Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 13:34 
 
Hardtraxx Veteran

schobbejak!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hier zin in! :D Wordt vetjes.

En Diana, are you going to make me skwert in the late night? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 16:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Heb hier zin in! :D Wordt vetjes.

En Diana, are you going to make me skwert in the late night? :$


Wat zegt San Miquel nou net ? ^^ :P

San Miquel schreef:
Laat jezelf verrassen zou ik zeggen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Mr Lellebel schreef:
Heb hier zin in! :D Wordt vetjes.

En Diana, are you going to make me skwert in the late night? :$


Wat zegt San Miquel nou net ? ^^ :P

San Miquel schreef:
Laat jezelf verrassen zou ik zeggen :thumbup:

Ik lees het, maar ik maak toch even duidelijk dat ik die wil horen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 17:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Deetox schreef:
Mr Lellebel schreef:
Heb hier zin in! :D Wordt vetjes.

En Diana, are you going to make me skwert in the late night? :$


Wat zegt San Miquel nou net ? ^^ :P

San Miquel schreef:
Laat jezelf verrassen zou ik zeggen :thumbup:

Ik lees het, maar ik maak toch even duidelijk dat ik die wil horen ^^

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu in de trein naar Aalten :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 18:27 
 
Artiest

Diamanic en ik hebben de track af voor vanavond! :D

Diamanic & Zirkum - The Beginning :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 18:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Veel plezier allen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

Tovex hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier vanavond boys & girl. :D En tot morgennn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Nu in de trein naar Aalten :yay:


Paap David heeft de trein gemist -.-

Maar bedankt Pommer en Nando! En jij tot morgen Nando! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Henk-Jan schreef:
Nu in de trein naar Aalten :yay:


Paap David heeft de trein gemist -.-

Maar bedankt Pommer en Nando! En jij tot morgen Nando! :yay:

Not my fault :cry: en ja tot morgen Nan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 01:55 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Het was gezellig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 03:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk feestje voor een 1e keer, met nog wel een aantal verbeter puntjes.

  • Geluid, in de eerste set stond het geluid precies goed, bass was lekker maar overheerste niet de andere tonen. Bij de volgende dj's ging het echter mis, de bass werd ineens minder en kwam met vlagen terug. Dit gebeurde eigenlijk elke keer bij een opkomst van de volgende artiest waarna hij na het eerste nummer weer eigenlijk verdween. Bij de laatste dj van de avond kwam hij terug voor meerdere nummers zelfs. Zeer vreemd, maar jullie zeiden zelf al, dit was niet eerder voorgekomen. Ik vond doordat de bass minder werd, de hoge tonen ook te hard doorkomen, het balans was weg.
  • Opbouw van de artiesten, daimanic of hoe je het ook schrijft eigenlijk :p ging meteen volgas tijdens zijn set nieuwe platen en oude platen van de bovenste plank beukwerk gooide hij de zaal in. Dit was wel lekker op zich als de artiesten hierna meer verder gingen, maar dit gebeurde niet, de 2 dj's hierna begonnen eigenlijk wat zachter met een heerlijke opbouw na de hardere platen. Mijn conclusie na deze avond zou een volgende opbouw zijn: san miquel > dymonic > diamanic > tartaros > annagenetic > deetox

Het zijn maar 2 puntjes wat ik zo opmerkte die goed verbeterbaar zijn door de organisatie zelf.
Voor de rest zat de sfeer er wel in, ondanks het een kleine groep was wie er kwam om te feesten. Voor de volgende keer miss iets meer reclame maken, maar nu het eerste feest is geweest zal er denk ik dmv mond op mond reclame ook wel meer mensen kunnen komen bij een volgende editie.

Ga zo door! Je zult mij zeker bij een volgende editie aantreffen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 04:00 
 
Hardtraxx Veteran

Wow, wat een gruwelijk feest heb ik gehad zeg! Vol gas gegaan. Einde van Tartaros en de hele set van Deetox waren gewoon legendarisch, niets anders dan lof :worship: Nu lekker het mandje in, voor degenen die nog naar Loudness gaan, veel succes, ik moet er niet aan denken om nóg een avond volle bak te gaan :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 04:32 
 
Hardtraxxer

Bedankt voor het mooie feest mensen want dat was het zeker! vooral het einde, ik ging kapot haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 04:37 
 
Hardtraxxer

Danny H schreef:
Leuk feestje voor een 1e keer, met nog wel een aantal verbeter puntjes.

  • Geluid, in de eerste set stond het geluid precies goed, bass was lekker maar overheerste niet de andere tonen. Bij de volgende dj's ging het echter mis, de bass werd ineens minder en kwam met vlagen terug. Dit gebeurde eigenlijk elke keer bij een opkomst van de volgende artiest waarna hij na het eerste nummer weer eigenlijk verdween. Bij de laatste dj van de avond kwam hij terug voor meerdere nummers zelfs. Zeer vreemd, maar jullie zeiden zelf al, dit was niet eerder voorgekomen. Ik vond doordat de bass minder werd, de hoge tonen ook te hard doorkomen, het balans was weg.
  • Opbouw van de artiesten, daimanic of hoe je het ook schrijft eigenlijk :p ging meteen volgas tijdens zijn set nieuwe platen en oude platen van de bovenste plank beukwerk gooide hij de zaal in. Dit was wel lekker op zich als de artiesten hierna meer verder gingen, maar dit gebeurde niet, de 2 dj's hierna begonnen eigenlijk wat zachter met een heerlijke opbouw na de hardere platen. Mijn conclusie na deze avond zou een volgende opbouw zijn: san miquel > dymonic > diamanic > tartaros > annagenetic > deetox

Het zijn maar 2 puntjes wat ik zo opmerkte die goed verbeterbaar zijn door de organisatie zelf.
Voor de rest zat de sfeer er wel in, ondanks het een kleine groep was wie er kwam om te feesten. Voor de volgende keer miss iets meer reclame maken, maar nu het eerste feest is geweest zal er denk ik dmv mond op mond reclame ook wel meer mensen kunnen komen bij een volgende editie.

Ga zo door! Je zult mij zeker bij een volgende editie aantreffen. :)


Zo ik lig ook net in bed met een piep in mn oren van hier tot ginder! Note to self: morgen oordoppen mee!

Over jouw laatste puntje: ik begon ook wel opbouwend maar eindigde aardig hard! Ik deed dit vooral omdat de zaal (op mijn vrienden na) vrijwel nog leeg was! Het was bijna een privéset voor mijn vrienden haha, dus draaide ik waar ik voor sta en dat is gewoon het hardere werk! Uiteraard had ik meer rekening gehouden in het begin, maar als er dan zo weinig mensen zijn, dan begint het feest pas echt bij Dymonic!:) en daarom was er nu wel opbouw haha :)
Over het geluid ben ik het wel met je eens overigens, maar dat hadden ze zelf ook wel door geloof ik!

Heb zelf onwijs genoten en die set van Deetox, allejezus; wat een geweld! (ik smeek u voor de tracklidt van vannacht! :worship:
Heerlijk moment ook toen ze "Do The Happy Face" er op gooide, iedereen volledig los!

Ik ga nu fijn slapen en bijtanken, morgen Loudness!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 11:09 
 
Hardtraxxer

Danny H schreef:
Leuk feestje voor een 1e keer, met nog wel een aantal verbeter puntjes.

  • Geluid, in de eerste set stond het geluid precies goed, bass was lekker maar overheerste niet de andere tonen. Bij de volgende dj's ging het echter mis, de bass werd ineens minder en kwam met vlagen terug. Dit gebeurde eigenlijk elke keer bij een opkomst van de volgende artiest waarna hij na het eerste nummer weer eigenlijk verdween. Bij de laatste dj van de avond kwam hij terug voor meerdere nummers zelfs. Zeer vreemd, maar jullie zeiden zelf al, dit was niet eerder voorgekomen. Ik vond doordat de bass minder werd, de hoge tonen ook te hard doorkomen, het balans was weg.
  • Opbouw van de artiesten, daimanic of hoe je het ook schrijft eigenlijk :p ging meteen volgas tijdens zijn set nieuwe platen en oude platen van de bovenste plank beukwerk gooide hij de zaal in. Dit was wel lekker op zich als de artiesten hierna meer verder gingen, maar dit gebeurde niet, de 2 dj's hierna begonnen eigenlijk wat zachter met een heerlijke opbouw na de hardere platen. Mijn conclusie na deze avond zou een volgende opbouw zijn: san miquel > dymonic > diamanic > tartaros > annagenetic > deetox

Het zijn maar 2 puntjes wat ik zo opmerkte die goed verbeterbaar zijn door de organisatie zelf.
Voor de rest zat de sfeer er wel in, ondanks het een kleine groep was wie er kwam om te feesten. Voor de volgende keer miss iets meer reclame maken, maar nu het eerste feest is geweest zal er denk ik dmv mond op mond reclame ook wel meer mensen kunnen komen bij een volgende editie.

Ga zo door! Je zult mij zeker bij een volgende editie aantreffen. :)


Thanks voor je onderbouwde kritische punten :) Hadden het er gister inderdaad ook al ever over maar ik heb er voor mezelf in ieder geval een paar verbeter punten uit gehaald die de volgende keer beter moeten.

Ik zelf heb er ontzettend van genoten :woot: En Deetox mijn god wat een geweldige vouw zowel achter de draaitafel als persoonlijk echt respect!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke avond gehad met de groep :thumbsup:

DJ's draaiden lekker, zat voor onze groep ook een goede opbouw in de avond (we kwamen binnen bij Dymonic, die een mainstream setje (met een rauw tintje) neer zette).

Geluid was idd niet best (veel te weinig bass), dat was samen met de magere opkomst het enige verbeterpunt.

Tartaros die Inner Child draaide was ge-ni-aal :worship: En tof dat Radical Redemption er ook nog ff was ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 12:40 
 
Hardtraxxer

Haha wat een kerel die Radical, heb me kapot gelachen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 12:55 
 
Hardtraxx Veteran

Ook weer wakker sinds een uurtje! Zwaar genoten gisteren, echt tof!
Over de setjes is al genoeg gezegd en voor deetox maar 1 ding :worship: . Wat een heldin! Straks maar even mijn vinyls ophalen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

Moving Madness schreef:
Haha wat een kerel die Radical, heb me kapot gelachen :P


Idd, heerlijk haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 13:35 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Moving Madness schreef:
Haha wat een kerel die Radical, heb me kapot gelachen :P


Idd, heerlijk haha :lol:


Hij vond mij niet zo lief volgens mij :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 13:57 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Firetrap schreef:
Moving Madness schreef:
Haha wat een kerel die Radical, heb me kapot gelachen :P


Idd, heerlijk haha :lol:


Hij vond mij niet zo lief volgens mij :x

Ja maar jij doet ook niet lief tegen hem XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 14:26 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Firetrap schreef:
Moving Madness schreef:
Haha wat een kerel die Radical, heb me kapot gelachen :P


Idd, heerlijk haha :lol:


Hij vond mij niet zo lief volgens mij :x

Je kicks doen pijn aan m'n oren :lol:
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten