Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hunt schreef:
Rough Nation draaide gisteren aan het begin van hun set een mash up van oude platen. Dacht eerst dat Dikke Vet Basplaat werd ingezet, maar deze bleek nog iets dikker te zijn. Weet iemand welke dit was? Hij ging erg lekker namelijk!

Dat was Klos - Fusion Mega Mash (Rough Nation Edit) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 16:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker geluid hier zeg! Super chill :D Heerlijk setje van Rough Nation meegemaakt met als hoogtepunt, the Machine - Renaissance... _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniale avond gehad daar in de P60 :D

Onze tracklist:
0 Rough Nation 300 Intro
1 B-Freqz - Delusion
2 Rough Nation - E-Force Mash-up
3 Exit Mind & Zirkum - The Shadow
4 Klos - Fusion Mega Mash (Ruige Naties Knip)
5 Mic-E - Age Of Freedom (Dj Thera 2011 RN Cut)
6 DJ Thera - Live Hard Now (Ground Zero Anthem 2011)
7 Sourcerz - B-Front Mash Up
8 DJ Thera - The Test 2.0 (Crypsis Remix)
9 The Machine - Renaissance
10 The R3bels - Pattern 2
11 The Stunned Guys - Thrillseeka (Cut)
12 Spy-Kore - Pupils (Rough Nation Cut)
13 Delete - Hardstyle Producer/DJ- Eden
14 Chain Reaction - The Record Breaking ( Jason Payne Vindt Dat Het Harder Kan Edit)
15 Zany & DV8 - Wilde Gullie Bas
16 Catatonic Overload - Futile (Rough Nation Cut)
17 Rough Nation - Black Magic/Soundwaves Mash Up
18 Catatonic Overload - Overtime
19 Dj Thera & Delete - Welcome
20 Vazard - Misbegotten
21 Tommyknocker - Demolition (Evil Activities & Lenny Dee Remix)

(voor de set wordt je vriendelijk doorverzocht naar: hardstyle/rough-nation-infectious-08-06-13-t36570.html )
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er goed uit :D
Wil jullie ook wel is live zien :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat vet. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaja, dit was bizar bizar vet :D Jammer alleen dat jullie iets eerder moesten stoppen en vond zelf jammer van Pattern 2 en The Record Breaking :P maar verder andermaal een bizar vet setje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Jezus wat vet. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We moeten de mensen die verder niet veel met het "echte" werk hebben ook tevreden proberen te houden he ;) Dusja zo af en toe een bekendere plaat erdoorheen moet wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
We moeten de mensen die verder niet veel met het "echte" werk hebben ook tevreden proberen te houden he ;) Dusja zo af en toe een bekendere plaat erdoorheen moet wel.

Klopt helemaal :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten