Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2024 10:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

facking mooi dat al 10 jaar dezelfde oneliners worden gebruikt love hardtraxx man
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2024 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
ULTIMO schreef:
Jay Reeve hint naar een comeback van een artiest op de 2e editie :corn:

Neilio? :clap:

Hoop op MYST als afsluiter :D


Zou wel Bliss zijn.

Wel gvd vroege kaartverkoop
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up komt net in de mailbox terecht:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jeetje wat n lineup :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 19:05 
 
Hardtraxx Newbie

Ik had toch meer van de lineup verwacht, teveel dezelfde namen als de afgelopen editie jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Calie schreef:
Ik had toch meer van de lineup verwacht, teveel dezelfde namen als de afgelopen editie jammer

9 nieuwe namen vind jij te weinig? Kan jij je in 2e splitsen ofzo

OT: wat vet zeg, hier wil ik echt wel bij zijn!!
D-Charged, Serzo, Cyber, Primesbock (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 19:11 
 
Hardtraxx Newbie

Nuracore schreef:
Calie schreef:
Ik had toch meer van de lineup verwacht, teveel dezelfde namen als de afgelopen editie jammer

9 nieuwe namen vind jij teveel?

OT: wat vet zeg, hier wil ik echt wel bij zijn!!
D-Charged, Serzo, Cyber, Primesbock (L)



Adrenalize, Ecstatic, Solstice, Wasted Penguiz, Cyber en Jay Reeve.
Zijn toch 6 dezelfde namen, je hebt gelijk er staan ook een aantwl anderen bij, maar ik had gehoopt op toch een hele nieuwe verfrissende lineup zoals: DBSTF, Wildstylez, Demi Kanon of een Atmozfears
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrij veel namen binnen 11 uur, maar met bijna alleen maar toppers kan ik het zeker voor lief nemen! Wat een line up :yay: had eigenlijk andere plannen die dag maar die gaan er mooi voor wijken. Hier zijn we uiteraard bij :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 19:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heeeelemaal super dit, precies wat ik wil (L) Leuk ook die gepersonaliseerde mail met de namen die je op de wishlist had doorgegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Calie schreef:
maar ik had gehoopt op toch een hele nieuwe verfrissende lineup zoals: DBSTF, Wildstylez of een Atmozfears


Dan ga je ook het dubbele betalen aan ticketprijs.

Die jongens kan je overigens op zat andere feesten zien. Verfrissende namen voor een line-up? Amahoela.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 19:37 
 
Hardtraxxer

Pffff wat dik. Refuzion :loving:
Dit gaat sowieso weer een legendarische dag worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 20:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Yes heel blij mee! :love:

Calie schreef:
Ik had toch meer van de lineup verwacht, teveel dezelfde namen als de afgelopen editie jammer


Never change a winning team! :P

On a serious note: uit feedback en enquete-suggesties is gebleken dat mensen voor zo'n 80% weer dezelfde line-up wilden als de 1e editie haha. Hier hebben we uiteraard voor een deel naar geluisterd, maar wie zijn wij zonder dat we ook voor wat verfrissing zorgen en aandacht voor een nieuwe generatie euphoric producers. Al met al denk ik dat we een perfecte combinatie hebben van bovenstaande :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Refuzion en Primeshock :loving:
En de rest van deze berenlineup is ook heerlijk :worship:

Maar dit wordt dus allemaal verdeeld over 2 stages als ik t goed begrijp?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 20:12 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Top dat de line-up in de smaak valt! (L)

ULTIMO schreef:
Refuzion en Primeshock :loving:
En de rest van deze berenlineup is ook heerlijk :worship:

Maar dit wordt dus allemaal verdeeld over 2 stages als ik t goed begrijp?


We hebben ervoor gekozen om enkel de Mainstage van 013 te gebruiken tijdens Melodic Madness in november. Zo behouden we de intieme sfeer die de eerste editie had! De gehele Mainstage van 013 dus inclusief balkon is open. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantastische line up met genoeg leuke verassingen en vernieuwing t.o.v. de vorige editie :loving: Ik voel aan m'n wateren dat dit weer een heerlijk feest gaat worden.
Rebirth Events schreef:
We hebben ervoor gekozen om enkel de Mainstage van 013 te gebruiken tijdens Melodic Madness in november. Zo behouden we de intieme sfeer die de eerste editie had! De gehele Mainstage van 013 dus inclusief balkon is open. :thumbup:

Gaan jullie proberen de volledige capaciteit van de main zaal te vullen, of reserveren jullie bij voorbaat wat voor meer beweeg/dans ruimte? Tijdens het B-Front en Phuture Noize feest in de 013 was de capaciteit volledig gevuld en was de drukte toch wel een smet op de beleving van het feest. Evengoed hoop ik voor jullie en de artiesten dat de kaartverkoop hard zal gaan mits ik een kaartje kan bemachtigen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 20:40 
 
Hardtraxxer

Refuzion :cool: Past er heel goed bij.
Wat was de prijs vorig jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 20:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit wordt weer een magistrale dag! De samenstellingen kijk ik onwijs veel naar uit! Eindelijk Noiseshock een live meemaken :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 20:57 
 
Hardtraxx Veteran

Yes!!!!
Heel vet!!!

Leuke gepersonaliseerde mail ook.
Echt tof dat er namen uit de eerste editie terugkeren.
Goeie aanvullingen ook. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu al zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaaf dat NoiseShock er ook bij is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 22:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
Top dat de line-up in de smaak valt! (L)

ULTIMO schreef:
Refuzion en Primeshock :loving:
En de rest van deze berenlineup is ook heerlijk :worship:

Maar dit wordt dus allemaal verdeeld over 2 stages als ik t goed begrijp?


We hebben ervoor gekozen om enkel de Mainstage van 013 te gebruiken tijdens Melodic Madness in november. Zo behouden we de intieme sfeer die de eerste editie had! De gehele Mainstage van 013 dus inclusief balkon is open. :thumbup:


Misschien een idee om dit als hosting een keer te doen op Rebirth, lijkt me echt heel tof :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 23:38 
 
Artiest

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2024 05:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Rebirth Events schreef:
Top dat de line-up in de smaak valt! (L)

ULTIMO schreef:
Refuzion en Primeshock :loving:
En de rest van deze berenlineup is ook heerlijk :worship:

Maar dit wordt dus allemaal verdeeld over 2 stages als ik t goed begrijp?


We hebben ervoor gekozen om enkel de Mainstage van 013 te gebruiken tijdens Melodic Madness in november. Zo behouden we de intieme sfeer die de eerste editie had! De gehele Mainstage van 013 dus inclusief balkon is open. :thumbup:


Misschien een idee om dit als hosting een keer te doen op Rebirth, lijkt me echt heel tof :thumbsup:

Niet in het Uiltje aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2024 08:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Nu al zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2024 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(L) :bomb:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten