Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 11:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Zenda schreef:
Project 141 schreef:
Hoe doen jullie dit met vervoer boys?

Ik moet nog ff kijken, sowieso OV heen denk ik. Hoezo, heb jij een optie te bieden dan? :P


Nee, maar lijkt me opzich wel grappig om te komen maar zou niet weten hoe dat met vervoer moest :P

Doen! :D

Ik ga met OV heen en pa van Steven mee terug (als het goed is :P ). Moet je daar ff navragen dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:

Ik ga met OV heen en pa van Steven mee terug (als het goed is :P ). Moet je daar ff navragen dan :)

Ja jij mag mee hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 11:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zin in!!! Jajaaa... :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 20:54 
 

Vrijdag!!!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 15:15 
 

de laatste 3 dagen, 4 uur en 43 minuten! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 22:58 
 

http://player.vimeo.com/video/50245144


de promo is hier te vinden!

cy Friday!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 13:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Succes iedereen die gaat draaien!

Tot vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Poppodium is terug! Niet dat we zijn weggeweest maar terug met een hard feest!
Als pre-party op XXlerator Raw, als afterparty op de rest van het festivaljaar: Impulse!

Deze avond staat helemaal in het teken van Hardstyle en 2 grote artiesten komen de boel
onveilig maken.

Namelijk Deetox en San Miquel!

De andere dj`s doen er niet minder voor:
Zenda maakt ons hitsig met melodieuze toontjes.
Dynasty en de overige dj's zullen stilletjes rauwe harde beats laten horen, die tot 3 uur

niet minder zullen worden.

Draidy maakt de kers op de slagroomtaart compleet: hij sluit af met: Hardcore, Industrial,
Frenchcore en Terror.


De prijs om binnen te mogen is laagdrempelig en goed te missen: 3,- euros.


Heb je een jas of een tas? je mag m ophangen voor 1 euro.

De consumptie zal 1,50 euro kosten.


Zet deze avond in je agenda en zorg dat je erbij bent want, VOL=VOL!!!


Komt die promotekst van jou :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 19:06 
 

Nee, van je moeder ja.
-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Nee, van je moeder ja.
-.-


Denk het niet, want dan zou die tekst er niet uitzien als een opstel van de basisschool. :lol:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten