Ze flikken het gewoon weer om zo snel uit te verkopen
wrote:Er gaat gefeest worden
wrote:Er gaat gefeest worden
Stuur even een e-mail naar info@rebirth-festival.nl met je gegevens en verhaal dan checken wij waar de fout zit, mocht deze bij ons liggen dan lossen we dit opwrote:Als iemand nog een kaartje heeft, hou ik me aanbevolen!
@Rebirth: ik heb mij op 6 maart 2024 aangemeld voor pre-registratie, maar ik heb nooit een mail ontvangen met een link naar de kaartverkoop. Hoe kan dit? (De bevestiging van pre registratie is gewoon in mijn mailbox gekomen op 6 maart)
Toppers! Ik zal de bevestigingsmail wel beantwoordenwrote:Stuur even een e-mail naar info@rebirth-festival.nl met je gegevens en verhaal dan checken wij waar de fout zit, mocht deze bij ons liggen dan lossen we dit opwrote:Als iemand nog een kaartje heeft, hou ik me aanbevolen!
@Rebirth: ik heb mij op 6 maart 2024 aangemeld voor pre-registratie, maar ik heb nooit een mail ontvangen met een link naar de kaartverkoop. Hoe kan dit? (De bevestiging van pre registratie is gewoon in mijn mailbox gekomen op 6 maart)
Kan het zijn dat je mailbox op dat moment te vol zat?wrote:Blijkbaar hield mijn Hotmail de mail tegen? Iemand een idee waar dit aan kan liggen? In de screenshot van Rebirth staat ‘message failed to send’
Wss niet. Krijg wel andere mails binnen. Blijkbaar markeert Hotmail de mails van rebirth als spam, en filtert het nog weg voordat de mail überhaupt m’n mailbox heeft bereikt (zowel gewenst als ongewenst)wrote:Kan het zijn dat je mailbox op dat moment te vol zat?wrote:Blijkbaar hield mijn Hotmail de mail tegen? Iemand een idee waar dit aan kan liggen? In de screenshot van Rebirth staat ‘message failed to send’
Ik gebruik ook hotmail en nooit problemen gehadwrote:Wss niet. Krijg wel andere mails binnen. Blijkbaar markeert Hotmail de mails van rebirth als spam, en filtert het nog weg voordat de mail überhaupt m’n mailbox heeft bereikt (zowel gewenst als ongewenst)wrote:Kan het zijn dat je mailbox op dat moment te vol zat?wrote:Blijkbaar hield mijn Hotmail de mail tegen? Iemand een idee waar dit aan kan liggen? In de screenshot van Rebirth staat ‘message failed to send’
Wij hebben 2 tickets over, geen idee nog hoe je ze verkoopt want heb nog niks gehad over personaliserenwrote:Iemand nog eventueel een ticket over. Begint bij iemand te kriebelen
H-J wat is deze????wrote:Wij hebben 2 tickets over, geen idee nog hoe je ze verkoopt want heb nog niks gehad over personaliserenwrote:Iemand nog eventueel een ticket over. Begint bij iemand te kriebelen
sow, leef jij ook nogwrote:Wij hebben 2 tickets over, geen idee nog hoe je ze verkoopt want heb nog niks gehad over personaliserenwrote:Iemand nog eventueel een ticket over. Begint bij iemand te kriebelen
Dit is geen optie.wrote:Ik meld me af.