Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zie het topic nu pas, volgende keer ben ik ook wel aanwezig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 18:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Helaas alleen Randy, Richard en Julian ontmoet aangezien hun de enige waren die om 18:45 op de afgesproken plek waren :P. Zelfs de organisator was er niet maar dat valt nog wel te begrijpen gezien de staat waarin hij verkeerde :lol:.

Ook echt puur toeval dat mijn groep er al stond dus vandaar dat ik er al als eerste stond. Zie opeens een jongen met B-Front shirt bij die paal zoekende om zich heen kijken. Oh ja, dacht ik, kwart voor 7 is hier zo'n meeting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdens de meeting was ik nog niet zo ver weg :P was er alleen pas om 19:00 uur omdat we de tijd vergeten waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 20:25 
 

Was gezellig boys (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Tijdens de meeting was ik nog niet zo ver weg :P was er alleen pas om 19:00 uur omdat we de tijd vergeten waren.

ik maar zoeken naar 2 dezelfde B-Front shirts, had Fuzzy hem uitgetrokken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Fuzzylogic schreef:
Tijdens de meeting was ik nog niet zo ver weg :P was er alleen pas om 19:00 uur omdat we de tijd vergeten waren.

ik maar zoeken naar 2 dezelfde B-Front shirts, had Fuzzy hem uitgetrokken xd


:lol: Dat was ook de bedoeling aangezien Tom nu het rawstylejongentje is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Julian en ik hadden ook al moeite met tom te vinden eerder die dag :P

MelvinFR schreef:
:lol: Dat was ook de bedoeling aangezien Tom nu het rawstylejongentje is.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 20:43 
 

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 22:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mensen die naar Defqon gaan?
Re-meeting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaterdag hiero
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele weekend, I'm in.

Maak er anders het algemene Hardtraxx meeting topic van oid. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 23:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Hele weekend, I'm in.

Maak er anders het algemene Hardtraxx meeting topic van oid. :P


Kan je beter 1 actief iemand pakken met alle huidige meeting topics of gewoon per meeting 1 topic aanmaken.
Of een heel subforum xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 23:29 
 

Uiteraard weer aanwezig
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten