Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 22:24 
 

INVICTUS - Breaking the bars

Invictus vindt plaats op zaterdag 23 maart 2013 van 21.00u tot 04.00u. Minimum leeftijd is zestien jaar.

Prijzen
Early bird: € 15,- (tot 11 Februari 2013)
Voorverkoop: € 19,-
Ticketverkoop begint op 4 Februari (19.00u) via http://www.invictusevent.nl/tickets/

Line-up
Adaro
Bass Modulators
Digital Punk
Redixx
Radical Redemption
Stiek
(DJ Contest winner)
Hosted by: MC Shizzler

Citaat:
Verkeerde tijd, verkeerde plaats, erin geluisd! De zware deur valt dicht en ineens bevind je jezelf achter de tralies van de zwaarst bewaakte bajes van het land: ‘de Pas’ te Heesch.. Wat een hel: bendeoorlogen, cipiers met knuppels die het cellenblok terroriseren, jezelf continu moeten bewijzen en altijd maar weer over je schouder moeten kijken.. Dit trek je niet veel langer, je moet hier weg!

Maandenlang is er aan het ontsnappingsplan gewerkt en op zaterdag 23 maart gaan we er voor! De leiders van de grootste bendes zullen voor één keer hun onderlinge haat opzij leggen en samen de opstand van honderden broeders leiden: Adaro, Bass Modulators, Radical Redemption, Digital Punk, Redixx, Stiek en MC Shizzler zullen voorop gaan, dus het belooft een harde strijd te worden! In het masterplan is nog één belangrijke positie niet ingevuld. Denk jij dat je deze belangrijke taak aan kan? Bewijs je dan in de talent contest. (Check de website voor info).

De ticketverkoop gaat van start op 4 februari om 19.00 op invictusevent.nl. De ticketprijs bedraagt €19,-, maar tot 11 februari zijn er Earlybird tickets verkrijgbaar voor €15,-. (Pas op: limiet van 200 Earlybird tickets, daarna alleen nog normale voorverkoop). Sluit je dus snel aan, want het is nu of nooit!

Het ontsnappingsplan zal stap voor stap onthuld worden op http://www.invictusevent.nl en de officiële INVICTUS social media kanalen. Volg ons daarom op twitter @invictusevent of like de INVICTUS facebookpagina om op de hoogte te blijven van de laatste acties en kans te maken op vrijkaarten voor het feest!


http://www.invictusevent.nl
http://www.facebook.com/Invictusevent
http://www.twitter.com/INVICTUSEVENT
http://partyflock.nl/party/240336:Invictus.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 22:29 
 
Hardtraxxer

Aanwezig ! dikke line-up ivm vorig jaar. Maar ook dat was toen een mooi avondje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 22:33 
 

hoihoudoe schreef:
Aanwezig ! dikke line-up ivm vorig jaar. Maar ook dat was toen een mooi avondje :D


Helemaal mee eens. Was eigenlijk van plan om naar Knock-out te gaan, maar toen ik de line-up daarvan zag begon ik al te twijfelen.
Met deze line-up och liever hierheen voor 1/3 van de prijs, vorige editie was erg gezellig!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten