Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Dit jaar maar weer eens een weekend proberen, heel benieuwd naar de invulling dit jaar. Hopelijk eindelijk nieuwe hosts van de hardcore stage.


Reken er maar niet op intents... Die zijn wat mij betreft nog erger dan Art of Dance qua stage hostings en line-ups :x Alleen de euforische namen verschillen nog wel eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destructive Tendencies hosting zou wel erg gaaf zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Destructive Tendencies hosting zou wel erg gaaf zijn


Of Partysjeezer. Radical voor de indoor hosting en we zijn los :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spitnoise hosting en we zijn vertrokken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 19:18 
 
Hardtraxx Newbie

Dit jaar de eerste keer Intents. Iemand een indicatie hoe snel de presale tickets verkopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gok eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 19:46 
 
Hardtraxx Newbie

Mokersnel
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 19:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mag toch hopen dat ze dit jaar een keer een Noisecontrollers/Wildstylez/Headhunterz boeken.
Maar aangezien ze elk jaar meer en hardere artiesten boeken zie ik het somber in.

En een klein beetje hopen op een Phuture Noize anthem. Zelde op de main van Intents zo'n goede sfeer gezien als de afgelopen twee jaar tijdens zijn setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 20:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als die euforische stage maar weer terugkomt in 2020. Godver prachtig mooie dag daar beleefd dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 21:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaterdag tickets in de pocket. VIP Vorig jaar heel goed bevallen dus dat doen we dit jaar weer.

Hoop inderdaad op een euforische stage, hopelijk wat prominenter aanwezig met degelijke aankleding en goed geluid. Verder mogen er wat andere mainstage artiesten geboekt worden buiten de gebruikelijke Dirty Workz namen.
Ben het er ook volkomen mee eens dat de hostings dit jaar ook wel eens anders mogen.

Aan de andere kant heb ik toch gewoon weer tickets gekocht, en zal ik ook aanwezig zijn als al het bovenstaande niet uitkomt. Er gaan gewoon teveel bekenden en het is tot nu toe elke keer dat ik geweest ben zo gezellig dat ik er toch wel weer sta het jaar er op :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 21:55 
 
Hardtraxx Addict

Jesmer02 schreef:
Dit jaar de eerste keer Intents. Iemand een indicatie hoe snel de presale tickets verkopen?

Half uurtje ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 09:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Spitnoise hosting en we zijn vertrokken


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jesmer02 schreef:
Mokersnel

echt wahed snel ja

mitch0162 schreef:
Indy schreef:
Spitnoise hosting en we zijn vertrokken


:lol:

Maar echt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 13:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Als die euforische stage maar weer terugkomt in 2020. Godver prachtig mooie dag daar beleefd dit jaar.


:worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De indoor main gehost door Act of Rage & Rejecta! :thumbup:

Dit is prima nieuws om mee te beginnen, gaat misschien de eerste keer worden dat ik hier een aantal setjes te vinden ben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 17:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 17:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rejecta & Act of Rage als stage host is een stap in de goede richting! Kunnen wel een aantal mooie b2b setjes verwachten dan!

Hoop wel dat Intents niet meegaat in de hype om zoveel mogelijk Gearbox artiesten een plek te geven op de line-up, zoals dit wel het geval is op de zaterdag van Rebirth 2020. Dit zal dan natuurlijk vooral gaan om de Fanaticz. Ik zie daar liever opkomende artiesten staan van Rough Recruits, Spoontech en namen als Aversion, Invector, Udex, Element, Kruelty etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 17:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat kan of heel vet of heel kut worden! Ligt echt aan welke namen er geprogrammeerd gaan worden! Zeker benieuwd naar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of Radical nou die hosting doet of AoR, maakt dat zoveel verschil? Die indoor zal dus wel weer 50% MiM worden en dan vis je toch alsnog in dezelfde vijver?

edit: ik geloof overigens niet dat ik de laatste jaren bij die indoor main ben geweest. Dat komt logischerwijs door die hosting. Zal komende editie niet veel anders worden, denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Dat kan of heel vet of heel kut worden!

Niet zo zwart-wit denken!

Het kan heus ook wel een klein beetje kut worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Of Radical nou die hosting doet of AoR, maakt dat zoveel verschil? Die indoor zal dus wel weer 50% MiM worden en dan vis je toch alsnog in dezelfde vijver?


Ja dat moeten we dus niet hebben! Kleine hoop dat ze misschien eens anders durven te programmeren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up eventjes afwachten hiervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Of Radical nou die hosting doet of AoR, maakt dat zoveel verschil? Die indoor zal dus wel weer 50% MiM worden en dan vis je toch alsnog in dezelfde vijver?

Nu in combinatie met Rejecta verwacht ik ook wel veel Roughstate namen. Daarnaast draaien de hosts van de indoor main veel b2b met andere dj's, dus de host(s) zie je tijdens de dag vaak wel een stuk of vier/vijf keer terug. Dus op zich zit er wel een verschil in vijf keer RR samen met een andere dj versus één keer RR samen met AoR.

Ik skip Intents dit jaar overigens weer. 2017 was mijn derde (en laatste) keer, maar merkte dat laatste jaar toch wel dat het niet echt mijn festival is ofzo. Hoewel het weer en de line-up altijd wel goed zijn. Ik vind het terrein veel te klein voor het aantal bezoekers, gekke opzet en daardoor heel veel loopvolk, veel jonge kinders. De preparty was elke editie het hoogtepunt van het weekend, dus beetje zonde.

Zou wel alleen de zondag willen gaan, maar het is niet bepaald om de hoek, dusja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen editie was het toch B-Front & E-Force hosting? Dan vind ik dit minder, zeker met die piepkicks in die video bij het Act of Rage gedeelte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toffe combi voor de hosting, kan erg leuk worden! :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten