Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag 15 maart 2014
22:00 - 04:00(of 05:00)
P60
Amstelveen


Line-up:
Digital Punk
Rough Nation
Unishock
Suspicious Mind
Contest winnaar (voor meer info check: http://www.djcontests.nl/infectious-dj-contest/)

Prijzen
Voorverkoop: € 12,50 ,-
Deurverkoop: € 16 ,-

16+

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na succesvolle edities met Ran-D en Adaro heeft Infectious bewezen een duurzaam Hardstyle concept te zijn. Op 15 maart een naam die wederom de kwaliteit waarborgt: Digital Punk. Verwacht dan ook een stevige avond waar de hardste tracks van het moment de revue zullen passeren.

Zijn talent, het harde werken en zijn liefde voor de muziek hebben de laatste jaren zijn vruchten afgeworpen. Met zijn energieke en rauwe sets reist Rene de Bruijn, beter bekend als Digital Punk, de hele wereld over. Nummers zoals ‘Rebel to the Grave’, ‘Purify’, en ‘Rock The Party’ vergaarde hem internationale bekendheid. Dit resulteerde in optredens op feesten als Defqon, 1, Decibel, Emporium en op nu dus Infectious. Inmiddels dus een gevestigde naam in de Hardstyle scene. Tegenwoordig brengt hij ook de nieuwste releases van collega-producers ter gehore in zijn maandelijkse podcast ‘Unleashed’. Ongetwijfeld komen veel van die nummers op 15 maart langs op het Hardstyle evenement van regio Amstelland!

Net zoals bij de afgelopen 2 edities zijn Unishock en Rough Nation weer van de partij om de rest van de avond in te vullen met de nieuwste en hardste beats van dit moment.

Wil jij ook in de line-up van deze editie staan als DJ? Zorg dan dat je meedoet aan onze contest! Meer info vind je hier: http://www.djcontests.nl/infectious-dj-contest/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 19:17 
 
Hardtraxx Veteran

18+ stond op de site. Iig ook in de email van P60.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 19:17 
 
Hardtraxxer

Als er geen Hardcore is ben ik deze keer afwezig, vorige keren was ik wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 19:19 
 
Hardtraxx Veteran

KWAAIE-MAX schreef:
Als er geen Hardcore is ben ik deze keer afwezig, vorige keren was ik wel aanwezig.


Volgens mij sloot Rough Nation 2x af geen idee of door hun hardcore is gedraaid? Aangezien het een hardstyle act is. Miss kan Bram ons vertellen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 19:21 
 
Hardtraxxer

Lenny schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Als er geen Hardcore is ben ik deze keer afwezig, vorige keren was ik wel aanwezig.


Volgens mij sloot Rough Nation 2x af geen idee of door hun hardcore is gedraaid? Aangezien het een hardstyle act is. Miss kan Bram ons vertellen :$


Nee, 1 hardcore track aan het einde van de set, maar daar kom ik niet voor. Alleen omdat iedereen uit mijn dorp die liefhebber is gaat, ga ik eigenlijk ook. Maar hardstyle vind ik niet 'hard'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

Dorp? Welk dorp :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 19:23 
 
Hardtraxxer

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

Dan moet je denk ik Robert wel kennen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 19:30 
 
Hardtraxxer

Robert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ten Brink, die ene met die krullen weet je wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
18+ stond op de site. Iig ook in de email van P60.

Foutje van PF, het is 16+ iig :)

KWAAIE-MAX schreef:
Als er geen Hardcore is ben ik deze keer afwezig, vorige keren was ik wel aanwezig.

Vorige editie draaide we niet als laatst en hadden we Dr Rude die een met een uurtje hc afsloot. (wel alle hitjes, but still)

Deze editie geen vol uur hardcore als afsluiting, maar wel meer dan 1 track :P Gewoon komen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 20:53 
 
Hardtraxx Elite

Zin in!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

#optie voor mij. Woon zo dichtbij maar ga niet eenmans :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 23:02 
 
Hardtraxxer

Lenny schreef:
#optie voor mij. Woon zo dichtbij maar ga niet eenmans :P


gewoon veel vrienden meenemen! wordt een leuke editie dit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijd voor de tijdtafel!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

SvonD schreef:
Lenny schreef:
#optie voor mij. Woon zo dichtbij maar ga niet eenmans :P


gewoon veel vrienden meenemen! wordt een leuke editie dit :thumbup:


Mijn vrienden zijn heel erg saai... Die gaan liever een hele avond op een stoel zitten met bier en hun telefoon.

Ben btw wel aanwezig, heb kaartje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 21:19 
 
Hardtraxxer

toch niet aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Ben btw wel aanwezig, heb kaartje.

Goede zaak :thumbup: Tot dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 18:38 
 
Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
Lenny schreef:
Ben btw wel aanwezig, heb kaartje.

Goede zaak :thumbup: Tot dan


Zeker weten! Blijf nu wel tot het eind als ik geen last heb :$

Ben overigens altijd te herkennen aan mijn rode haren. Gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima ik ben te herkennen aan mn headphone ^^ . Gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik aan me swag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Ik aan me swag.


M'n of mijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 18:53 
 
Hardtraxx Elite

Super veel zin in !! Iedereen hier hopelijk wel al om 10 uur binnen ? ^^
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten