lol,die stond er nog niet toen ik m wilde plaatsen, en kreeg er ook geen melding van tussendoor..
sorry!
sorry!
kan gebeurenwrote:lol,die stond er nog niet toen ik m wilde plaatsen, en kreeg er ook geen melding van tussendoor..
sorry!
yep, in de scantraxx tent was de house en in dat kleine tentje achter (outrageous) daar was back to the 90's...wrote:Alleen in de tenten, dus?
bij die back to the 90's tent heeft t verschillende keren goed vol gestaan tussen 6 en 9 hoor, paar keer moesten mensen buiten staan omdat t binnen vol was.wrote:yep, in de scantraxx tent was de house en in dat kleine tentje achter (outrageous) daar was back to the 90's...wrote:Alleen in de tenten, dus?
Alleen de tent stond zondag echt half vol en bij de back to the 90's tent stond echt geen kip
oh ja dat heb ik dan niet meegekregen, ik stond achter de bar in de house tentwrote:bij die back to the 90's tent heeft t verschillende keren goed vol gestaan tussen 6 en 9 hoor, paar keer moesten mensen buiten staan omdat t binnen vol was.wrote:yep, in de scantraxx tent was de house en in dat kleine tentje achter (outrageous) daar was back to the 90's...wrote:Alleen in de tenten, dus?
Alleen de tent stond zondag echt half vol en bij de back to the 90's tent stond echt geen kip
jups op hyves is allemaal van mijwrote:Swooshie, ik heb net op je hyves filmpjes gezien van Intents,die zijn van jou zelf neem ik aan?
ik heb de hele dag maximaal 3meter ofzo van jullie afgestaan dan namelijk
stond jij bij vik dan?wrote:volgende keer toch maar s beter opletten dan haha
Vik, help maar mee onthouden dat ik dat doe voortaan!
groot deel van de middag stond ik wel ergens bij hem in de buurt ja,wrote:stond jij bij vik dan?wrote:volgende keer toch maar s beter opletten dan haha
Vik, help maar mee onthouden dat ik dat doe voortaan!
die heeft op gegeven moment ook nog bij ons gestaan![]()
Als je van Unexist afkomt is dit toch wel even iets anders.wrote:Hmm zat hem te kijken, dacht eerst 'hmm toch wel beetje jammer dat ik toen al weg was'... Alleen nou op het einde kwam natuurlijk Broken dus volgens mij had ik toch goede keus gemaakt
hoort er allemaal bij om je festival te promoten..wrote:toch wel erg vet dat de Kloontjes zoveel filmpjes blijven verspreiden rondom Intents
Intents blijft me toch wel erg goed bij daardoor!
als ze deze kwaliteit blijven behouden mag dat van mij welwrote:Denk dat Intents volgend jaar alleen nog maar verder wil dan ze nu al zijn, en dat kan ook heel makkelijk gaan lukken zo!
Haha, ja ik zag het ook idd. Jammer dat er maar 1 seconde op staat, die gast heeft me een halve minuut staan filmen haha.
als ze willen groeien moeten ze grotere locatie zoeken... voetbalveld kan echt nietwrote:Ja snap ik, maar Intents doet er dit jaar ERG veel aan vergeleken met voorgaande jaren, en ik vind ook meer dan andere organisaties/feesten op dit moment doen..
Denk dat Intents volgend jaar alleen nog maar verder wil dan ze nu al zijn, en dat kan ook heel makkelijk gaan lukken zo!
moest jij eens weten hoeveel gras er nog achter de hardcore tent ligtwrote:als ze willen groeien moeten ze grotere locatie zoeken... voetbalveld kan echt nietwrote:Ja snap ik, maar Intents doet er dit jaar ERG veel aan vergeleken met voorgaande jaren, en ik vind ook meer dan andere organisaties/feesten op dit moment doen..
Denk dat Intents volgend jaar alleen nog maar verder wil dan ze nu al zijn, en dat kan ook heel makkelijk gaan lukken zo!