Gewoon UITVERKOCHT
ekt?wrote:Gewoon UITVERKOCHT
Decibel?wrote:Dit wordt denk ik gewoon weer het vetste feest van het jaar
Ook al ben ik wat minder van de house dan hardstyle/hardcore, dan nog is dit ook helemaal geen verkeerde line-up moet ik zeggen..!Line-up Intents Festival – Day 2
House-arts Mainstage: Mysterious Magic
Vato Gonzalez & MC Tjen
Hardwell
The Flexican & MC Sef
Shermanology
Bassjackers
Emas
La Fuente
NouveauBeats & Vince le Fin
Jordy Lishious vs. JoeySuki
Hosted by Mitch Crown, Mc Bizzey & Mc Apster
Live music by: Costar on Sax
Inside-out – Classics: Magical Insanity
70’s & 80’s deejay
It all started in the 90’s
nee sorry decibel was vorig jaar naar mij mening minder dan intents maar nog steeds tiefus gruwelijkwrote:Decibel?wrote:Dit wordt denk ik gewoon weer het vetste feest van het jaar
nee sorry decibel was vorig jaar naar mij mening minder dan intents maar nog steeds tiefus gruwelijkwrote:wrote:Decibel?wrote:Dit wordt denk ik gewoon weer het vetste feest van het jaar
zeker wel dikke namen!! miss als het weer meezit dat ik de zondag ook daar te vinden ben!!wrote:Ook al ben ik wat minder van de house dan hardstyle/hardcore, dan nog is dit ook helemaal geen verkeerde line-up moet ik zeggen..!Line-up Intents Festival – Day 2
House-arts Mainstage: Mysterious Magic
Hardwell
The Flexican & MC Sef
Shermanology
Bassjackers
(La Fuente)
Hosted by Mitch Crown, Mc Bizzey & Mc Apster
Live music by: Costar on Sax
Inside-out – Classics: Magical Insanity
70’s & 80’s deejay
It all started in the 90’s
Uh.. Q-Basewrote:Decibel?wrote:Dit wordt denk ik gewoon weer het vetste feest van het jaar
Ja gast daar kunnen wij dus niet heenwrote:Uh.. Q-Basewrote:Decibel?wrote:Dit wordt denk ik gewoon weer het vetste feest van het jaar..?
Sfeer is niet te vergelijkenwrote:Decibel?wrote:Dit wordt denk ik gewoon weer het vetste feest van het jaar
Ja, vorig jaar was wel onvergetelijkwrote:Sfeer is niet te vergelijkenwrote:Decibel?wrote:Dit wordt denk ik gewoon weer het vetste feest van het jaar
wrote:Uh.. Intents !!!wrote:Decibel?wrote:Dit wordt denk ik gewoon weer het vetste feest van het jaar