fiets! 
hier wordt het of bobben, of met de bus, en dan deze: http://www.thepartyexpress.nl/signup-easy.php?tid=140
naar me kamer @ breda
Juistwrote:tent neerpleuren ergens
jij wil overal wel heen, want je zegt het echt over elk feestwrote:Jammer dat het uitverkocht is hier wou ik wel heen..mja miss dat straks hier nog kaartjes tekoop zijn
mooi tochwrote:jij wil overal wel heen, want je zegt het echt over elk feestwrote:Jammer dat het uitverkocht is hier wou ik wel heen..mja miss dat straks hier nog kaartjes tekoop zijn
haha indd.wrote:Alleen uiteindelijk is ie volgens mij nergens te vinden (no offence hoor).
haha jwel hoor eigenlijk elk feest waar ik zeg dat ik heen ga ben ik ook op Loudness na maar daar heb ik reden van verteldwrote:haha indd.wrote:Alleen uiteindelijk is ie volgens mij nergens te vinden (no offence hoor).daar doelde ik ook op
Bij mij is het zelfs Intents die week erna Harmony of Hardcore die dag daarna is 7th Sunday en dan weekje rustwrote:Gaat voor mij misschien toch niet door ook al heb ik mn kaartjeWeekje erna is Solstice en de week daarna Defqon-1 en om nou 3 weken op rij te feesten vind ik wat te veel van het goede. Solstice en Defqon zijn ook al beide meerdere dagen voor mij..
Solstice is voor mij een feestje wat ik niet moet missen! Weekend lang de hippy uithangenwrote:Bij mij is het zelfs Intents die week erna Harmony of Hardcore die dag daarna is 7th Sunday en dan weekje rusten dan Defqon.
Intents is gewoon een feest wat je niet moet missen
Netjes man!!wrote:Sta op de gastenlijst door de HT winactie
Nu nog vervoer regelen, kon eerst al niks regelen
Nu je het zegt, heb ook niks nikswrote:Ik kreeg normaal een poster opgestuurd van de organisatie, maar ik had niets gekregen dus ben er achter aan gegaan. Blijkbaar is hij niet bezorgd door de fout van de postbode..
Hoe werkt het trouwens met dat je op de gastenlijst staatwrote:Sta op de gastenlijst door de HT winactie
Nu nog vervoer regelen, kon eerst al niks regelen
FF snel mailtje gestuurd:wrote:nee. ik ook nog niet.
Geen poster dusBeste Patrick,
De posters zijn 1,5 week geleden allemaal verzonden. Als je er geen ontvangen hebt, moet er iets mis zijn gegaan bij de post.
Met vriendelijke groet,
...