Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 dec 2012 15:28 
 

https://partyflock.nl/party/231620:Intersection.html

23:00 - 23:45: Demanufacturer
23:45 - 00:30: Krauser
00:30 - 01:30: Greg D. & War is inevitable
01:30 - 02:15: Mental Wreckage/Warchetype
02:15 - 04:15: The Outside Agency
04:15 - 05:00: Deluge of Sound
05:00 - 06:00: Foxhound & Makebelieve

Iedereen moet hier komen dansen want hele leuke plaatjes en ook 2 uur lang toa en de baroeg is een leuke tent nou fijne dag nog en de financiele schade is maar 8 euro in de voorverkoop of 10 euro aan de deur.

Ik zie geen reden om niet te komen
Bericht Geplaatst op 17 dec 2012 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Ik zie geen reden om niet te komen


rotterdam is me te ver weg
Bericht Geplaatst op 17 dec 2012 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

delange schreef:
kaboem schreef:
Ik zie geen reden om niet te komen


rotterdam is me te ver weg


Line-up staat me niet aan
Bericht Geplaatst op 17 dec 2012 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
delange schreef:
kaboem schreef:
Ik zie geen reden om niet te komen


rotterdam is me te ver weg


Line-up staat me niet aan

De titel en openingspost is te kut
Bericht Geplaatst op 17 dec 2012 16:02 
 

Niet aan gedacht steffnov bedankt heb het aangepast :P.
Bericht Geplaatst op 17 dec 2012 16:03 
 

kaboem schreef:
Ik zie geen reden om niet te komen

Ik heb graag muziek op een feest.
Bericht Geplaatst op 17 dec 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker aanwezig als ik dan nog in Nederland ben.
Bericht Geplaatst op 21 dec 2012 09:51 
 
Hardtraxxer

Ben benieuwd naar Deluge Of
Sound, want die heb ik enkel nog ambient zien draaien. Verder TOA natuurlijk!
Keihard aanwezig!
Bericht Geplaatst op 19 jan 2013 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Enorm aanwezig trouwens.
Bericht Geplaatst op 19 jan 2013 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil
Bericht Geplaatst op 19 jan 2013 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Ik wil

Gaan dan. En neem je maat mee :$
Bericht Geplaatst op 19 jan 2013 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
STAN- schreef:
Ik wil

Gaan dan. En neem je maat mee :$


:lol:
Bericht Geplaatst op 21 jan 2013 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb dat filmpje meerdere keren bekeken (gelul over compressors xd) ze zijn helden in: muziek maken & filmpjes maken xd
Bericht Geplaatst op 23 jan 2013 13:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien kom ik ook wel een dansje wagen :D

EDIT: Aanwezig met Olijf, Lellebel en [k3T4][V.D.K.]T0mm3tj3UHHH
Bericht Geplaatst op 23 jan 2013 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Misschien kom ik ook wel een dansje wagen :D

:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 23 jan 2013 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha dat filmpje van TOA :lol:
Bericht Geplaatst op 24 jan 2013 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TOA :')
Bericht Geplaatst op 24 jan 2013 02:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
TOA :')

Je dagelijkse zoektocht heeft je naar dit topic geleid om te zeuren op TOA? :P
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Iedereen moet hier komen dansen want hele leuke plaatjes en ook 2 uur lang toa en de baroeg is een leuke tent nou fijne dag nog en de financiele schade is maar 8 euro in de voorverkoop of 10 euro aan de deur.


:worship: :lol:
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 15:56 
 

kaboem is niet meer dacht ik
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
kaboem is niet meer dacht ik

Dysphoria wel.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 15:58 
 

Wie?
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Wie?

Dysphoria.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:00 
 

Ik dacht Banaanslak
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Ik dacht Banaanslak

Aha.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten