in 2013 en 2014 Recreatiegebied Strandheem aan te hebben gedaan zet Kings of Core de toekomst voort in Groningen. De grote verhuizing naar het nieuwe groene festivalterrein Roodehaan te Groningen maakt het mogelijk om een volwaardig festival te organiseren. Verwacht een compleet festivalterrein waar vier volwaardige stages uit de grond worden gestampt en waar het jullie nergens aan zal ontbreken om deze 11 uur durende razernij te kunnen doorstaan.

► MAINSTAGE // HARDCORE
◆ Mad Dog
◆ Destructive Tendencies
◆ Miss K8
◆ Ruffneck
◆ Ophidian
◆ Korsakoff
◆ Tha Playah
◆ Re-Style
◆ Bodyshock
◆ D-Noize
◆ Twist
◆ Omistettu
◆ Wolf

► STAGE 2: GOD'S OF FURY // INDUSTRIAL, DARKCORE, TERROR
◆ Bloodcage
◆ SRB
◆ Spitnoise
◆ Lunatic
◆ Aggresive
◆ Brutal Sounds Dj Team
◆ Pathogen
◆ Cruz Control
◆ Noize Syndrome

► STAGE 3: LEGENDS OF CORE // EARLY RAVE, EARLY HARDCORE

► STAGE 4: I'AM BRUTAL // RAW HARDSTYLE

◆TICKETS
Verkoop early bird start 15 maart om 20:15
De voorverkoop gaat van start met twee soorten early bird acties. Want je kan zowel een losse ticket voor het KoC Festival kopen en een combi ticket voor het festival en de indoor editie die 4 april plaats zal vinden in Sportcentrum Kardinge, KoC ‘’Massive Fury’’. De mensen die al een ticket voor KoC Kardinge hebben, ontvangen een mail waarmee ze ook van dit voordeel gebruik kunnen maken. Check hieronder de verschillende soorten tickets.

Ticketprijzen (ex fee):
Early 1 €17,50 (sold out)
Early 2 €20,-
Early 3 €22,50
Regular €28,50

Kings of Core Festival is te bezoeken door personen van 18 jaar en ouder. Voor alle info over Kings of Core Festival, check onze Facebook page.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tickets gewonnen, alleen de reis naar Groningen :thumbdown: :slow:
Optie dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Tickets gewonnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige 2 edities ook geweest, 2013 was leuk, 2014 toch iets minder..

Dit jaar maar ff kijken of de nieuwe locatie wat is, kaarten zijn in de pocket ieder geval :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mij te ver weg dit. Zonde, want line-up is wel leuk.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten