biscuit schreef:
Poppodium is terug! Niet dat we zijn weggeweest maar terug met een hard feest!
Als pre-party op XXlerator Raw, als afterparty op de rest van het festivaljaar: Impulse!
Deze avond staat helemaal in het teken van Hardstyle en 2 grote artiesten komen de boel
onveilig maken.
Namelijk Deetox en San Miquel!
De andere dj`s doen er niet minder voor:
Zenda maakt ons hitsig met melodieuze toontjes.
Dynasty en de overige dj's zullen stilletjes rauwe harde beats laten horen, die tot 3 uur
niet minder zullen worden.
Draidy maakt de kers op de slagroomtaart compleet: hij sluit af met: Hardcore, Industrial,
Frenchcore en Terror.
De prijs om binnen te mogen is laagdrempelig en goed te missen: 3,- euros.
Heb je een jas of een tas? je mag m ophangen voor 1 euro.
De consumptie zal 1,50 euro kosten.
Zet deze avond in je agenda en zorg dat je erbij bent want, VOL=VOL!!!
Komt die promotekst van jou
