Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteravond dus vroeg weg, had al een bus eerder genomen dan eigenlijk had gemoeten, want stel er gebeurd iets dan was ik de lul. Dus de bus van 19:30 van Emmen gepakt en was ik 20:30 in Groningen. Toen moest is citybus lijn 3 hebben naar Kardinge, maar ik pakte de gewoon bus lijn 3 (of zoiets). Ik zag namelijk toen opeens de lijn 3 met richting nogwat via Kardinge staan, dus ik vraag aan de buschaffeur: 'Gaat deze naar Kardinge?' Dat was niet zo, dus eerste halte uitstappen terug lopen, moeder bellen en toen wel de goede bus gepakt. Toen was ik rond 21:15 bij Kardinge, nog even op Arend en zijn vrienden gewacht en toen naar binnen gegaan. Was het nog afgezet, Arend dus zeggen: 'Ik moet hier draaien.' Konden we verder, maar het was verder best chaotisch georganiseerd, dus toen maar zelf naar boven gelopen.
Silvio Aquila (Arend) moest openen en dat deed hij meer dan prima! Zoals hem kennende natuurlijk vinyl only. :worship: Al was het even balen dat er stof onder een naald zat zodat een plaat opeens afliet. Naja kan je niks aan doen, dat hoort bij vinyl. Hij draaide lekker platen uit 2001/2002 om de avond goed op te bouwen, waar Express Viviana dan verder op kon bouwen. Maar ipv dat zij zich daaraan hielt knalde ze er gelijk een plaat om met een hardcorekick en daarna nog eentje met vies veel distortion in de kick en echt geen early. Dus toen maar even naar The Pitcher gegaan aangezien de anderen daar heen wouden. Het was niet heel slecht, maar zoveel vond ik er nou ook weer niet aan. Tussendoor nog even bij Express Viviana wezen kijken, maar dat was nog steeds niet veel soeps. Toen ik naar Express Viviana liep heb ik Sjefke nog heel even gezien/gesproken. Naja, toen was The Pitcher klaar en toen begon Bioweapon, toen maar terug naar Area 2 waar Devon K. moest draaien. Ik had verwacht dat hij veel hitjes van 2004/2005 ging draaien maar dat viel nog best mee. :) Leuk setje en vrij vlot doorgemixt. Hierna zou het tijd worden voor Warmduscher, lekker oude Duitse platen van 2002/2003 met hardtrance tinten (daarvoor zou hij eigenijk beter na Silvio kunnen staan maargoed). Maar dat ging niet door, door een vage reden. Toen viel een of andere DJ Crip in, maar die draaide zeker niet slecht. Net zoals Arend draaide hij alleen met vinyl, toch altijd een stuk vetter om te zien. Draaide zeker strak en een leuke gevarieerde tracklist, dus ook een goed setje. Daarna was het tijd voor Luna, ik had toch eigenlijk best hoge verwachten van deze held als je zijn early sets hoort. Eigenlijk heeft hij deze verwachten niet echt waargemaakt aangezien het totaal niet spectaculair was. Mixte heel erg traag en heel erg op safe. Maakte daardoor ook geen fouten, maar er zat weinig tempo in. Op het laatst draaide hij ook nog platen als Phenomenon en Back Again, nou dat kan nog net, maar vooruit. Hierna was het drie uur lang de buurt aan Mondello. Ik vroeg me vooraf af hoe hij dat ging volhouden, maar ik kan je nu al zeggen: hij heeft het geflikt! Als eerste plaat gooide hij er Commander op en hierna gooide hij er meteen Bad Manners op, wat een begin! De rest van de set was ook erg goed, 3 uur lang alleen maar dikke reversed bass icm vette screeches. Wat wil je nog meer? Nou, wat ik eigenlijk nog wou waren benen die het volhielden, want rond 5 uur kreeg ik echt last van mijn benen. Dus toen ben ik gaan zitten op de tribune en dat was bij area 1, waar volgensmij Deepack draaide. Niet echt hoogstaand, maar ik heb er ook niet op gelet aangezien ik wou dat mijn beentjes herstelde. Volgensmij maart kort gezeten, hooguit 10 minuten en toen terug naar Mondello die nog steeds de boel aan het slopen was. Toch hield ik het niet vol en ging ik om 5:30 weer op de tribune bij area 1 zitten waar Donkeyrollers begonnen. Toen heb ik 20 minuten gezeten en ging ik de laatste 10 minuten nog even naar beneden voor Donkeyrollers. Het was een leuke set, maar ik had eigenlijk meer van Donkeyrollers LIVE verwacht als ik alle reacties op internet lees. Maar misschien kwam het ook omdat ik erg moe was. Hierna was het dus nog maar een uurtje en dat laatste uurtje werd uiteraard doorgemaakt bij Mondello. Het was erg jammer dat mijn benen zo pijn deden/moe waren, want het setje verdiende om volledige op los gegaan te worden. Uiteindelijk om 6:45 de weg gegaan en de bus richting Groningen CS gepakt. Was ik om 7:04 op Groningen CS, precies 2 minuten te laat voor de bus naar Emmen. Dus toen kon ik mooi een uur wachten en heb ik de bus van 8:02 genomen, 9:00 in Emmen door moeders opgehaald. Thuis nog even gedouched en mijn bed in gedoken, rond half 2 wakker en toen nog blijven liggen en weer in slaap gevallen tot kwart over 4. Toen snel teletekst kijken voor Ajax en toen stond het mooi 3-0, dus met een gerust hart nog verder blijven liggen tot kwart voor 5. En toen er maar uit gegaan!

Was zeker een mooie avond en over het algemeen goed gedraaid. Maar er was maar één echte held van de avond en dat was Mondello! :worship:

Ohja, nog iets vergeten te melden. Mondello scratchte weer als een malle en deed bij QT13 hetzelfde als op Decibel 2004 (2:22 tm 2:50), echter deed hij het hier ook nog met zijn handen over elkaar (dus rechthand linkerdeck, linkerhand rechterdeck) en een pirouette:
http://www.youtube.com/watch?v=SnV8kQFvLmE
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 11:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vond 't een heel dik feest! Was samen met een maatje van me die hiervoor speciaal uit Utrecht was over gekomen! Hele nacht vooraan bij de Main gestaan, Bioweapon vond ik wel waanzinnig dik, die gozers braken de tent helemaal af!

Iemand trouwens een idee hoe 't met die gozer is afgelopen die rond half 7 met een volledig bebloed hoofd naar de EHBO afgevoerd werd? (zag nog dat er een AED de EHBO ingedragen werd) En vervolgens met gillende sirenes is afgevoerd naar 't UMCG? Was vrij leip...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 14:13 
 
Hardtraxxer

Daar is volgens mij niet veel over bekend

hier staat er nog wel iets over http://www.oogtv.nl/2011/04/gewonde-bij ... -kardinge/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 11:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik zag hem naar voren strompelen met een echt bebloede kop + het stroomde uit alle gaten van zn hoofd.. serieus :huh:

veel feesjes gehad.. veel idioten gezien, deze sloeg alles.
hij zakte in elkaar, spartelde wat als een vis op het droge terwijl het bloed alle kanten op liep.
sws alcohol (bloed was dun) en vies veel ghb gok ik..

ik was gelijk weer nuchter :P ( na 2 eekhoorntjes)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 11:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm raar.. Vraag me af of die nog leeft.

heb je wel vermaakt dan sense?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 16:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dat wel ja! :D
geluid was wat slecht bij de main maar het geluid in die huiskamer daar doet dat wel weer opheffen :P
dikke sets gehoord van o.a Vecino D&R en sync vs deetox. :yes: :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:

Ohja, nog iets vergeten te melden. Mondello scratchte weer als een malle en deed bij QT13 hetzelfde als op Decibel 2004 (2:22 tm 2:50), echter deed hij het hier ook nog met zijn handen over elkaar (dus rechthand linkerdeck, linkerhand rechterdeck) en een pirouette:
http://www.youtube.com/watch?v=SnV8kQFvLmE


:worship: Wat een held, ook al klopt ie in dat filmpje van je niet helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooi feestje, ondanks dat er vrijwel geen bekende waren toch super vermaakt :)
Was boven mijn verwachtingen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Edwinn schreef:

Ohja, nog iets vergeten te melden. Mondello scratchte weer als een malle en deed bij QT13 hetzelfde als op Decibel 2004 (2:22 tm 2:50), echter deed hij het hier ook nog met zijn handen over elkaar (dus rechthand linkerdeck, linkerhand rechterdeck) en een pirouette:
http://www.youtube.com/watch?v=SnV8kQFvLmE


:worship: Wat een held, ook al klopt ie in dat filmpje van je niet helemaal.

Komt omdat het geluid daar natuurlijk later is onder gezet. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat scatchen vind ik dus echt helemaal niks aan :sick:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten