Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 07:39 
 
Hardtraxxer

Wel, industrial is ook troep. Kaboem is industrial, dus Kaboem is ook troep :P Simpel toch :D

Voor mij is het te ver, anders zou ik wel gaan, enkel en alleen voor area 3 :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 07:42 
 
Hardtraxxer

Kaboem ik vind jou een zielige figuur hoor, voila nu weet je het.
Ik mag uiteindelijk ook zeggen op internet wat ik wil...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Core_freak schreef:
enkel en alleen voor area 3 :evil:

Voor mij ook zo hoor. Ik zal denk ik 80% van het feest daar doorbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 19:06 
 

Core_freak schreef:
Kaboem ik vind jou een zielige figuur hoor, voila nu weet je het.
Ik mag uiteindelijk ook zeggen op internet wat ik wil...



:cry: nu heb je me gekwetst
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Core_freak schreef:
Kaboem ik vind jou een zielige figuur hoor, voila nu weet je het.
Ik mag uiteindelijk ook zeggen op internet wat ik wil...



:cry: nu heb je me gekwetst

Alsof je daar wat om geeft :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 20:47 
 
Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
kaboem schreef:
Core_freak schreef:
Kaboem ik vind jou een zielige figuur hoor, voila nu weet je het.
Ik mag uiteindelijk ook zeggen op internet wat ik wil...



:cry: nu heb je me gekwetst

Alsof je daar wat om geeft :lol:

Inderdaad...
Van zielige figuren moet ik niet weten :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Passenger of Shit is ziek en moet rond dit feest naar het ziekenhuis, er wordt dus vervanging gezocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Poeh, dat_Area 2 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De mensen met wie ik zou gaan hebben afgezegd :(

Iemand uit omgeving Eindhoven die samen hier naartoe wil gaan met de trein?
Of met de bus: retour 20 euro.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten