Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Infectious

Datum:Zaterdag 8 juni 2013
Aanvang: 22:00 - 05:00
Locatie: P60, Amstelveen

Line up:
Adaro
Dr. Rude
Hardstyle Defenders
Unishock
Rough Nation

Ticket vvk: € 12,50
Ticket deur:€ 15,00
Voorverkoop is reeds van start gegaan

Minimumleeftijd:
16
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 14:55 
 
Hardtraxxer

Dit word een mooi feestje!

Beter gewoon komen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
For all you dirty bastards out there who wanna rock this monday night the right way: We've made a little mix for ya! It's a sweet promotional mix for the amazing Infectious party the 8th of june in Amstelveen Club P60 8)

Be sure to check this mada out and don't hesitate to come to this sick new event within two weeks!

With love,

The one and only Rough Nation

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ben aanwezig op dit mooie partijtje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoooo, Adaro in de P60 xd
Mooi geluid daar, tenminste, met r_AW en Wormhole... Lekker klein, intiem... gezellig.
Kan er alleen niet heen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 10:43 
 
Hardtraxxer

AAANWEZIG!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 12:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben ook aanwezig, ben benieuwd naar de P60.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moeilijk veel zin ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 14:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wij kunnen er jammer genoeg ook niet bij zijn Brammie, wel veel plezier gewenst! Maak ff wat indruk op Thijs, met je skills dan hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wij kunnen er jammer genoeg ook niet bij zijn Brammie, wel veel plezier gewenst! Maak ff wat indruk op Thijs, met je skills dan hè.

Godverdomme man, lapzwans :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wij kunnen er jammer genoeg ook niet bij zijn Brammie, wel veel plezier gewenst! Maak ff wat indruk op Thijs, met je skills dan hè.

mafaka! Wat ga je doen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer, niemand die met me mee wil... Kan het fietsen, eigen hometown :/

De MC is trouwens MC Blixstar bekend van het nummer "Alles Positief" met Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Jammer, niemand die met me mee wil... Kan het fietsen, eigen hometown :/

De MC is trouwens MC Blixstar bekend van het nummer "Alles Positief" met Frontliner.

Gewoon gaan joh, je krijgt nog een biertje van me :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 09:18 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Lenny schreef:
Jammer, niemand die met me mee wil... Kan het fietsen, eigen hometown :/

De MC is trouwens MC Blixstar bekend van het nummer "Alles Positief" met Frontliner.

Gewoon gaan joh, je krijgt nog een biertje van me :D


Ik heb ook voetbaltoernooi die dag... Miss dus nog ff last minut gaan :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 09:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja verjaardag van iemand van de Haagse bende man, ga de dag erop wel ff naar Deetox jij ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Miss dus nog ff last minut gaan :p

We zullen 't beste voor het laatste bewaren ;)

TiMOTHYb schreef:
Ja verjaardag van iemand van de Haagse bende man, ga de dag erop wel ff naar Deetox jij ook?

Nog even aankijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

Even wat dagjesmensen overhalen :p

En duurt wss tot 04:00 het feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 18:53 
 
Hardtraxx Veteran

Kaartje is binnen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Kaartje is binnen :thumbup:

Nice :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beukennnnn :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Beukennnnn :bomb:

Zagen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat ik net pas zie dat dit feestje vanavond is, iedereen die evt mee zou kunnen moeten morgen werken dus gaat hem niet worden in m'n eentje. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

Te herkennen aan m'n 'Rolling Stones' shirt, die lip die ook The Prophet gebruikt voor R3tro. En natuurlijk m'n mooie haren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 19:54 
 
Hardtraxx Newbie

Onwijs veel zin in !!!
Hierbij ook de timetable voor vanavond:

22.00 - 23.00 Hardstyle Defenders
23.00 - 00.00 Unishock
00.00 - 01.30 Dr. Rude
01.30 - 03.00 Dj Adaro
03.00 - Sluit Rough Nation

Hou Hardtraxx al een tijdje in de gaten maar vond het toch tijd om een keer een account aan te maken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rough Nation draaide gisteren aan het begin van hun set een mash up van oude platen. Dacht eerst dat Dikke Vet Basplaat werd ingezet, maar deze bleek nog iets dikker te zijn. Weet iemand welke dit was? Hij ging erg lekker namelijk!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten