Precieswrote:Aftermovie ziet er dik uit! Hopelijk nemen de nog komende festivals daar een voorbeeld aan.
Kippenvel ervan
Precieswrote:Aftermovie ziet er dik uit! Hopelijk nemen de nog komende festivals daar een voorbeeld aan.

Zeker wetenwrote:best aardige aftermovie
en zo zien we ze graag:
netjes gespotwrote:Haha zelf & Nando, Thom en Kasper gespot @ 3.15 rechtsonderin
G1LL had ik ook nog ergens gezien
Naast mij, voor thom volgens mijwrote:netjes gespotik zie alleen nando niet P
ja volgens mij welwrote:Naast mij, voor thom volgens mijwrote:netjes gespotik zie alleen nando niet P
En is dat niet Vik met die witte bril?
kloptwrote:Naast mij, voor thom volgens mijwrote:netjes gespotik zie alleen nando niet P
En is dat niet Vik met die witte bril?
wrote:best aardige aftermovie
en zo zien we ze graag:
Paar? Er was er geen 1 meer veilig geweestwrote:Dan waren er daar een paar meiden verkracht
onderaan op het ticket staat:wrote:Paar? Er was er geen 1 meer veilig geweestwrote:Dan waren er daar een paar meiden verkracht
alle hardcore op de main sowieso:wrote:Vette aftermovie, alleen jammer van Broken bij laatste stuk van aftermovie
Sitdowns zijn epic man!wrote:Een zeer geslaagde after movie, ze hebben mooi de Sit Down -> en waarna iedereen opsprong wel 10x gepakt. Alleen dan vanuit een andere hoek. Ziet er dus super uit, maar zo erg ging het echt NIET los gewoon.
Ja je kan zeggen wat je wil, maar het ziet er wel dik uit op een Aftermovie dat iedereen tegelijk opspringt en los gaat. Maar op het feest zelf vond ik er geen ruk aan, vooral omdat het gewoon 3x gebeurdewrote:Sitdowns zijn epic man!wrote:Een zeer geslaagde after movie, ze hebben mooi de Sit Down -> en waarna iedereen opsprong wel 10x gepakt. Alleen dan vanuit een andere hoek. Ziet er dus super uit, maar zo erg ging het echt NIET los gewoon.
kijk eens boven je berichtwrote:weet niet of hij hier gewenst is, maar dit is de aftermovie van dag2![]()
filmpje