Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 21:45 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Ben trouwens echt benieuwd hoe het gaat worden, hoeveel mensen en wat het 16-jaar gehalte gaat worden :P

Aantal mensen gaat denk ik helaas tegenvallen, en het aantal 16-jarigen is denk ik wel aardig hoog.
Ach ja, met de platen die de artiesten draaien heb ik het waarschijnlijk toch wel naar mijn zin. Het is eigenlijk alleen maar hopen op goed geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 21:58 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Jurheinen schreef:
Ben trouwens echt benieuwd hoe het gaat worden, hoeveel mensen en wat het 16-jaar gehalte gaat worden :P

Aantal mensen gaat denk ik helaas tegenvallen, en het aantal 16-jarigen is denk ik wel aardig hoog.
Ach ja, met de platen die de artiesten draaien heb ik het waarschijnlijk toch wel naar mijn zin. Het is eigenlijk alleen maar hopen op goed geluid.

Hmm, kan me echt dood irriteren aan van die lamme blagen. Moet ik mezelf maar weer volgooien wat een drama
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 22:02 

Hardtraxx Veteran

Ach jongen toch :aww:

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 22:05 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Maar hoe laat waren we eigenlijk van plan hierheen te gaan? Jij was toch pas om 8 uur klaar ofzo? En hun komen om 8 uur aan hier. Kan Mandy en HJ wel loodsen naar jou huis en dat jullie daarna richting mij komen als jullie klaar zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 22:06 

Hardtraxxer

Zin in :) Hoop dat het geluid een beetje goed is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 22:39 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:

Maar hoe laat waren we eigenlijk van plan hierheen te gaan? Jij was toch pas om 8 uur klaar ofzo? En hun komen om 8 uur aan hier. Kan Mandy en HJ wel loodsen naar jou huis en dat jullie daarna richting mij komen als jullie klaar zijn?

Ik moet van 19.00 tot 20.00 trainen ja ;) Maar we moeten nog ff zien hoe Mandy & H-J bij I'Varca gaan komen aangezien ik denk ik geen fiets te leen heb :x Misschien even wachten op Peter zodat 1 van het stelletje bij mij achterop kan en eentje bij Peter.
Ik kan ze trouwens denk ik wel ophalen bij het station, dan ben ik daar rond 20.05 of zo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 22:41 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ik moet van 19.00 tot 20.00 trainen ja ;) Maar we moeten nog ff zien hoe Mandy & H-J bij I'Varca gaan komen aangezien ik denk ik geen fiets te leen heb :x Misschien even wachten op Peter zodat 1 van het stelletje bij mij achterop kan en eentje bij Peter.
Ik kan ze trouwens denk ik wel ophalen bij het station, dan ben ik daar rond 20.05 of zo ;)

Aha oke, nou ja prima. David kan al een fiets van mij lenen :P hoef ik iig niemand achter te nemen :D . Heb ook geen idee hoe laat peter klaar is, jij wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 22:44 

Hardtraxx Veteran

Peter is rond 20.00/ 20.15 thuis volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 22:46 

Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk gaat hij toch rijden :P hem kennende. Ach ja we zien het ook wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 22:55 

Hardtraxx Veteran

Wil stiekem toch wel struukeduuken en 'fiets 'm d'r innen' met de logees :$ :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 23:11 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Wil stiekem toch wel struukeduuken en 'fiets 'm d'r innen' met de logees :$ :$ :$

:lol: sowieso struukeduuken! En fiets m d'r in kan mooi met mijn stationsfiets :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 23:49 

Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:

:lol: sowieso struukeduuken! En fiets m d'r in kan mooi met mijn stationsfiets :cool:

Godver, ik wil meedoen! Kom wel met de fiets naar ivarca

EDIT: Moet ik eerst dat godganse oord zien te vinden uiteraard, maar daar ga ik vrijdag wel naar kijken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 09:32 

Hardtraxxer

Moet je via lintelo fietsen ipv over de varseveldse weg daar zijn de sloten volgens mij net wat dieper xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 11:18 

Hardtraxx Veteran

Tuurlijk via lintelo, vele leukere wegen voor een terugweg :P
En vrijdag ook eindelijk mijn 5 vinyls krijgen van Deetox :yay: eindelijk een beetje decoratie op mijn kamer

EDIT: Kaartje maar eens gehaald, scheelt weer een biertje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 11:55 

Artiest

Jurheinen schreef:
Tuurlijk via lintelo, vele leukere wegen voor een terugweg :P
En vrijdag ook eindelijk mijn 5 vinyls krijgen van Deetox :yay: eindelijk een beetje decoratie op mijn kamer

EDIT: Kaartje maar eens gehaald, scheelt weer een biertje :cool:

Ja die kamer zag er wel erg opgeruimd uit op je gezichtenboek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 11:59 

Hardtraxx Veteran

Zirkumflex schreef:

Ja die kamer zag er wel erg opgeruimd uit op je gezichtenboek :P

Ja ja ja ja! Mijn moeder stond versteld van dat de kamer eigenlijk zo groot was :P woon hier pas een jaar maar nog nooit echt helemaal opgeruimd :P . Dus is het nu tijd voor wat decoratie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 13:37 

Hardtraxxer

Jurheinen schreef:

Jaloeeers :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 15:28 

Hardtraxx Veteran

peultjes schreef:
Jurheinen schreef:

Jaloeeers :surrender:

Betaal er wel voor hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 16:41 

Artiest

Jurheinen schreef:
T
En vrijdag ook eindelijk mijn 5 vinyls krijgen van Deetox :yay:

Thnx for the reminder :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 17:27 

Hardtraxx Veteran

Deetox schreef:
Jurheinen schreef:
T

Haha, was je ze vergeten? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 17:44 

Artiest

Jurheinen schreef:
Deetox schreef:
Jurheinen schreef:
T

Haha, was je ze vergeten? :oh:

Nja ik heb ze klaar staan, maar wel in een hoekie zodat ze niet in de weg staan. Mezelf kennende was ik zo weggegaan zonder ze mee te nemen dan haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 17:47 

Hardtraxx Veteran

Deetox schreef:
Nja ik heb ze klaar staan, maar wel in een hoekie zodat ze niet in de weg staan. Mezelf kennende was ik zo weggegaan zonder ze mee te nemen dan haha

Dat kan niet he! :nono: zet ze maar vast in de auto. En ik spreek je daar wel aan trouwens, ik denk niet dat je mij herkent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 18:27 

Artiest

Jurheinen schreef:
Deetox schreef:

Dat kan niet he! :nono: zet ze maar vast in de auto. En ik spreek je daar wel aan trouwens, ik denk niet dat je mij herkent :P

Nee weet ik, daarom was ik ook blij met de reminder :P en je mag me wel even aanspreken idd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 18:48 

Hardtraxx Veteran

Deetox schreef:
Nee weet ik, daarom was ik ook blij met de reminder :P en je mag me wel even aanspreken idd :thumbsup:

Mag dat?! Ik voel me vereerd! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 20:08 

Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Deetox schreef:

Mag dat?! Ik voel me vereerd! :$

Ik heb er zin in! :woot: Alleen nu nog proberen die verdomde track af te krijgen voor vrijdag 21:00 :P

Ik open trouwens met Trespassing, gewoon omdat het kan :whistle:

;)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten