Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2019 00:36 

Hardtraxxer

Geinig feestje zaterdag. Bij de main had ik ineens een opblaasbaar zwaard gevonden van een meter ofzo waarmee ik dik 4 uur heb mee lopen kutten. In de tent ging die lek en had ik hem aan iemand gegeven die verkleed was als arabier met de vraag of hij deze kon opblazen :whistle: :bomb:
Geluid was in het begin best slecht, maar later op de dag werd deze wel zuiverder. Laatste uurtje Mental Theo en zany was naar mijn mening een beetje overbodig. 1 onsamenhangende set met hardstyle, hardcore, frenchcore en normale carnavalsmuziek erdoor heen. Niet heel spannend en weinig drive in het mixwerk ook. Verder waren Bass Chaserz, Rejecta, Delete en D-Block&S-Te-Fan wel echt genieten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2019 03:05 

Hardtraxx Veteran

Prima dagje gehad vandaag maar volgend jaar niet weer heen. Totaal geen carnavalsgevoel gehad, viel muzikaal ontzettend tegen. Verhouding tussen ‘normale’ hardstyle/core en carnavalshardstyle/core was denk ik 80/20, daarvoor kwam ik niet vandaag. Verder duurde het verschrikkelijk lang bij elke bar voor je geholpen werd en was het met momenten ook veel te druk. Daarnaast vrij veel mensen aan de drugs wat het carnavalsgevoel ook niet ten goede komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2019 10:35 

Hardtraxx Veteran

Lekker die feesttenten / Boombox in volgende keer, veel gezelliger. Zelf niet heel veel op de main geweest. Even bij binnenkomst (Jay Reeve, klein stukje MWAK), later heel even bij D-Block en S-te-fan en het laatste uurtje met heel de groep op de main afgesloten. Vond het wel prima dat die set zo gevarieerd was, had toch geen zin meer in serieuze muziek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2019 11:23 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Lekker die feesttenten / Boombox in volgende keer, veel gezelliger. Zelf niet heel veel op de main geweest. Even bij binnenkomst (Jay Reeve, klein stukje MWAK), later heel even bij D-Block en S-te-fan en het laatste uurtje met heel de groep op de main afgesloten. Vond het wel prima dat die set zo gevarieerd was, had toch geen zin meer in serieuze muziek :lol:

Bijna heel de groep*.

Laatste uurtje lekker bij Alles & Iedereen geweest in de Partyhut en dat was dikke prima. Main was me veel te druk. Daar ook Paul nog even met zijn blije hoofd gesproken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2019 12:48 

Hardtraxxer

Net als vorig jaar vond ik dit weer super gezellig! Lekker struinen en de gekste dingen meemaken. Clockies Aus Tirol en Primeshock waren mijn favoriete setjes van de zaterdag. Speciale vermelding voor Delete, die eindelijk eens Virtue draaide (in een set waar ik bij was), gvd beste moment van de dag :love:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2019 13:25 

Hardtraxx Veteran

Was gezellig zaterdag, maar ook niet meer dan dat. Muzikaal was het maar mwa en vond het vorig jaar vetter! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2019 09:53 

Hardtraxx Veteran

Wie of wat was Captain Karnastyle op de main eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2019 10:45 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:

Volgens mij was dat The Z.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2019 12:31 

Hardtraxxer

Heb me hier prima vermaakt, viel me wel op dat het echt een stuk groter was vergeleken met vorig jaar ^^

Eigenlijk maar heel weinig op main geweest, vond het daar echt veel te druk, maakte niet uit waar je ging staan. Constante stroom van mensen die langs,over,op of door je heen wilde.
Daardoor eigenlijk de hele dag in de Fanaticz doorgebracht. Jammer van de laatste uurtjes, Delete en Rooler & Unkind is totaal niet mijn ding, achterlijke herrie :lol:

+++ Sfeer over het algemeen
+++ Binnenkomen bij Rejecta was een heerlijk begin van de dag
++ Set van E-force

-- Achterlijke drukte op de main
-- Idiote drukte bij de kluisjes aan het einde, wat was dat een ellende :lol:

Al met al een hele gezellige dag gehad. Feestje stak er voor mijn doen niet echt bovenuit, was gewoon prima zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2019 18:02 

Hardtraxxer

Remi schreef:

MC Villain was Captain Karnastyle ;)

Edit: The Z. is het inerdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2019 20:26 

Hardtraxx Veteran

OOO schreef:
Remi schreef:

Ben jij diegene die iedereen steeds roept op Gearbox feestjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2019 20:42 

Hardtraxxer

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2019 20:44 

Hardtraxx Veteran

OOO schreef:
nee (ga niet zo veel naar hardstyle feesten uberhaupt), ik stond toevallig bij de main toen hij aan het draaien was.
Was wel fijn, er was minder geschreeuw tussendoor omdat hij nu zelf achter de draaitafel stond :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2019 21:40 

Grim schreef:
OOO schreef:
Remi schreef:

Ben jij diegene die iedereen steeds roept op Gearbox feestjes?

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2020 14:51 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Remi schreef:

Inderdaad het is The Z.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2020 16:29 

Hardtraxxer

Anders bump je ff een topic van een jaar oud
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2020 19:37 

Hardtraxx Veteran

OOO loopt al vanaf 16-3-2019 te denken wie nou precies Captain Karnastyle was :D
Wel netjes dat die het juiste nog even meld hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2020 10:34 

Hardtraxx Addict

Mysterie eindelijk opgelost :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2020 12:33 

Hardtraxx Veteran

OOO schreef:
Basshunterzz schreef:
Remi schreef:

Inderdaad het is The Z.

Aka Zenzic
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten