Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangezien er in de Hardtraxx groepsapp een aantal man naar Intents gaat en wel wil meeten (idee was tijdens B-Front), en er waarschijnlijk nog wel meer naar B-Front gaan:

18:45 rechtsvoor tijdens B-Front.

Herkenningspunten zijn Bloemkool en ik die staan te fanboyen in precies dezelfde B-Front shirtjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 17:46 
 

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwazig :thumbsup:
Geen idee waar ik aan te herkennen zal zijn, gezien de temperaturen iig niet aan mn shirt :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Aanwazig :thumbsup:
Geen idee waar ik aan te herkennen zal zijn, gezien de temperaturen iig niet aan mn shirt :x xd

O ja kut, ik zwaai wel gewoon met m'n shirt door de lucht of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja jezus ik ga niet lopen zoeken hoor. Je steekt maar gewoon weer die pennen in je oren Tom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tom steekt zn tattoo maar in de lucht
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht aanwezig, hopelijk krijg ik de rest van de groep een beetje mee die kant op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ja jezus ik ga niet lopen zoeken hoor. Je steekt maar gewoon weer die pennen in je oren Tom.

Heb ik in m'n rechteroor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Herkenningspunten zijn Bloemkool en ik die staan te fanboyen in precies dezelfde B-Front shirtjes.

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdens Audiotricz, oei
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bever schreef:
Fuzzylogic schreef:
Herkenningspunten zijn Bloemkool en ik die staan te fanboyen in precies dezelfde B-Front shirtjes.

:cry:

Ging jij nou wel of niet? Dan neem ik die van jou ook wel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 18:48 
 
Hardtraxx Elite

Misschien ben ik ook van de partij, mooi is een keer kennismaken met wat hardtraxxers. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 20:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zal misschien van een afstandje toekijken. :$
Zal even kijken of ik er ook bij zal gaan staan :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afhankelijk van de mensen waar ik mee ga kom ik misschien ook even buurten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Ik zal misschien van een afstandje toekijken. :$
Zal even kijken of ik er ook bij zal gaan staan :whistle:

Als je die kop van Tom ziet draai je je gegarandeerd 180 graden om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik sta waarschijnlijk toch al vooraan bij B-Front.
Misschien komt Zin ook wel even mee (hij is geband, maar leest nog wel mee, hoi Ferdie :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 21:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J oey schreef:
SAIN7 schreef:
Ik zal misschien van een afstandje toekijken. :$
Zal even kijken of ik er ook bij zal gaan staan :whistle:

Als je die kop van Tom ziet draai je je gegarandeerd 180 graden om.


Ik moet wel herkenningspunten hebben wil ik jullie vinden, denk ik :$
Iemand foto's van een aantal forumleden die meedoen aan de meeting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 22:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien aanwezig, even kijken hoe het morgen allemaal loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 22:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Ik zal misschien van een afstandje toekijken. :$



wrm
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook echt geen idee naar wie ik uit moet kijken, zou voor mij ook een eerste meeting worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 07:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Meeting 14:00 bij Authentic in de Boombox :cool:

Ben jij zondag ook aanwezig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weten jullie misschien wat ik van Noisecult kan verwachten om 20:00?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 11:17 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Weten jullie misschien wat ik van Noisecult kan verwachten om 20:00?


Feest! Met gezellig nieuw en af en toe een kneitertje oud
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke ik maakte me al zorgen dat ze ineens raw gingen draaien omdat ze wat later draaien :)
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten