Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 22:10 
 
Hardtraxx Addict

Invictus: Breaking The Bars
21:00 - 04:00
De Pas, Heesch
Voorverkoop: €19,-



Line Up
21.00 – 22.00: Amperia
22.00 – 23.00: Stiek
23.00 – 00.00: Redixx
00.00 – 01.00: Bass Modulators
01.00 – 02.00: Adaro
02.00 – 03.00: Digital Punk
03.00 – 04.00: Radical Redemption

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 22:11 
 
Hardtraxx Addict

Nog mensen van hier die hier zijn? Ik ben te herkennen aan een Partyflock shirt en een camera :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 00:21 
 
Hardtraxxer

Ik ben hier aawezig ja. Heb er zin in !
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 16:30 
 
Hardtraxx Elite

Aanwezig.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten