Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 20:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Impulse · The Hardest
28 September
Wetteling Venray

Genres
frenchcore, hardcore, hardstyle, industrial hardcore, raw hardstyle

Entree € 3,-

Minimumleeftijd
16

Line up:

20:00 - 21:00: Zenda
21:00 - 22:00: Dynasty
22:00 - 23:00: Digesta
23:00 - 00:00: San Miquel
00:00 - 01:00: Black Visions & Innovate
01:00 - 02:00: Qrious
02:00 - 03:00: Deetox
03:00 - 04:00: Draidy
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 13:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

In het altijd druk bezochte en gezellige Venray :D
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 18:58 
 

Afbeelding

https://partyflock.nl/party/228049:Impulse.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

€3,- ?! Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 21:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Komt allen (op tijd)! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 11:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 21:01 
 

Knoephard met alles boven 180 bpm.. als kers bovenop de slagroomtaart: 400 bpm...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 23:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit wordt knallen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 00:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Digesta. schreef:
Dit wordt knallen! :D

Sowieso :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 22:39 
 

wordt zeker vet,.... iedereen die komt graag dit even verder spammen op facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 19:29 
 

Poppodium is terug! Niet dat we zijn weggeweest maar terug met een hard feest!
Als pre-party op XXlerator Raw, als afterparty op de rest van het festivaljaar: Impulse!

Deze avond staat helemaal in het teken van Hardstyle en 2 grote artiesten komen de boel
onveilig maken.

Namelijk Deetox en San Miquel!

De andere dj`s doen er niet minder voor:
Zenda maakt ons hitsig met melodieuze toontjes.
Dynasty en de overige dj's zullen stilletjes rauwe harde beats laten horen, die tot 3 uur

niet minder zullen worden.

Draidy maakt de kers op de slagroomtaart compleet: hij sluit af met: Hardcore, Industrial,
Frenchcore en Terror.


De prijs om binnen te mogen is laagdrempelig en goed te missen: 3,- euros.


Heb je een jas of een tas? je mag m ophangen voor 1 euro.

De consumptie zal 1,50 euro kosten.


Zet deze avond in je agenda en zorg dat je erbij bent want, VOL=VOL!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 18:29 
 

^^ schop
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Knoephard met alles boven 180 bpm..


:thumbsup: :drool: :worship:

biscoit schreef:
als kers bovenop de slagroomtaart: 400 bpm...


Dan ga ik naar huis :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 12:02 
 

Fuzzylogic schreef:
biscuit schreef:
Knoephard met alles boven 180 bpm..


:thumbsup: :drool: :worship:

biscuit schreef:
als kers bovenop de slagroomtaart: 400 bpm...


Dan ga ik naar huis :whistle:

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 12:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
biscuit schreef:
Knoephard met alles boven 180 bpm..


:thumbsup: :drool: :worship:

biscoit schreef:
als kers bovenop de slagroomtaart: 400 bpm...


Dan ga ik naar huis :whistle:


dan ga ik ook :P 200 maximaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een kwartiertje Terror kunnen jullie toch wel aanhoren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Een kwartiertje Terror kunnen jullie toch wel aanhoren?


Oh terror is zeker niet erg! Dacht dat het over speedcore ging, ben niet zo bekend met de Bpm's van terror en speedcore xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 15:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Een kwartiertje Terror kunnen jullie toch wel aanhoren?

terror is echt geen 400 dacht ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is waar. Maar dat betreft alleen het allerlaatste nummer (= een minuut of 2) dan mag je van mij naar huis :P
Want het is nou niet bepaald mijn doel om iedereen halverwege mijn set al naar huis te jagen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 15:15 
 

bumpje :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:34 
 

Extra sub en een dikke lichtshow zijn beloofd!

als deze editie een succes wordt plaats ik snel meer feestjes met leuke line-up`s! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 21:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

We hebben er zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 10:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Hoe doen jullie dit met vervoer boys?

Ik moet nog ff kijken, sowieso OV heen denk ik. Hoezo, heb jij een optie te bieden dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 10:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hardstyle/zenda-impulse-warm-up-mix-t29558.html

Warm-up mixje! :yay:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten