Aanwezig met Helicazewrote:Tickets binnen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Met deze LU natuurlijk aanwezig! Ik kijk vooral uit naar de b2b van Cyber & Sylence.

wrote:Aanwezig met Helicaze
Super sterke line up, baal toch wel dat ik er niet bij kan zijn. 
Zo, terug van vakantie. Nu focus op deze. Erggggg hyped.

Vanaf het begin tot het einde binnen dus 
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 5 hours ago
Misschien nog wel een last minute beslissing om te gaan 
Heel veel zin in deze, 12u binnen. 
Wij ook!wrote:Heel veel zin in deze, 12u binnen.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Ohja dit is aankomende weekend al..
Misschien op het allerlaatste moment nog ff beslissen of ik de reis ga maken
Ticket helaas moeten verkopen, momenteel helaas niet de mogelijkheid om te gaan. 
Supremacy is dit weekend he. Dacht datje daar zo graag heen wilde.wrote:Ohja dit is aankomende weekend al..
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 20 days ago
Ik ga nog liever dood.wrote:Supremacy is dit weekend he. Dacht datje daar zo graag heen wilde.wrote:Ohja dit is aankomende weekend al..
Jij bent toch de grootste supremacy soldier. Ben jij niet 10+ keer geweest ofzo?wrote:Ik ga nog liever dood.wrote:Supremacy is dit weekend he. Dacht datje daar zo graag heen wilde.wrote:Ohja dit is aankomende weekend al..
Trouwens Noisecontrollers & Estatic sluiten wel af met Fuck the Noisecontrollers hoop ik?
Ik zet 'm op de USB maar ik beloof niks.
Tof dat je meeleest sowieso!wrote:Ik zet 'm op de USB maar ik beloof niks.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 20 days ago
Toen raw nog raw was ja. Als ik tegenwoordig fatsoenlijke raw wil horen ga ik wel naar een hardtechno event.wrote:Ohja dit is aankomende weekend al..
Supremacy is dit weekend he. Dacht datje daar zo graag heen wilde.
Ik ga nog liever dood.
Jij bent toch de grootste supremacy soldier. Ben jij niet 10+ keer geweest ofzo?
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 20 days ago
Sowieso moet de (raw)Hardstyle zich achter de oren krabben.
Hardtechno events met 10x de bezoekersaantallen die wel uitverkopen met een herkenbare sound welke verdacht veel lijkt op hoe rawhardstyle had kunnen wezen. Maar Gearbox heeft de scène verkloot met hun extreme nieuwe standaard en Phil is verantwoordelijk.
/rant.
Hardtechno events met 10x de bezoekersaantallen die wel uitverkopen met een herkenbare sound welke verdacht veel lijkt op hoe rawhardstyle had kunnen wezen. Maar Gearbox heeft de scène verkloot met hun extreme nieuwe standaard en Phil is verantwoordelijk.
/rant.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Wut? Ecstatic almighty? Of i dont get itwrote:Tof dat je meeleest sowieso!wrote:Ik zet 'm op de USB maar ik beloof niks.
Ik zit er ook totaal niet meer in maar huidige lineup is nog best prima toch?wrote:Toen raw nog raw was ja. Als ik tegenwoordig fatsoenlijke raw wil horen ga ik wel naar een hardtechno event.wrote:Ohja dit is aankomende weekend al..
Ik ga nog liever dood.
Jij bent toch de grootste supremacy soldier. Ben jij niet 10+ keer geweest ofzo?
Beetje offtopic trouwens, sorry.
En wat ze nu OG Raw noemen klinkt ook weer ouderwets lekker. 2025 heeft de RAW weer terug gevonden zoals die ooit bedacht was door de grondleggerswrote:Ik zit er ook totaal niet meer in maar huidige lineup is nog best prima toch?wrote:Toen raw nog raw was ja. Als ik tegenwoordig fatsoenlijke raw wil horen ga ik wel naar een hardtechno event.wrote:Ohja dit is aankomende weekend al..
Ik ga nog liever dood.
Beetje offtopic trouwens, sorry.