Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En nog een keer Alphaverb :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rai doolhof?

Was er nog nooit geweest, maar na 1 rondje wist ik alle later op de avond ook nog goed te vinden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Rai doolhof?

Was er nog nooit geweest, maar na 1 rondje wist ik alle later op de avond ook nog goed te vinden ;)


Ik ook, ik vond het wel meevallen, en die broodjes warme beenham waren zo lekker :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 20:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die nieuwe All For The Thrill ook nog gehoord bij Wildstylez. Wat een aanfluiting :( Origineel is veel beter.

Voor de rest mooi feestje geweest, paar leuke setjes en paar wat mindere setjes. Mooie aankleding en goede sfeer, veel leuke mensen ontmoet. Tot volgende week Delicate :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 20:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nog wat filmpjes van mijn kant:

Psyko Punkz (Overclipping)


Frontliner (Anthem en een DJ tool ofzo, hier hoor je ook even hoe het geluid staat te spacen @45 sec.)


Frontliner (Frozen), spot de hardtraxxmod :D


Technoboy (Rage)


Headhunterz (Audiometric)


Noisecontrollers (From Scratch)


Als afsluiter: Fuck The Noisecontrollers, haha te heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:

Frontliner (Frozen), spot de hardtraxxmod :D





Welke is dat dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 21:08 
 

JolleNL schreef:
dawasiknie schreef:
Frontliner (Frozen), spot de hardtraxxmod :D
filmpje
Welke is dat dan? :P

Afbeelding
:lol:
hier btw al me partypics:
http://partyflock.nl/album/1050602/7120056.html
EDIT:
en ook ff alle pics en vids op me hyves geknalt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwaliteit van de setjes is wel top ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel goed dan, vooral het setje van de Psyko Punkz zou ik graag terug willen horen en helaas is Alphaverb niet uitgezonden, want die set had ik ook graag teruggehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 21:40 
 

sorry ik kon het niet laten:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FIRIN MAH LAZER!
whaha geniaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 21:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

xd serieus zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ KSwoosh:

Ik kan je foto's niet bekijken of moet je geregisteerd zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 22:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
sorry ik kon het niet laten:
Afbeelding

Ja mooi :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 23:19 
 
Hardtraxx Newbie

[NL]Sjefke schreef:
Rai doolhof?

Was er nog nooit geweest, maar na 1 rondje wist ik alle later op de avond ook nog goed te vinden ;)


Tja, vrouwen en richtingsgevoel is nog steeds geen goede combinatie.
Spreek dan vooral voor mezelf -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 03:17 
 
Hardtraxx Newbie

Inqontrol was super geslaagd..

Veel mensen van hardtraxx ontmoet, en hard gefeest..
Op naar het volgende feestje! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van minuut 1 tot minuut laatst binnen! En WAT een avond! Ontzettend genoten, ondanks wat minpuntjes!

Bij binnenkomst relatief een zware controle, maar zonder rij was dat allemaal totaal geen probleem. Na de kluisjes even de area's gechecked. Alle 4 zagen ze er zwaar vet uit. Helemaal vet!

Eigenlijk van plan om eerst naar Titan te kijken, maar toen ik even naar de main ging kijken was Dock45 zo lekker aan het knallen dat ik daar was blijven staan. Echt zo ontzettend genoten van die technobeats, als hoogtepuntje in de set natuurlijk Dustin Zahn - Stranger To Stability (Len Faki Podium Mix) en hun eigen In Qontrol Anthem remix als afsluiter.

Vervolgens Psyko Punkz, Fausto had ik namelijk al vaak genoeg gezien en ik wou eens kijken wat er nou allemaal zo leuk aan was. Ik kon er me draai niet vinden. Ondanks de paar Zatox platen niet echt mijn ding. Die vocals van die plaatjes van me staan me niet aan en als een volleerde DBSTF - Sound Of Thunder (en aanverwanten) werd het bij Rock Ya Attitude etc het volume even weggedraaid.

Daarna Alphaverb. Ik vond het totaal niet jammer dat Bass Agents niet konden komen, want deze man had mijn respect al zwaar verdiend sinds vorig jaar. Gaf een lekkere set weg met de gebruikelijke andere platen. The Hard Way gaat live echt afschuwelijk lekker! Verder nog Dikke Bleek remix, Machine-platen en wat ander grut gehoord.

Daarna eventjes bij Dailucia gestaan, was echt heel bang leek wel. Ze was natuurlijk er een tijdje uitgeweest en dan zo'n publiek voor je.. Ondanks het draaien van een orginele tracklist was het wel een rommelig gemix, met name bij Serenity had ze er moeite mee. Toen weggelopen naar Stephanie waar ik mijn Hardtraxx meeting had. Met een mannetje of 15 was dat zeker geslaagd. Stephanie die overigens echt een dikke set neerzette ondertussen! Eigen tracks plus wat Saifam spul en zelfs een Ezteq plaat!

Daarna naar 1 van mijn persoonlijke helden: Slim Shore. Weer zo'n lekker afwijkende set! Geen oude Dutch Master platen, maar alleen maar nieuw werk + Fusion! Weer lekker HARD gegaan op Syren, zoals bij mij gebruikelijk is haha! Laatste plaat geskipt, want ik moest een stukje doorlopen.

Frontliner stond namelijk op het podium. Ondanks het soms nogal karige gemix een lekker setje! De sound van Frontliner doet het live erg goed moet ik zeggen en toch nog Toxxxic gehoord live, wat ik al een tijdje graag wou. Wel leek Q-Dance wat problemen met de speakers links te hebben.. Verder ontzettend vet dat Overload voorbij kwam! Was wel een herinneringswaardig momentje.

Daarna mijn persoonlijke tweestrijd. Ik zou eigenlijk naar B-Front & Digital Punk willen, maar ik besloot aan mijn eigen handicap prijs te geven. Technoboy is namelijk een favoriet van me en die MOET ik gewoon zien als ie er staat. En ik heb to-taal geen spijt ervan gehad. Wat een ontzettend vette set! Alleen maar staan gaan en staan springen! Nieuwe Zatox, Frequency, wat nieuw Saifam spul en Rage, dan heb je mij wel blij. How Much Can You Take ging net zo lekker als vorige week! Beste set van de avond.

Laatste stukje B-Front & Digital Punk was gewoon naar behoren. Lekker rauw afwerken. Supervet dat Midnight nog even gedraaid was, een persoonlijke favoriet van me.

Daarna Alpha Twins. Ik had hoge verwachtingen, ze werden niet waargemaakt. Weer openen met dezelfde plaatjes (You Try To Play Me, Proud To Be Loud, 1 plaat ertussen, Atrocious) en eigenlijk was de set wel in orde, maar er kwam geen verassing waar ik vurig op hoopte. Ondertussen kwam Feel My Fire voor de derde keer langs, ik werd em een beetje zat. Qua vermaak wel gelachen met een dronken/iets anders chick die op het podium stond te gaan.

Noisecontrollers waren naar behoren. De onuitgezonden 10 minuten volgegooid met edits van NC vs. DR van vorige week in combinatie met een nieuwe, Faster & Further en daarna gewoon een fijne Noisecontrollers set, helaas iets te vroeg doorgegaan naar Hardcore voor mij. Ik vind dat meestal voor een kwartiertje leuk, maar goed.

Totaal plus en min:
+ Aankleding van het feest was dik
+ Veel leuke setjes gehoord
+ Technoboy: Respect voor het rijden en dan zo'n optreden geven
+ Fok!ers weer gezien, lekker gezellig!
+ Dronken rariteiten bij A2, raar dat zoiets nog kan haha

- Boxen die af en toe raar deden, scheen ook bij de Hardcore waardeloos te zijn
- Veel stilstaan gezien, maar voorin gelukkig lekker los

Dj's van vet naar minder
Technoboy
Slim Shore
Frontliner
Noisecontrollers
Stephanie
Dock 45
Alpha Twins
Dailucia
Psyko Punkz

Tot slot een bijzondere vermelding voor Dawasiknie voor het samen losgaan op TBY. Bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
JolleNL schreef:
dawasiknie schreef:
Frontliner (Frozen), spot de hardtraxxmod :D
filmpje
Welke is dat dan? :P

Afbeelding
:lol:
hier btw al me partypics:
http://partyflock.nl/album/1050602/7120056.html
EDIT:
en ook ff alle pics en vids op me hyves geknalt :P



Jah, maar welke mod? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Qua vermaak wel gelachen met een dronken/iets anders chick die op het podium stond te gaan.

Nog een mooi verhaal daarover :lol:
Toen Slim shore stond te draaien, liep ze op me af kwam ze heel dichtbij me staan en vroeg ze met een van de kaart stem * Heb je nog pillen voor me schatje *.
Heb haar toen verwezen naar een paar gasten die van de kaart op de grond zaten in een hoekie dat die misschien wel wat hadden voor der.
Kwam ze daarna nog dichterbij en zei dat ze me wel lief vond, toen zei ik dat ik al een vriend had en wees naar een maat van me ^^
Daarna bij Alpha Twins kwam ik der weer tegen en was ze op de grond aant zoeken naar sigaretten, waarop ik naar een willekeurige plek wees en zei dat er daar nog wel 1 lag.
Ze pakte men hand en zei laat maar zien waarna ik al wijzend naar de andere kant van de zaal liep en weer terug ^^.
Zag der vriend even later ook nog gewoon vrolijk pillen aan der voeren en filmen wat haar reactie daarop was >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 11:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
- Veel stilstaan gezien, maar voorin gelukkig lekker los

Dat viel mij op de mainstage inderdaad ook op, achteraan stond bijna iedereen maar een beetje voor zich uit te kijken en daar had ik echt geen behoefte aan. Nu weet ik ook weer waarom wildstylez zo saai was voor mijn gevoel, ik stond helemaal achteraan en daar was de beleving veel minder intens dan vooraan waar het heerlijk los ging. Terwijl die toch heel erg veel vette nummers draaide achteraf gezien.
Bij Imperial Greenhouse vond ik die tijd dat ik er stond dat er wel overal goed beweging was.

Geen dank voor het Technoboy-moment, als je op die set stil bleef staan ben je gek :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 11:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou dit was toch weer een mooi feestje!
Meeting helaas gemist, stond te lekker uit me plaat
te gaan :P Daarna nog wel even Rik gezien
die was eigenlijk ook niet te missen :P

Noisecontrollers sloten super af imo! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 11:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

khadber, leuk je ff gezien te hebben :cool: Handig met zo'n hardtraxx shirtje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 12:13 
 
Hardtraxxer

Weet iemand toevallig nog welke DJ op de main de Alpha² Remix van Yellow Minute heeft gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez. Ena laatste nummer als ik 't goed heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Coone begint zich meer en meer te vinden in de hardstyle precies , leuk :thumbsup:
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten