Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 sep 2025 16:23 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
RTM93 schreef:
Rickzel schreef:
Ohja dit is aankomende weekend al..

Misschien op het allerlaatste moment nog ff beslissen of ik de reis ga maken

Supremacy is dit weekend he. Dacht datje daar zo graag heen wilde.
Ik ga nog liever dood.

Jij bent toch de grootste supremacy soldier. Ben jij niet 10+ keer geweest ofzo?

Toen raw nog raw was ja. Als ik tegenwoordig fatsoenlijke raw wil horen ga ik wel naar een hardtechno event.

Ik zit er ook totaal niet meer in maar huidige lineup is nog best prima toch?

Beetje offtopic trouwens, sorry.

De line up is 50% goed 50% kut. En aangezien het 1stage is totaal niet interessant voor de huidige prijs.

Zal ik maar OT gaan:
Als een ticket onder de 20eu duikt pik ik er wel 1 op.

Is er een groepje waar ik bij kan aansluiten? Geen zin om alleen rond te lopen.
Bericht Geplaatst op 25 sep 2025 09:34 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Rickzel schreef:
Ik zit er ook totaal niet meer in maar huidige lineup is nog best prima toch?

Beetje offtopic trouwens, sorry.

De line up is 50% goed 50% kut. En aangezien het 1stage is totaal niet interessant voor de huidige prijs.

Zal ik maar OT gaan:
Als een ticket onder de 20eu duikt pik ik er wel 1 op.

Is er een groepje waar ik bij kan aansluiten? Geen zin om alleen rond te lopen.

Dan heb je geluk want ze staan voor onder de 20 euro op Ticketswap. Zie: https://www.ticketswap.nl/listing/jay-r ... 6060748cd0

Zie je zaterdag, amigo!
Bericht Geplaatst op 25 sep 2025 10:31 

Hardtraxx Veteran

Is goed, ik app je wel :$
Bericht Geplaatst op 25 sep 2025 12:39 

Hardtraxx Elite

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 25 sep 2025 13:06 

Hardtraxxer

pim__ schreef:
Afbeelding

Kijk die snapt het.
Bericht Geplaatst op 25 sep 2025 13:25 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Heel veel zin in deze, 12u binnen. ^^

Bij
Bericht Geplaatst op 25 sep 2025 13:37 

Hardtraxxer

Frikandel schreef:
En wat ze nu OG Raw noemen klinkt ook weer ouderwets lekker. 2025 heeft de RAW weer terug gevonden zoals die ooit bedacht was door de grondleggers

Dit komt op een tegeltje in het toilet
Bericht Geplaatst op 25 sep 2025 14:01 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
pecola-tje schreef:
Heel veel zin in deze, 12u binnen. ^^

Bij

Samen bij!
Bericht Geplaatst op 27 sep 2025 09:41 

Hardtraxx Veteran

Twente gewonnen, vroeg bij de kapper en nog twee uur rijden voor de boeg maar de zin begint langzaam te komen. Vermoedelijk tussen 13 en 14:00 aanwezig
Bericht Geplaatst op 27 sep 2025 13:20 

Hardtraxx Veteran

Ik ving iets op bij de beveiliging over een verwacht aantal van 700 man maar dat aantal lijkt wel laag!
Ben net binnen en het was ook erg rustig bij binnenkomst.
Bericht Geplaatst op 27 sep 2025 15:20 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Ik ving iets op bij de beveiliging over een verwacht aantal van 700 man maar dat aantal lijkt wel laag!
Ben net binnen en het was ook erg rustig bij binnenkomst.

Dat zou wel heel erg sund zijn zeg..
Ben er niet bij maar dit soort feestjes moeten in leven gehouden worden.
Tis dat ik een bruiloft heb anders was ik voor twee tientjes wel een paar biertjes komen drinken.
Bericht Geplaatst op 27 sep 2025 15:29 

Hardtraxx Veteran

Tis wel drukker dan 700 dus komt goed.
Bericht Geplaatst op 28 sep 2025 01:42 

Hardtraxx Newbie

Wat een top feest was dit, echt genoten!
Bericht Geplaatst op 28 sep 2025 09:36 

Hardtraxx Veteran

Geweldig feest weer!
Binnengekomen bij Sylence. Sylence, samen met Cyber, draaiden heerlijk zweverige muziek, maar de zaal kon er niet zoveel mee leek wel. Toch wel goud om vooral Sylence eens een keer live te zien.

Verder waren Refuzion en Adrenalize de hoogtepunten van de dag voor mij :loving:

Komt er trouwens geen volgende editie meer? Normaal wordt die aankondiging tijdens het feest gedaan nl
Bericht Geplaatst op 28 sep 2025 11:36 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk feest weer. Wasted Penguinz het absolute hoogpunt van de dag voor mij. Fantastische set en pakte er ook een aantal platen bij die hij niet ieder feest draait. Anxiety, Wide Awake en Life is Calling om er maar wat te noemen :loving: :worship:

Sylence en Cyber was ook top! Beide sets van Jay Reeve ook dikke prima.
Bericht Geplaatst op 28 sep 2025 13:39 

Hardtraxx Veteran

Voor het eerst naar Melodic Madness, verhalen en filmpjes gezien van vorige edities en dat zag er ge-wel-dig uit, dus besloten dat we hier toch een keer bij moesten zijn in de vreselijke tijd van niet-om-aan-te-horen "raw". De reis uit Friesland gewaagd.

De sfeer was, zoals te verwachten, fenomenaal! :worship: Heel veel mensen kenden de platen en zongen mee, daar word ik echt gelukkig van. Er werd ook lekker "ouderwets" gestampt als dat even kon en ik heb een hoop blije koppies gezien.

En toch... Het was het allemaal nét niet gisteren. En dat zag je toch ook veel op de koppies.

Het geluid stond sowieso nét niet lekker genoeg waardoor je er niet goed in kwam. Ik denk ook dat de geluidsopstelling iets te veel gericht was op het achterste van de zaal en de "tribune". OP de dansvloer, en met als klap op de vuurpijl zelfs helemaal vooraan, viel het gewoon een beetje tegen. Alleen tijdens Ecstatic en Noisecontrollers ging het het grootste deel van de set echt lekker hard en voelde je de bas (bij de juiste platen).

En qua muziek gezien... het voelde niet echt als een hardstyle feest, meer als een meezing-concert ofzo. Ik weet, ik ben een kritische ouwe zuurpruim, en het was te verwachten, maar het blijft de feestbeleving slopen: Op een paar uitzonderingen na (Geck-o en de eerste set van Jay-Reeve) had je net zo goed een Spotify lijst aan kunnen zetten. Ik heb bijna geen enkele degelijke overgang gehoord. Elke plaat werd op tellen 62,63,64 ingemixt... Dood moment... Ellenlange break... en dan even een stukje zingen en kort los met z'n allen. Repeat.
Het haalde het tempo constant uit de muziek, tempo was eigenlijk gewoon afwezig. Het voelde een beetje als een afgezwakte oude B-Front of Chris One set: Echt wel dikke platen, af en toe hard pieken, maar vooral ook elke paar minuten weer kei-hard inkakken en je benen zwaar voelen worden. Ik weet dat we niet veel meer kunnen verwachten met hoe de platen worden geproduceerd tegenwoordig en met wat "DJ's" nog achter de decks doen, maar dit was wel heeeeul karig hoor. En heel eerlijk met die CDJ3000s kan je zo veel, kom op jongens, doe eens waar je (van origine dan) voor betaald krijgt.
De afsluiting was ook een beetje een domper. Paar dikke tracks gehoord, vooral van Ecstatic, maar er zat totaaaal geen energie/drive in die set. Het was maximaal een halve minuut los en dan weer 2 minuten met zware benen staan in een te lange break hopen dat de volgende plaat wel weer lekker door komt. Een beetje een loterij.

Al met al zeker wel leuk gehad, maar zou niet zo snel nog een keer gaan. Misschien word ik oud.
Bericht Geplaatst op 28 sep 2025 16:30 

Hardtraxx Veteran

Wat fijn te lezen dat ik niet de enige was die zo dacht.
Ik vond het soms meer een concert dan een dansfeest. Mixen gebeurde veelal totaal niet en het klonk inderdaad als een Spotify afspeellijst. Geluid was inderdaad matig.
Wel veel goede platen gehoord en de sfeer was inderdaad heel goed.

Heb het vooral heel erg gezellig gehad met de sloot bekenden die er waren. Flink geouwehoerd en gelachen

Overigens vond ik het na 6-7 uur ook wel een beetje teveel van hetzelfde en ik mis echt de diepgang in de setjes.

Maar hey, voor 20€ mag ik eigenlijk ook niet teveel klagen.
Bericht Geplaatst op 28 sep 2025 20:17 

Hardtraxx Veteran

Ik zou eigenlijk niet gaan vanwege verplichtingen in de avond, maar last minute toch besloten om even te komen koekeloeren :P Tot ongeveer 16.30 uur aanwezig geweest. Geck-o zijn openingsset was genieten en ook fijne plaatjes gehoord bij Faizar die ik niet kende. Verder waren de setjes wat meer voorspelbaar en had het ook een aardig hoog hitjesgehalte en heb van de rest van de groep gehoord dat dat nadat ik weg was ook het geval was. En dat is jammer want vind het concept juist sterk om het feit dat er ook een hoop minder bekende euphoric platen voorbij komen.

Ondanks dat prima vermaakt in de paar uurtjes dat ik er was met de groep en ook de sfeer was met vlagen weer genieten. :)
Bericht Geplaatst op 28 sep 2025 20:55 

Hardtraxx Veteran

Allemagies wat een feestje weer. Gezelligheid ten top en de biertjes gingen weer vletig naar binnen. Uiteindelijk het ook niet meer goed recht kunnen houden met een flinke verdenking van medicijnen die me toch even wat sneller lamlegde.

En de tering wat ging de tijd snel. Rond 18u nog op de tijd gekeken en voor m'n gevoel een uur later was het ineens 22u45. Fuck nog maar een kwartier! Net voor sluit alweer naar buiten om de drukte te vermijden. Eenmaal buiten een Turkse bodem besteld bij levensmiddelenbedrijf de Karnak om bij de Tilburg Ten Miles een beetje fatsoenlijk overeind te blijven. En godmijaar wat een koppijn toen ik vandaag opstond, standje Hiroshima, maar die kater tijdens de rit toch van me af kunnen schudden.

Inno schreef:
En qua muziek gezien... het voelde niet echt als een hardstyle feest, meer als een meezing-concert ofzo.

Ik ervaar het zo al jaren. Eigenlijk ook niet heel bewust bezig meer met de muziek op zo'n evenement, maar gewoon gezellig biertje pakken, ouwehoeren, sfeer beleven en soms voetjes van de vloer.

Inno schreef:
Ik weet dat we niet veel meer kunnen verwachten met hoe de platen worden geproduceerd tegenwoordig en met wat "DJ's" nog achter de decks doen, maar dit was wel heeeeul karig hoor. En heel eerlijk met die CDJ3000s kan je zo veel, kom op jongens, doe eens waar je (van origine dan) voor betaald krijgt.

Muwah niet helemaal mee eens eigenlijk, met de gedachte dat wat daar achter de DJ booth staat in de eerste plaats voornamelijk artiesten zijn die veelal hun eigen muziek een podium geven, niet per sé DJs.
Bericht Geplaatst op 29 sep 2025 09:25 

Hardtraxx Veteran

Wát een dag weer. Onwijs genoten. (L)
Ik begrijp bovenstaande reacties wel maar voor mij zijn dit soort feesten de events waar ik het meest van kan genieten. De sfeer en de gemoedelijkheid, het relaxte publiek, geen poespas en gewoon genieten.
Organisatorisch stak het weer goed in elkaar, geen last van drukte of wachtrijen, de temperatuur was prima en ik heb ook geen vervelende dingen zien gebeuren.
Hopen op snel een nieuwe aankondiging!
Bericht Geplaatst op 29 sep 2025 10:03 

Artiest

Was mooi om deze te openen :D
Weer even het archief in gedoken om wat pareltjes af te stoffen:

01. Noisecontrollers - Give It Up
02. Noisecontrollers - Space
03. Technoboy - Reflex
04. Alphaverb - Feel Good (Gentalica Remix)
05. Outlander - Telepathy
06. Scope DJ - Househeads 2012
07. 2 Best Enemies - Unity
08. MOTi - Don't Go Lose It (Technoboy Remix)
09. Davide Sonar - My World (Riverside Mashup)
10. Frontliner - All In This Together
11. Noisecontrollers - Interview
12. Geck-o - Don't Wake The Dreamer
13. Antiloop - In My Mind (Scope DJ Remix)
14. Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
15. Noisecontrollers - All Around The World
16. Geck-o - It's What We Are (HARD with STYLE Headhunterz Edit)
17. Geck-o - Dancing Machine
18. Pavo - Classic
19. Wildstylez - Soundstorm
20. Geck-o - Sticky Disco
21. The Pitcher ft. Zany & DV8 - Fuck Hardstyle
22. Chuckie & Gregor Salto - What Happens In Vegas (Headhunterz Remix)
23. DJ Phil TY - Miami Belch
24. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
25. Headhunterz - Woznotwoz
26. Tat & Zat - Skleroxx
27. Ivan Carsten - You Try To Play Me
Bericht Geplaatst op 30 sep 2025 16:31 

Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:
Was mooi om deze te openen :D
Weer even het archief in gedoken om wat pareltjes af te stoffen:

04. Alphaverb - Feel Good (Gentalica Remix)
07. 2 Best Enemies - Unity
11. Noisecontrollers - Interview
26. Tat & Zat - Skleroxx
27. Ivan Carsten - You Try To Play Me

Hele dikke verrassingen :drool: :loving:
Bericht Geplaatst op 01 okt 2025 07:10 

Hardtraxx Veteran

DJ's die niet 20 v/d 27 eigen platen draaien :loving: Unieke lijst. Tof man.
Bericht Geplaatst op 01 okt 2025 11:22 

Hardtraxx Veteran

Feest was weer leuk, vooral door de gezelligheid. Muzikaal gezien viel het toch wel tegen. De eerste paar uur waren het leukste, maar het werd door de dag steeds duidelijker dat het draaide om bekende hitjes waar iedereen mee kan schreeuwen en dat voelde bij de vorige 2 edities een stuk minder. Het voelt als een hype die doorgezet moet worden en het verliest daarmee het unieke. Ook het geluid was niet super, tenzij je recht voor de speakers stond.

Vanaf Solstice & Wiqtory voelde het als 95% hitjes die iedere editie langskomen of die de artiest altijd wel draait. Daarmee heeft onze groep het wel gezien en zullen we bij een volgende editie niet direct een ticket kopen wat we tot nu toe wel hebben gedaan. De rek voelt ook wel er uit met dezelfde artiesten die dezelfde setjes draaien. Het is mooi dat er wordt geprobeerd om het anders te houden, door artiesten die er constant staan met een b2b te zetten, maar ze blijven exact dezelfde nummers draaien, waardoor het hele spannende weer weg is. Leuk van de paar namen die er nog niet hebben gestaan, maar meestal ook niet de namen waarvoor je naar een feest wilt. Zijn dan prima tijd doorkomers, op Sylence en Cyber na. Na Refuzion waren we er ook wel klaar mee en zijn we gegaan, want al vind ik het album van Adrenalize wel leuk (Jammer van de kicks vaak), bij voorbaat wisten we al dat zowel NC als Ecstatic hun standaard discografie zouden gaan draaien en die kennen we inmiddels wel.

Geck-O set was super en tijdens de MM set Lip Service Radio en Harvest Sky remix :loving:
Bericht Geplaatst op 03 okt 2025 11:17 

Organisator

We lezen hier natuurlijk altijd mee, maar hebben nu ook een bezoekersonderzoek gemaild. Benieuwd naar jullie input!

Vul het onderzoek hier in

Thanks!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten