Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:03 
 

Wie ben jij dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Wie ben jij dan?

Ik ben Mr Lellebel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:14 
 

Jij lijkt me wel een goeie jongen, Mr Lellebel.

Heb je eergisteren Kaboem nog gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Jij lijkt me wel een goeie jongen, Mr Lellebel.

Heb je eergisteren Kaboem nog gezien?

Dank je, ben ik ook.

En jazeker, ik heb met hem gedanst :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:36 
 

:love:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 17:41 
 

Afbeelding
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten