Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Mr Lellebel schreef:
Ik aan me swag.


M'n of mijn.

Pardon, je hebt gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 05:27 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk feestje. Alleen wel een kinderfeestje met een hoog 'hoepi hak' gehalte...
Kleine meisjes die je na gaan doen etc... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Leuk feestje. Alleen wel een kinderfeestje met een hoog 'hoepi hak' gehalte...
Kleine meisjes die je na gaan doen etc... :P

Ben deze editie niet geweest, maar viel me vorige edities ook op inderdaad. Als ze je na gaan doen om het zelf ook te leren, dan is er natuurlijk niets mis mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 16:02 
 
Hardtraxx Elite

Super avond gehad!! :thumbsup:

01. Tuneboy - Housenation (Dj Isaac Remix)
02. Seizure - Beat You Back
03. Dark Oscillators - Nobody Is Perfect (Original Threesome Mix)
04. Dutch Master - Floorspin
05. Bass Modulators - Nrgizer
06. Tuneboy - Hear This
07. Noisecontrollers - Shreek
08. Bazzleggerz - Heads Will Be Bootlegged
09. Tatact - Seiv Mai Nait
10. Cellrock - Why Can't We See
11. Abyss & Judge - Rapture
12. Josh & Wesz - Like Thiz
13. Zatox & Activator - Don't Let It Go
14. Alphaverb Ft. Run-A - Just A Little Noise
15. Wild Motherfuckers - Cocaine Fothermucker (Jack Of Sound Mashup)
16. Headhunterz - The Saifam Mashup
17. Geck-o - Another Way
18. Thilo & Evanti - Because We Can (Geck-o Remix)
19. The Prophet vs Duro - MF Cocaine Bizznizz (Zenda Mash-Up)
20. Dark Oscillators - Stereophobia (TNT Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 16:38 
 
Hardtraxx Veteran

Hunt schreef:
Lenny schreef:
Leuk feestje. Alleen wel een kinderfeestje met een hoog 'hoepi hak' gehalte...
Kleine meisjes die je na gaan doen etc... :P

Ben deze editie niet geweest, maar viel me vorige edities ook op inderdaad. Als ze je na gaan doen om het zelf ook te leren, dan is er natuurlijk niets mis mee :D


Nee, niet zo na doen. Lachen en tegen je aan beuken etc. Kut volk. Was ook amper sfeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

Dylan-E schreef:
Super avond gehad!! :thumbsup:

01. Tuneboy - Housenation (Dj Isaac Remix)
02. Seizure - Beat You Back
03. Dark Oscillators - Nobody Is Perfect (Original Threesome Mix)
04. Dutch Master - Floorspin
05. Bass Modulators - Nrgizer
06. Tuneboy - Hear This
07. Noisecontrollers - Shreek
08. Bazzleggerz - Heads Will Be Bootlegged
09. Tatact - Seiv Mai Nait
10. Cellrock - Why Can't We See
11. Abyss & Judge - Rapture
12. Josh & Wesz - Like Thiz
13. Zatox & Activator - Don't Let It Go
14. Alphaverb Ft. Run-A - Just A Little Noise
15. Wild Motherfuckers - Cocaine Fothermucker (Jack Of Sound Mashup)
16. Headhunterz - The Saifam Mashup
17. Geck-o - Another Way
18. Thilo & Evanti - Because We Can (Geck-o Remix)
19. The Prophet vs Duro - MF Cocaine Bizznizz (Zenda Mash-Up)
20. Dark Oscillators - Stereophobia (TNT Remix)


Jammer dat er nog weinig volk was toen je draaide.... Ik was rond 22:30 binnen dus heb nog 30 min meegemaakt. Heb nog een foto gemaakt, dat je met Bram staat. Had je de rest v/d avond niet gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja pff wat een jong volk zeg. Ik durf er geld op in te leggen dat ik een paar 10 jarige rond zag struinen daar. Ik hoop dat jullie het, afgezien daarvan, toch naar jullie zin hebben gehad :) Ik vond 't iig weer leuk om te mogen draaien en ben blij met de contestkeuze :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onze set:

1 Suspicious Mind & Rough Nation - Infectious
2 Donkey Rollers - The Million Gods
3 Alphaverb and Intractable One - Destination Nowhere (French Edit)
4 Catatonic Overload - Futile (Rough Nation Cut)
5 Prickly Souls - Screech Machine (DJ Tool)
6 Noisecontrollers - Night After Night
7 Digital Punk - The Chosen Path
8 Alphaverb & Intractable One - Scary Voices
9 The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed
10 High Voltage - Bombs Away
11 DJ Nightkiller - Skwert (Original Late Night Mix)
12 ST - Popped and Locked (Vaz & Del Rmx)
13 Degos & Re-Done - This Mind
14 Antonio & Cristiano - Ragga Jump (Klos' Loud Edit)
15 Delete - Eden (Deetox Remix)
16 Zany meets the Beholder - Annihilating
17 Sasha F - New System (Original Mix)
18 Radical Redemption & Chain Reaction - Rulers
19 Art of Fighters - Fuck You!
20 Phuture Noize & Atmozfears - Onverwachts Sloopgeweld (Sourcerz Mash-Up)
21 Donkey Rollers - Sound of the Beast (Klos Edit)
22 The Machine - Within Each Of Us (cut)
23 Chris One - Killshot
24 B-Front and Frontliner - Magic
25 Phrantic - Edge Of Extinction
26 Vazard - Musicbox (cut)
27 Angerfist - From the Blackness
28 Radical Redemption - Brutal 3.0 (mid)
29 DJ Thera Vs Geck-O - Do the Happy Face
30 Matt Restless - And It Goes (remaster edit)
31 Alien T - The Baddest Madness
32 Unexist - Attack (Mad Dog Remix)
33 Delta 9 - Shooting Rampage
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 16:22 
 
Hardtraxx Elite

Wat ging dat heerlijk zeg!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 17:28 
 
Hardtraxx Elite

b-ram schreef:
20 Phuture Noize & Atmozfears - Onverwachts Sloopgeweld (Sourcerz Mash-Up)

Thanks baas :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

Weet iemand nog de 2de track van DP? Hij opende met Cats, Jerks & Breaks. Maar die plaat daarna was lekker alleen weet de naam niet :$ :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Weet iemand nog de 2de track van DP? Hij opende met Cats, Jerks & Breaks. Maar die plaat daarna was lekker alleen weet de naam niet :$ :$ :$

Volgens mij is dat die Max Enforcer track, The Journey heet hij geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Lenny schreef:
Weet iemand nog de 2de track van DP? Hij opende met Cats, Jerks & Breaks. Maar die plaat daarna was lekker alleen weet de naam niet :$ :$ :$

Volgens mij is dat die Max Enforcer track, The Journey heet hij geloof ik.


Ja dat is 'm :D <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Mr Lellebel schreef:
Lenny schreef:
Weet iemand nog de 2de track van DP? Hij opende met Cats, Jerks & Breaks. Maar die plaat daarna was lekker alleen weet de naam niet :$ :$ :$

Volgens mij is dat die Max Enforcer track, The Journey heet hij geloof ik.


Ja dat is 'm :D <3

Klonk inderdaad echt heeeel dik :D
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten